Sunday, May 3, 2009

Woohoo ja oh crap. :) Ehk nagu ikka.

Dude says:
sõitsin trolliga tööle ja mingi kena tshikk istus seal eemal. iPod peas
Amrita says:
jep
Dude says:
ja järsku kuulen et vauu, kings of leon
Dude says:
ja ma naeratasin talle nagu.... hullumeelne :D
Dude says:
tead siuke hetkeemotsioon, et kallistame! XD
Dude says:
õnneks ma kogusin end siva :D
Amrita says:
:D oh õudu
Dude says:
:D ei, ta sai vist isegi aru, mida ma naeratasin
Dude says:
ei tekkind siukest "lesparist-vanaproua-lööb-külge" momenti
Amrita says:
:D vabanda - vabanda
Amrita says:
mina küll poleks aru saanud
Amrita says:
aga jah, ma olengi eriti juhm
Dude says:
noh, troll just seisis ja siis muss kostis paremini
Dude says:
ja mul hakkas kohe sõrm selle taktis kaasa lööma .D
Dude says:
ma ju tean neid kõiki laule peast juba
Amrita says:
:D


--


Dude says:
hahaa. ma tegin just mingi testi ja seal olid variandid et kuidas ma oma surma ette kujutan
Dude says:
ja ma panin et : in an epic battle with a dragon.
Dude says:
kuidas sa ise homse kohta tunned? ei taha minna või? sul mingeid muid plaane?
Amrita says:
ei ole muid plaane, praegu on minekutuju kyll
Dude says:
võin sulle lohutuseks öelda, et mul on põlv täiega mäsa, lonkan ja puha
Amrita says:
issake :D mul ka põlv pees - küll me oleme sarnased
Amrita says:
ma ka lonkan
Dude says:
:D ma loodan et me lonkame üht jalga, siis oleme nagu tiim


--


Stella says:
lonkavad naised on sel kevadel moes. Ja lillad toonid.
Dude says:
:D peab kuskil siis tüli ka norima enne
Dude says:
lillat tooni oleks juurde vaja


--


Dude says:
haha :D uudistes ütles et keegi oli midagi paksu kalevi alla pannud
Dude says:
see küll sina polnd, ega?
KA LEV says:
:D
KA LEV says:
nuh ma kuivan varsti täitsa kokku
Dude says:
siis vihmaga paisud
Dude says:
või vannis
Dude says:
ütled et ohjaa, ma muidu olen meeter 99
KA LEV says:
noh just tulin vannist, aga ei aidanud :D
Dude says:
:D
Dude says:
ma koguaeg paisun, peaks kah hakkama vanni vältima
KA LEV says:
:D
Dude says:
aga just vaatasin tööletulles et on teisigi suurte peedega
Dude says:
päris mitmeid
Dude says:
vähemalt 11
KA LEV says:
jah, hea lohutus :D
KA LEV says:
aga ma pole sind enam ammu näinud aga viimati polnud kyll kõige hullem
Dude says:
:D
Dude says:
aga ikkagi hull :D
KA LEV says:
hull on siis kui pekk tabureti ymber vajub
Dude says:
:D mul pole taburetti, ei saa katsetada
Dude says:
kas baretiga ei või proovida
KA LEV says:
:D :D
KA LEV says:
baretil pole jalgu ju
Dude says:
oled uurind?
KA LEV says:
ma tean täpselt
Dude says:
aga läki-läkil?
KA LEV says:
njah sellel ju kõrvad ainsateks elunditeks
Dude says:
mis elundid baretil on?
Dude says:
tekkis kohe huvi XD
KA LEV says:
nibu vist
Dude says:
aga sonil?
KA LEV says:
nokk
Dude says:
aga suusamütsil?
KA LEV says:
tutt :D
Dude says:
:D aga kaabul?
KA LEV says:
see täitsa tuim tykk vist
Dude says:
lehmad astuvad peale ka koguaeg
Dude says:
ja kauboid
KA LEV says:
jahah
Dude says:
lehmadest rääkides
Dude says:
ma lähen vist sööma

--


Ohjah, käisime siis volbrikontserdil. :) Minuga juhtus seal mingi imelik asi, ma ei teagi täpselt, milles võti, kas oli lihtsalt tõesti nii super kontsert (võib ka vabalt olla, sest tõesti oli super) või ehk on Kingsi leidmine või pidev kuulamine mind kuidagi lukust lahti teinud, aga ma... Noh, kõik, kes mind tunnevad, teavad, et mul on alati meeletu enesekontroll peal, ma teen väga harva asju ilma mõtlemata. Ja seal, sel õhtul lasin ma end küll nii lõdvaks, et ma imestan, kuidas ma üldse püsti püsisin.:D
Ma ei tea poolest ajast üldse midagi, ja mitte manustatud ohtratest siidri- ja Jägermeistrikogustest, vaid seepärast, et ma ei mõelnud enda kere peale, ma ei teagi, mis see tegi. :D Jube lõbus oli koguaeg, ja ma ei põdenud üldse. Väga vabastav.
Pole sada aastat niimoodi tantsu vihtunud. :D

Ma mõtlesin, et põeks nüüd tagantjärele, aga ma ei viitsi, ausalt. :D
Nägime mitut vana semu klubist ja mujalt, ja see oli lahe. Kummaline, kuidas ülemise korruse mees pakub kaarte mängimiseks, ise tead, kas võtad vastu. :) Ma võtsin. Ahelreaktsioon oli väga kuul. :)

Üks hea hing tegi tuju hirmus heaks. :)
Kahju kohe, et ma asju nii reaalselt võtan, muidu saaks HBC presidentuuri (vaata mu orksi iseloomustusi, kui ei tea, mis või kus) jõulist taas-esilekerkimist :D kuidagi konstruktiivselt ära kasutada. :D

P.S. Kuidas krt saaks nii teha, et youtube ise ennast kordaks? :D Ehk siis replay'd vajutaks. Kuulan seda ainsat bändi, kes suudab mu kõrvus Kingsiga võistelda. :)

No comments: