Thursday, May 7, 2009

Häbi-häbi, küpsis, käbi!

Hüüdis Joosep mulle täna lasteaiast tulles. "Püksis" ei sobinud sinna lausesse, ta proovis küll. :D
Õpetaja kiitis jälle, et Joosep on nii ilusti sööma hakanud, mille peale Joosep kohe ühe pitsasaia tee peale kaasa küsis.
Tulime siis kodu poole ja üks vares hakkas pikeerima, täiega ülbe lind. :D Kui mind poleks juures olnd, siis oleks Joosep pidanud oma saiast und ainult nägema. Lõpuks ei jäänudki muud üle,kui panime pitsasaia kotti ära. :D Hitchcockil oli kindlasti samasugune elamus lasteaiast tulles. :D

Hommik oli mul sama seiklusrohke. :D (No mul on suht igav elu, eks, ära irise.:D ) Kõigepealt viisin kuti lasteaeda, siis lippasin ise peatusesse, küsisin putkatädi käest selle pileti kohta ja ta arvas, et ikka 18 krooni on vist. Ma mõtlesin kohe esimese hooga, et no minge ka vihinal pekki, kahekordne hind, hullumaja, ja hüppasin trolli peale. Suvel võib, siis mahub peale (muidu on mul idee,et talvel võiks trolli tagaosas garderoobitädi rippuda siukses... võrgus. :D No, okei, võib ju mingi soojendatud variandi ka välja mõelda, katusel näiteks, siukses...lapikus asjas.:D Siis ei võta tädi ise ruumi, aga trolli mahub oluliselt rohkem rahvast.) ja sõidab ka sivem.
Trollis seisis täpselt minu ees siuke hästi sale ja pikk naisisik. Ta seisis seal tagaosas, kus käepideme küljes inimesed ripuvad ja keskel on tühi ruum. Ja ta seisis väljasirutatud käega kinnihoides. Nagu... sinna vahele oleks vähemalt seitse inimest mahtunud seisma. Teate küll neid pikkasid-kõhnu inimesi, kõik kohad on jäsemeid täis.
Nagu kolm kaheksajalga teeklaasi pressitult. Siuke see trolli sisu kindlasti väljastpoolt läbi klaasi paistiski. :D Mina ja kolm kaheksajalga.

Vabaduse väljakul need laudadega kaitstud puud meenutavad mulle alati mu rahvariideseelikut, ma ju tantsupeolgi käinud kunagi. :D Telekast näitas mind ka, ma olin see lontis põlviku ja punupatsidega tüdruk. Tead küll. :D Mulle see Muhu seelik õudsalt meeldis, ta oli nii rõõmus kollane. Vanaema Mai tegi veel riidest rukkilille-karikakrapärja, see oli ilus. =)
See laudade värk on vist natuke silmakirjalik või mis... Et näe, me kaitseme puid ja puha...ja siis äsad kopa juurtesse.

Aga enivei... kohale jõudsin päris kiirelt, seal maa-aluses tunnelis tegi üks veel silmagi. :D Eks hakkangi hommikul siis trolliga minema, tagasi pean ikka bussiga sõitma. Täna ka õpetaja küsis, et miks ma emadepäeva kontserdile ei läinud, Joosep oli ka laulnud ja puha... aga ma olin ju tööl. :( Kella nelja ajal ma teen veel päris kindlalt tööd, oleks siis kasvõi, et kell viis algab, siis ehk jõuaks kuidagi ära nikerdada. :)

Täna pidin veel postkontorist ka läbi jooksma, tõin Lena paki ära. Ta on see kahe lapse ema Norrast, hästi lõbus ja lahe. :) Ta saatis Joosepile särgi ja shokolaadi ja kummikomme. Joosep üldiselt kummikomme ei söö. Neid aga vaatas tükk aega suurte silmadega ja siis hakkas sööma. Pärast käsutas teisest toast, lamas põrandal jälle kõhuli ja tegi mingeid tähtsaid autovärke ise: "Emmeee! Too veel neid tissidega komme!" XD

Photobucket


Ise ma istun, kõrvaklapid peas, ja kuulan vot sellist lehekülge juba mitmendat tundi:
http://www.myspace.com/mikulaulab

Võrratu hääl. Kell on kuramuse miljon ja ma ei raatsi kinni panna arvutit. :D
Just siuke hääl, mille ma ära tunnen, isegi kui mingit täitsa uut lugu ootamatult raadiost lastakse. Olengi tundnud tegelt. :D Ta võiks vabalt mingid maailmavallutamiseplaanid kavva võtta, ma olen oma igast eri kohtades elavatele sõpsidele kuulata andnud ja kõigile meeldib.
Mu emale isegi meeldis, for god's sake. XD

Uff... ma ei viitsi püsti tõusta. :D
Poiss jälle köhib läbi une, veame kihla, et ajas teki pealt ära. Tal on jalad nagu tuuleveski tiivad.
Eks ma varsti jälle... mul on mingi blogikihk kallal. :D Muudkui blogiks koguaeg. :D Paar päeva juba. Üks mu foorum pandi kinni ajutiselt ja mul on hell vajadus kuskile kuuluda, ehkki tavaliselt olen just parema meelega selline..hunt. :) Jube rahutus murrab konti. Otsin mingit tegevust või vestlust, et ainult mitte oma mõtetega üksi jääda. Täiskuu, raibe, vahib aknast sisse. :D Nii udused piirjooned...

Head ööd. :)

No comments: