Monday, May 18, 2009

Segasem kui tavaliselt, Blongi süü! :P

Tänane muusikapala on siin



Need pikad peenikesed koivad panevad mul vere käima. :D

Igatahes, Joosep jäigi haigeks. Võtan ta homme tööle kaasa, mis mul muud ikka üle jääb. Andsin köharohtu ja nohurohtu ja määrisin eukalüptiõliga, nii et õhk virvendab. :D
Praegu nohiseb seal vaikselt magada. Ma arvan, et see on selline väiksem haigus ja me seljatame selle kiirelt. :) Loodan vähemalt.

Vaatan poole silmaga Terminaator 3-e. Kahju täitsa, et Arnold nii vanaks juba jäi. Mõnus meelelahutus. Ma mäletan, et mulle meeldis Michael Biehn esimesest Termika-filmist. :D See oli ikka jube ammu tegelikult. :) Tundub vähemalt nii, aastaarve ma ju meeles ei pea ja järele ei viitsi ka uurida. Lepime kokku, et oli ammu. :D

Ohkräpp, ma käisin just Blongi blogi lugemas. Shiet, mul ei maksa seda teemat üldse puudutadagi. XD Ma ei taha mõeldagi, mis siis juhtuks, kui mu isiklik King of the Rodeo mind puudutaks. XD Rohkem vist polekski vaja. Sulaks siukseks särisevaks loigukeseks põrandale. :D

Uff. Nüüd ma mõtlen jälle... Ja ma ometi üritan koguaeg MITTE mõelda neid asju. :D Raske on nii, kui ma tunnen end kui tsunaami ja teine istub ja leotab niisama varbaid järvevees. Ei taha ju ehmatada, pagan võtaks. :D Ega uputada... tsunaami tõmbub ju tagasi, teate küll. :D

Küpsis ütleb:
jumal küll kui õudne asi enne oli XD
ma hakkasin vanni minema ja jope vaatas siin mul pilte
arvutist
ja siis seletab vanaemale:
Küpsis ütleb:
"see on ka minu armas onukene" XD
"emmele see onu meeldib ja mulle ka meeldib" XD
deeem. ma pean hakkama end tsenseerima kodus
ei tohi vaadata pilti liiga kaua või huvitatult,poiss kohe registreerib ära
armas onukene XD
mul pidi piss püksi tulema
S ütleb:
XD XD XD LAWL

Ma ei teagi tegelikult... peab vist hakkama mingeid süsteeme välja mõtlema suveks. Sest ma ütlen teile, et ma olen otsustanud, ma sebin nüüd endale kellegi ära, enne kui mu pea plahvatab. :D Aga ma ei otsi ju... ma ei teagi, mida ma üldse mõtlen. :D
Igatahes Joosep jääb küll mängust välja, kuni ma kindel pole inimeses.
Ma tahaks ise ka kuidagi mängust välja jääda. XD

Miks ei võiks olla nii, et tuleb inimene ja vaatab otsa ja ma tunnen teda, tead, mõnede inimestega juhtub nii, nagu oleks sada aastat juba sõbrad. Ma tahaks sellist inimest, kes tunneb ise ka, kui ma ta peale mõtlen või tal mõttes käest kinni võtan... Kes juba teaks mind. Ei kardaks ja kahtlustaks ja midaiganes. Siis jääks niipalju mõtetut jama ära. Kõigil on nii palju pagasit eelmistest suhetest.
Ma ei jaksa teeselda, et mind huvitab mingi chit-chat ja asjad, millel pole mingit väärtust. Small talk on jube. :D Ma oleks parema meelega vait ja hoiaks käest kinni.

Kuram, mul oli enne mitu asja, mida ma öelda tahtsin, aga Blong oma kuradi erootikaga lõi jalad alt. :D Mitte midagi ei mäleta enam. :D
Aga eks ma pean talle andestama, arvestades, et tal on täna sünnipäev. :D Ja kuna meil ühed HBC geenid on. :D

PALJU HEAD ÕNNE, kallis Blong! Sa oled mulle väga tähtis. :*

Ja siin veel üks Kingsi lugu, see sissejuhatav tüüp on küll nagu mõnest vanast vampiirifilmist. XD Õõõõõudne. :D

No comments: