Monday, May 18, 2009

Igaühe jaoks on kuskil keegel

Täna olen närvis jälle, tundub, et Joosep hakkab jälle haigeks jääma. :( Nuuskas nagu muumitroll terve õhtu. Uff kuidas ma ei jaksaks sellega praegu tegeleda...
Aga noh... ehk on homme juba parem ja läheme ikka postkontorisse nagu plaanitud. Tahtsin reedel minna, aga väsimus tuli peale ja lükkasin laupäeva peale, et läheme poisiga koos.... ja siis kuulasime musa terve hommiku ja munesime maha kõik aja. Pagana postikas pannakse ju kolm juba kinni.

Joosep laulis http://www.myspace.com/dramamamamusic järele, et "it's youuuu!" :D Ma siis seletasin, mida see tähendab ja mis keeles. Joosep: "Ei! See tähendab jaapani keeles haikala!"
XD Eks siis vaidle siuksega.

See viimane laul ajab mu halliks, sellepärast jäigi postkontor ära. Meenutab igasugu staffi ja siis istud ja vahid seinu ja oled siuke... topis. :D Vahepeal sirutad käe ja klikid uuesti "play"-d. Ja no see hääl läheb kõrva nagu mesi. Või tegelt nagu mõni paremini kõrvaminev asi, aga mul pole ettekujutust, pole kunagi midagi kõrva pannud. :D Isegi need kuularid, millega ma praegu musooni endale ajju sisestan, need ei mahu. :D Mul on liiga väiked kõrvad. Tuulise ilmaga ajab eriti närvi, siis luban alati endale,et kodus venitan neid pisut. Juuksed ei jää kõrva taha noh, lehvivad igalpool.

Ja "Dark, dark days are coming" on "tahab, tahab käbi." :D Krdi oravalaul. Kings of Leoni rida "good time to roll on" lauldakse "sotsopoolon"-iks ja ma võin end segaseks rääkida, temal on ikka õigus. Aga no vähemalt laps kuulab ja tunneb huvi. :D

Ema teeb täna igast moorungeid ja värke, ja nagu tal kombeks, ikka öösiti. :D Jube häiriv, tuleb tunnistada.
Joosep käis enne mu käest süüa nõudmas, väitis, et "mul kõht juba koriseb, kuuled? Põlved ka korisevad... ja pea." Suunasin ta kööki. Ehkki selliste probleemidega oleks ehk arstile pidanud saatma...

Õilis Võrse rääkis, et Hiinas pandigi youtube lukku, ja järgmisteks plaanitakse google'it ja wiki't ka kinni panna. Blogspot muide blokiti ka ära, ma just narrisin teda, et nüüd saan lõpuks ometi hakata teda taga rääkima. XD
Huvitav, miks need saidid hiinlaste arust pahad on? Et ehk inimesed saavad veel midagi teada sealt, hoidku jumal selle eest? Või mis.
Ta ütles, et muidu on seal mõnes mõttes isegi normaalsem kui siin, aga et mina ei peaks seal kaua vastu. :D Ega vist, mul on süda liiga ripakil, ma ei suuda juba neid köögivärkegi seal kannatada. Krdi elusaltpraadimised ja muu siuke staff.

Siis jälle vaidlesime selle üle, et kuidas mõistlikum on elada. Kas nii nagu mina, et kõik läheb korda või nii nagu tema, et müürid on ümber ja peaaegu keegi läbi ei pääse. Me vaidleme selle üle iga kord, ja jäämegi vist vaidlema. :)
Aga ta meeldibki mulle seepärast, et ta ei anna alla. :D Tal on alati oma arvamus ja see on nii kuul. :)
Selles olime igatahes täna ühte meelt, et lootus on saatanast. :) Seepärast ma väldingi igasuguseid romantilisi filme. :D
The light at the end of the tunnel is a train.

Seisad ja naeratad õnnelikult ja siis oled tuuut-tuuut! vahvel. :)
Aga noh... ma olen õnneks jube jonnakas. :D Ma proovin ikka uuesti.

Hah, ma vaatasin ka muide eurovisiooni, nagu ikka. See on kuidagi lapsena sisse harjunud, et siis sai kaua üleval olla ja kõik olid hirmus elevil. Ma isegi kirjutasin siia üles endale (nagu ikka) märksõnad ja lühidalt, mis ma arvasin... paraku jäid need ülestähendused nii mõttetuks, et ma kustutasin nad lihtsalt ära. Head oli liiga vähe. Või noh, seda midagi, mis oleks mul sabast kinni võtnud ja tähelepanu nõudnud. Ja ma ei viitsi tapeeti kirjeldama hakata. :)
Norra üle oli küll hea meel, esiteks Lena pärast ja teiseks, see oli siuke... lihtne ahastus. :D Kui tüüp seisab ja laulab naerunäoga, et oh pee, ma olen täitsa sees. :) See on lihtsalt armas. :) (välja arvatud neile, kellele ta ka meeldib, need vannuvad ropult.) Siuke... süda peo peal.

Ehkki hiljem lugesin netist, et ta keeldus homodega pildile minemast, see on küll ultratobe. XD Kui väiklane saab olla. Aga ehk oli seal veel miskit mängus, ma usun ju alati sajaprotsendiliselt kõike, mis kirja pandud. Eriti netis. :D

Muidu kohe, kui vaatama hakkasin, ajas Leedu laul kopsu üle maksa...:D "armastuseta oled miraazh." Peksa ei taha saada või. :) Nagu vähe oleks veel õnnetuid maailmas, irvita ka veel nende üle.

Ja osasid laule ma ei kuulnudki, nagu see Moldova HoiHoi hooralaul ja Malta tädi. Sest Joosep tõi teisest toast oma kitarre ja hakkas kaasa laulma.



Otse loomulikult teeb ta seda selleks, et mulle pinda käia. :D Va kaabak. Lõpuks hakkas ise ka naerma.

Ma just otsustasin, et homme ikkagi seda ühte pakki ära ei saada, ma tahan talle veel sinna üht-teist juurde panna. Mis tähendab, et teisipäeval peale tööd pean kimama. Muide, ma avastasin enda jaoks 20-e, sellega saan ilusti Joosepi lasteaia juurde, aga see viiene buss venib meeletult ummikutes alati. Õnneks on 11 alati tagavaraks. :)

Homme läheme toome siis Joosepi Põriseva Maailma ainult ära. :) Kui ta nüüd homme ikka terve veel on... Ehk ikka on. Hoia pöialt.

Ja G-l on täna sünnipäev. :) Palju õnne, väike tiburull! :)

1 comment:

BM said...

tuut tuut vahvel :DDDDDDDDD
eriti must huumor. mulle meeldib :D