Friday, May 22, 2009

Hey honey, take a walk on the wild side

Eile ärkasin ilgelt vara selle peale, et ema seisis voodi juures ja küsis, et kas ma arved maksin juba ära. :D Ideaalne elu. Siis ta jätkas, et tal on kiiresti vaja kellelegi ülekanne teha, tõusin siis üles, silmad veel kinni ja tegin arvuti lahti. Kell oli fuukin 8. Tegin ülekanded ära, ema seisis kõrval ja matsutas mingit võileiba süüa, õõõõuuudne, kuidas ma matsutamist vihkan, ja siis läksin magama tagasi, isegi und nägin. :)
Ja millist veel, ma olin Kaleviga! (:D) mingis äärelinna majas ja me jõime vist viskit. :D Ja üks kena mees sahkerdas terve une jooksul edasi-tagasi käia, endal siuke suuuuur kollane veluur (vist:D)jope seljas. :D Vahepeal tuli tuppa ja rääkis meiega midagi ja siis läks jälle talve ja lume sisse. Ma ei teagi, mis värk oli. :) Aga tegi tuju heaks.
Ma ei näe tavaliselt neid inimesi unes, keda ma tahaks näha. :) Tavaliselt näen ainult Kalevit. XD Hahaa. Siinkohal tervitan Kalevit ja ütlen, et ära viskit too, kui Tallinna satud. :D Too midagi lahjemat, ma vanur ja hakkab sekundiga sarve kõik. :D

Siis ärkasin uuesti, sest Joosep seisis kääridega jalutsis ja kurtis, et täpid ei tule välja. :D Ajasin uuesti kargu alla ja lõikasin valguskiirusel siile ja lepatriinusid välja. :D Näe, minu ja Joosepi hommikusaak:

Photobucket


Siis vaatasin Kelgukoeri ja sõin mingi õudsa silmamunakonservi jutu taustal üsna hea isuga. :D Ja siis avastasin, et facebookis on mu lapsepõlvesõps mulle vastu kirjutanud. Ta elab nüüd Iisraelis juba ammu, aga kunagi käisime koos Pässas koolis ja jalutasime päeval koos mööda Pärnu maanteed ja laulsime lolle laule kõva häälega. :) Mis me võisime siis olla... mingi 10-11. :) Sõime moosiga vorstisaia ja hapukurki suhkruga. :)
Aga siis kolisin mina linna ja läksin teise kooli ja tema kolis sootuks Iisraeli ja me ei suhelnudki enam. Kuni M sundis mind talle facebookis kirjutama. :D
Mul on ju paaniline (ja tõenäoliselt ülimalt tobe) hirm teisi häirida. Ma ei suru end peale tavaliselt, ega näiteks..noh, helista ise, kui just ei tea, et teine mu kõnet ootab. Tundub alati, et siis on teine sunnitud viisakas olema ja naerunägu tegema, ehkki ta tegelt ei taha. :D
Õilis Võrse ütleb selliste peale, et ma olen "sooooo screwed up." :D
Enivei, ma kirjutasin talle inglise keeles, sest ei teadnud, kas ta üldse mäletabki eesti keelt enam, ja siin on vastus:

"Tere L****,

See oli mulle suur ullatus. Sellised ullatused meeldivad mulle vaga.
Eesti keel on veel suus, kuigi vilets juba natuke. Ei ole ju kellega raakida siin.
Olen praegu tool, nii et kirjutada ei saa, aga kindlasti kirjutan pikemalt tulevikus. Oleks hea meel ka sinust kuulda.

Kallistan,
A****"


Kas pole awwww. :) Ehkki ma pean tunnistama, et itsitasin selle peale, et ta praegu tool on. :D (Jaaaaa, ma tean, täpitähed ja muu siuke... )

Muide, ma avastasin, et meil on kapis letshot. Ja siis käisin nagu munas kana ringi ja mõtlesin, et mida saaks süüa teha, kuhu kõlbaks seda peale valada, sest kui letsho on kapis, siis tuleb see ära süüa. Mulle meeldib see inimene, kes letsho välja mõtles.

S ütleb:
http://www.youtube.com/watch?v=Gs5LSe_HRQk&NR=1
ma lämbun naerust
Küpsis ütleb:
hahaa, muhe väike tshikk
S ütleb:
WHRAAAAAAAAAAAAAAAAAA
aga nagu mix just selline klipp võtta
Küpsis ütleb:
ehk need uudistemehed seal üritavad üksteisele käru keerata kordamööda
hahaa, ameeriklasele soovitatakse kompromissi, see vihastab: do i look french to you?!
S ütleb:
lawl
Küpsis ütleb:
sepe käis suurel potil just, ise. ma küsisin et kas sa lasteaias pissid ikka väiksesse potti, sepe vastab: jah, lasteaias ma sada aastat olen juba väiksesse potti pissinud. ja siis sada aastat suurde potti.
ma küsin et seega oled sa lasteaias käinud kakssada aastat? sepe: jah, ja teised kakssada aastat kodus olen ka olnud.
S ütleb:
kakssada aastat kogemust
Küpsis ütleb:
seega on mul neljasaja aastane laps
ma ei taha oma vanusele mõeldagi tead XD
S ütleb:
mulle ei meeldi ka vanusele mõelda. 20 on selline kuidagi ymmargune nagu 40
Küpsis ütleb:
jah, TÄPSELT sama asi XD
S ütleb:
30 tuletab 15-st meelde
Küpsis ütleb:
ma olen ka varsti 20
köhh
S ütleb:
tra varsti oleme 50 ja ongi
ja ongi maitea mis tegelt
Küpsis ütleb:
XD
siis hakkame riisuma
ja barette kandma
S ütleb:
ahaahahahahah


Täna viisin kuti ikka lasteaeda, tundub, et tal on kõik jälle broo. Ise kirjutasin 200 ümbrikku valmis, homme on ka ilgelt töine päev. Ja käisin veel Mustaka postikast läbi, tõin paar asja ära. Olin Halensist endale seeliku tellinud, jube lühike teine... aga meeldib. :D Ma tahan NIIIIII väga juba suve. Ja hästi sooja, paluks. :) Tahaks sellist suve, millal PEABKI sutike napakas olema. :)

Laupäeval lähen siis Blongi sünnale, kui kõik hästi läheb, ta lubas mulle vorstikest soojas hoida. XD Soojade vorstikestega saab mind alati kuhu tahes meelitada. :D

MUIDE! Ma nägin täna peatuses albiinotuvi, nokk oli täitsa heleroosa nagu kassipoja nina ja küüned olid valged. Ja selja peal oli pruun südamekujuline laik. Ta tegi minu ümber täisringi ära, jube koomiline oli seal seista. :)
Ja töö juures käisid mul aknalaua peal kaks tuvi, emane ja isane, võin kihla vedada. :D Isane muudkui sättis ja sopsutas ennast, oli jube puhevil. Ja emane kössitas ja vahtis südantlõhestavalt ainitise pilguga mulle otsa. Ja siis viskas äkki pea kuklasse ja ütles kõva selge häälega: "Mjäu!"
:D Ausalt, läbi klaasi oli ka kuulda, selgelt kohe.

Mul oli täna siuke linnupäev, veel nägin ühte varest, kes ilmselt lõkkematerjali kogus ja kahte parti, emane lendas eest ära ja isane lendas jubeda prääksumise saatel tal sabas. Ei tea, mis kodutüli neil oli... või ehk üritas kangekaelselt serenaadi laulda. :D

Dude says:
hahaa, huumorit ka varahommikuks
Dude says:
boss oli jätnud mulle ühe mu teisipäeval tehtud arve laua peale ja rist on peale tehtud ja juurde kirjutatud pastakaga, et " palun ära selliseid arveid tee!!!"
Dude says:
ja ma olen kõik atribuudid viis korda üle kontrollinud, ma ei taipa, kas ma pean hakkama käsitsi siis kirjutama või? XD
Dude says:
kõik on õige seal peal
Dude says:
ja inimene ju tellis... kuidas ma siis talle müün kaupa? XD
Dude says:
ma pärast helistan ja küsin ta käest väheke pikemat seletust

Hahaaa, pärast selgus, et kohaleminnes ütles klient, et tal pole arvet vaja ja et maksab sulas. Mulle ei maininud ta kumbagi. :) Aga noh... boss on ju alati must üliheal arvamusel olnud... Telepaatia on ju minusuguse jaoks kökimöki. :)

Kuuleks see ka, kellele ma hea meelega räägiks kõrva sisse... :D Ah, mis, pole mul midagi asjalikku öelda, ma niisama hingaks kõrva. :D Hihii, hellalt häiriv tshikk. :D

Haa! Mis veel meenus, ma sõitsin täna silla alt läbi, kui seal peal oli parajasti KAKS rongi. :D (Kes veel ei tea, siis saab soovida, kui rong sul üle pea sõidab. :D Jah, ma ise mõtlesin välja. :D) Aga ikkagi tegi tuju heaks. :)))



Joosep räägib soola raviomadustest. XD

Ja mu blogid lähevad üha kaootilisemaks... või tundub see ainult mulle nii? :D
Aga mul on hea meel, selles mõttes, et ma olen rõõmus. :) Nagu valgemaks oleks läinud, seesmiselt. :) Lahtiste uste aeg. Ma olen vist kuskil... ee.. lävel. :D
Tahaks jälle elama hakata. :)

Praegu torman pead pesema, kell on 1 öösel. 6:30 pean juba tõusma. :D
Head ööd ja ilusaid unenägusid. :*
Ja võtmetega mehele virtuaalkalli tänutäheks. :)

No comments: