Sunday, May 31, 2009

Proovi uuesti

Täna oleksite minust äärepealt ilma jäänud. :) Päriselt.
Mitte, et see kedagi oluliselt kottind oleks, Õilis Võrse ehk oleks nördind olnud, et msn hõre ja pole kellegagi tühja lora ajada.
Tuleb välja, et suitsuandur on minu mälu juures kohustuslik.

Mul juba jupp aega mõtted millegipärast sealkandis, ehk peaks igaks juhuks üles kirjutama üht-teist... Et kellele teatada ja muud siukest staffi. Jube ebaviisakas oleks lihtsalt kaduda. :)
Ehkki kahtlustan, et üleskirjutamisest poleks essugi kasu. Keegi ei kuula mind praegugi, ja ma olen täitsa elus. XD

Nähh, lisan selle ka. Jälle kondised, ausõna, kokkusattumus. :D




PS. Today's fortune: He who asks is a fool for five minutes, but he who does not ask remains a fool forever.

Kurat, kui seal "she" oleks olnd, siis ma oleks veel ropumalt vandunud, ausõna. Olen end lolliks teind küll oma elus. Krdi mehed raisk. Ütlevad nad jah midagi otse.

3 comments:

Inxu said...

Mis Sul juhtus?!?

õv said...

otsene vastus eeldab kõigepealt otsest küsimist

wonderwoman said...

Inxu - kle, natuke oleks lämbund. :D Ausõna, ei pannud midagi tähelegi... hea, et ma midagi sellist ei teinud, kuhu ma süvenenud oleks, muidu ei teagi, mis saand oleks. :S Tõstsin pea üles, siis olid musta suitsu kõik toad täis, päris hirmus, ei saand hingatagi.

Õilis Võrse - ma pidasingi silmas sellist ilma küsimata ütlemist. :) Miks ma pean alati küsima, see on nii krdi alandav. Ja see, et sina ühestki vihjest aru ei saa, ei tähenda, et kõik sellised oleks. :D :P