Sunday, May 31, 2009

Land where all things are perfect... and poisonous.

"Suhetes hindad koostööd ja vastastikust austust. Sa suudad avameelselt läbi arutada kõikvõimalikud intiimsed probleemid, leida ühiseid lahendusi ning olla uute eksperimentide algataja. Sinu jaoks on tähtis, et partner oleks enesekindel, ei kardaks uuendusi, mõistaks täpselt sinu vajadusi ning oleks voodis aktiivne."

XD See lõpp ajas naerma. Selline peaks siis olema mu ideaalne mees, according to delfi. Pildi oleks ka võind panna. Ja telefoninumbri. Või tegelt nad oleks võind talle minu numbri hoopis anda. See töötab minu puhul tunduvalt paremini. Sest ma ise ei helistaks ju. XD

http://naistekas.delfi.ee/suhted/test/article.php?id=22964987



Siuke tahaks olla. Ehkki need värvid võiks niisama mu ümber kuidagi... hõljuda :D , meik ei ole minu rida. Ma värvin küüned ära ja siis seisan, käed laiali ja ei oska enam sõrmi kasutada. :D Krt... ehk see on kassiaastal sündimisega kuidagi seotud? :D Tead küll, paned kassile kleidi selga, kass kukub külili ja ei liiguta. :D

Deem. :) Ma ei jaksa seda M-idejama enam kannatada. See jubin, mis klahvi peal oli, tuli ka ära ja nüüd ma ei saagi varsti enam m-e kirjutada. :D Siis saab pulli.

Pealkiri on Velvet Goldmine'ist, vaatasin enne youtube'ist neid lugusid. Sel ajal võis ikka täitsa vabalt sassis olla. :D Juba need riided on nii... :D Õudsalt lahe film, ja musa on super. Gimme Danger- I wanna FEEEEEEEEEL it!!! (Ewan oleks vabalt võind rokkstaariks hakata :D ) Või Hot One. Ja Baby's on Fire, loomulikult. :) Mul see DVD ka, kui keegi laenata tahab. :D

Panen loo ka. Homofoobidel paluks mitte tshekkida. :D
See kidrakrabikõnnikoht on küll superseks...




Joosep hüüdis täna akna pealt, et "muruneedikumees on õues!!!"
Aken oli lahti, õhtuks oli magamistoas nii mõnus murulõhn. See on kohe kahtlemata afrodisiaakum, mõtted panid kohe vihinal vasakule. :) Hahaa, ma mõtlesin praegu, et miks see -kum seal lõpus on eestikeeli... aga ju me oleme siis nii turvalised.

Today's fortune: Pessimism never won any battle.
:) Oleks võind lisada, et but it helped avoid loads of them. :D Plus millions of stupid situations.
Ma tunnen end täna erakordselt lollina. Aga noh... samas... kui end iga nati aja tagant viimase idikana ei tunne, siis ei ela sa õigesti. :D

No comments: