Wednesday, May 13, 2009

Meri oli kaldal

Ma saaksin ju põhimõtteliselt ka niimoodi elada, et mul ei kummitaks "ma Kessu, ma Kessu, ja mina olen Tripp," aga no... ma niigi õhtud läbi kõrvaklappides, lasen neile väheke õhku ka. :D Pealegi... noh... mulle täitsa meeldivad lastesaated. :D
Seega on hetkeatmosfäär edastatud.
Nojah... ja nüüd pean seivima, sest Joosep tahab tulla oma nime kirjutama. Kirjutan hiljem edasi. :)

--

Kell saab kohe üks öösel, poiss jäi lõpuks ometi magama. Niiiiiiiii väsitav.
Tal on jälle mingid tuurid peal (ehk ta ka kuu mõju all), üldse sõna ei kuula. Ja mina siis üritan rahulik olla, hambad ristis, kuni lõpuks tuleb ikka pa-pahh kõik välja. Ma ei ole eriti osav tunnete allasuruja.
Ja siis olen kõigi peale tige. Enda peale esmajoones.

Aga noh, isegi orkut ütleb mulle, et L***** - loading error. Ilmselt ma ei lae siis lõpuni ära. :D Mul on küll tunne, et pool minust on kuskil mujal, up to no good, probably. :) Ehkki tuleb tunnistada, et mulle meeldib seal.

Sellest meenub, et kui ükspäev Joosepile järele läksin, siis bussis mingi noor tüüp, no... 17 ehk, vaatas mulle järsku siuhti otse silma sisse ja ma nägin otse ta mõtetesse. :D Ma juba enne märkasin, et piilub mu poole, aga ma ei arvanud,et kohe niimooodi siis. =) Vahel on silmad nagu alasti, siis paistab kõik välja. Mina vaatan siis maha või taevasse. :D
Kena poiss oli muidu, ehkki mitte minu maitse, siuke... tumeda peaga ja pisut kutsikalik. Ja tal oli ranits seljas. XD Nooh, okei, tegelt polnd ranits, oli seljakott, aga ta oli ikkagi liiiiiga noor, et samamoodi vastu vaadata. :D Tegin siis näo, et ei mina ei kuule ega näe...
Siis läksin bussist maha ja taipasin, et mul on endal ka seljakott. :D
Tuju tegi küll heaks. :) Polegi päris nähtamatu naine. :)

Tegelikult juhtuvad asjad igasugu etteteadmata põhjustel, Lena just kukkus paar päeva tagasi eksamil läbi ja oli nii õnnetu, ta tahtis õeks õppima minna, aga tal olid mingid punktid puudu ja selle eksamiga koos läksid kõik plaanid vett vedama. Et nüüd polegi enam mõtet neid ülejäänud eksameid teha, mille jaoks ta end juba õppima seadis. Ma siis lohutasin, et ole nüüd, asjadel on alati mingi point, oota natuke, küll selgub. Ehk esimese aasta õed õpivad midagi valesti või kukub neile katus pähe või kurat teab, eks. :D (Ma olen nii lahke.) Ja tema siis nuttis, vaeseke, terve õhtu ja järgmisel päeval helistas kooli, et öelda, et ta ei saagi sinna üldse minna. Ja need seal teatasid, et tal polegi vaja enam lisapunkte, et ta saab niisama ka sisse. :)
Kui ta poleks eksamil kõrbenud, siis poleks ta ka kooli helistanud ja sellest teada saanud. :) Oleks tuupinud nagu hull kahe väikse lapse kõrvalt kõikide nende eksamite jaoks...
Nii et tegelikult hoopis vedas, mitte ei läinud halvasti. :) Gotta have faith.

Mulle ajas ema hirmu peale mingi kuramuse vaablasejutuga, et kui need suskavad, siis sured ära kohe. :D Mulle meeldivad magusad lõhnad, eks, mistõttu igasugu sumisevad tegelased mind niigi pidevalt ahistavad. Ja täna hommikul, kui Sepega lasteaia poole läksime, oleksin äärepealt ühele tennisepalli tüüpi triibulisele peale astunud. Õnnestus küll kõrvale põigata, me mõlema rõõmuks, aga lisandus veel üks põhjus, miks peab kiiresti kaalu vähendama... Siis saan kitsamad püksid jalga panna. :D Kujutasin selgelt ette, missugust aborigeenitantsu ma oleksin seal löönud, kui ta mul püksisäärest sisse oleks lennanud. :D

Aborigeenitantsutantsivast minust rääkides, emadepäeval oli Dramamama kontsert Tammsaare pargis, ja ma sain Joosepile antud lubadusest ootamatu kergusega kinni pidada. (Ta tahtis ka näha, millest ma eelmine kord vahutasin. :D ) Ise mõtlesin, et pean ta lihtsalt hilisemale kaasa võtma ja siis kohe lõppedes taksistiga koju kimama, aga näe, kuidas vedas. :)
Jõudsime ka täiesti superõigel ajal kohale. :) Ja see on nii lahe, kuidas pahaaimamatud inimesed, kelle ma kaasa vean, kõrvupidi bändi kinni jäävad. :D Ehkki nad peaks ju teadma, et ma ei viiks mingit jama kuulama. :)
Tiina ütles ka, et tuleb järgmine kord jälle. :D M oli teatris, muidu oleks tema ka taas kohale tulnud. :D


Küpsis ütleb:
sepe ütles muide eile niipea kui koju jõudis, et tema tahab jälle kontserdile minna. ma ütlesin et okei, eks ikka läheme millalgi ja joosep vastas et noh, paneme siis uuesti riidesse. XD
ja siis ütles vanaemale et kontsert oli tore, seal oli palju kubijaid. ma küsisin, et kes need kubijad on. joosep: no mina ka ei tea.
ja tädi tiina issil oli naljakas habe.

(Tiina oli siis peikaga. :D )

Õhtujuhid olid sel üritusel küll from hell :D aga nad veel noored kah, küll õpivad. Naljakas oli jälgida, kuidas iga lausega õnnestus üha sügavamale ämbrisse astuda. :D
Aga muidu oli kahtlemata... super. :) Tahaks juba uuesti minna. XD

Ehk siis näen inimeselaadne välja ka, seekord olin Chief FireCheek. :) Käisin solaariumis, nagu ikka suvealgul, et mingitki värvi juurde saada, ja seekord hakkas kuidagi eriti hästi peale. :) Igav on seal endiselt. Kuskil kolm minutit ma seisan kannatlikult, siis hakkan sujuvalt tantsima. :D Ma pakun, et see on siuke emade rida, et kui seisad, siis aju järeldab, et kiigutad last süles. Ja algul kiigutad end tasakesi ja enne kui arugi saad, vehid juba nagu vana mees. :D Mõtlesin küll, et peab nati rahulikumalt võtma, muidu kukub see toru kõige täiega ümber ja rullib mind allkorruse kartuli-ja banaaniletti. Hahaa, ja seda mõtlesin ka, et äkki nad raisad hoopis teenivad endale lisaraha sellega, et annavad sulle need silmaklapid ja saadavad sinna kappi seisma poolalasti ja niipea kui soll tööle pannakse, kaovad tegelt seinad ümbert ära ja siis seisad rahulikult silmad kinni keset taburettidel istuvaid vanaonusid. :D Siuke... vaese mehe erootikashow. :D

Uff. Kell on pool kolm. :) Öösel. Seda ma vaatasin, et MSN on kuidagi hõre. :D
Head ööd ja ilusaid unenägusid teilegi. :)

No comments: