Wednesday, May 6, 2009

Otsitakse shokolaadi

Täna on väga imelik päev olnud. Hommikul olin energiat täis nagu sidrun, lõuna ajal istusin niisama ja mõtlesin, et ma ei taha mitte kui midagi enam iialgi teha, ja õhtuks jooksin jälle ringi nagu vana mees. Just sorteerisin Joosepi riided kõik ära. Talvevärgid võib vist kuskile kapisügavustesse sokutada. :)

Hommikul käis meil IT-mees, sest ma helistasin neile ja küsisin, et mis värk on, netti netu. Tüüp sealtpoolt toru siis küsis igast asju ja käskis juhtmeid tõmmata ja torgata ja lõpuks ütles, et asi on modemis, et sel on midagi viga. Ja et saadab onkli asja uurima.
Onkel tuli, ebainimlikult vara, aga ma olen tavaliselt selle kellaaja peale juba mitmendat tundi üritanud "emme, tee silmad lahti, emme, ärka üles nüüd noh"-he ignoreerida, nii et polnud hullu. Juba esimese lausega lahendas ta meie kauakestnud telefonimüsteeriumi. "Miks teil telefon modemi peal on, siis ju ragiseb, tõstke eemale."
D'oh. :D Miks see tüüp, kes need asjad meile majja tõi, seda ei öelnud? :D Tema ju sättiski nad kunstipäraselt teineteisele selga. Ma tavaliselt usaldan eksperte, mistõttu mingit ümbertõstmist ei esinenud... Kartsin, et siis kaob mingi... levi ära või midagi. :D No mina ju ei tea! :D

Enivei... siis ta hakkas asja uurima ja vaatama ja lõpuks ütles, et mul oli WiFi välja lülitatud. :D Hihii. :D Seda tegi nüüd raudselt Joosep, ta vahel käib siin "menuaare" kirjutamas. Ma olen küll tavaliselt läheduses ja hoian silma peal, aga ju siis lipsas kuidagi. Lasin sel kutil siis endale näidata, kuidas seda selgeks teha, et siuke värk on juhtund, ja kuidas seda korda jälle teha. Ta oli üsna abivalmis, aga sõnu kasutas kogu külastuse jooksul umbes 8. Ühe korra suutsin ta ikka naerma ka ajada. Siis kui ta arvet kirjutades ohkas, sest ei suutnud välja mõelda, mida ta meil siis tegi. Ma soovitasin kirjutada, et "naisklient." Siis turtsatas.

Arve oli A4 paber, trükimusta täis ja summa oli 0.-
Väga efektiivne. Oleks võind niisama patsu lüüa ja tsau öelda. :D Siuke Tõnissoni-tüüpi poiss oli, täitsa kenake muidu, ehkki ma vaatan ju tavaliselt eriti kondiseid. (Ükspäev just arutasin, et millest see küll alguse sai...ehk Trainspottingust? :D Trainspottingu peldikustseen on muide shokolaadiga tehtud. :) See oli random fact of the day.)

Igatahes... pärast hakkasin mõtlema, et nii tore, et ma ikka naine olen, kui ma mees oleks, mis ma talle siis oleks öelnud "õigustuseks?" Täielik diskrimineerimine, ma vean kihla, et oleksin mehena täpselt sama loll. :D Samamoodi nagu arvatakse, et naised peavad oskama süüa teha... ehkki, mis selles ikka rasket on, paned asjad panni peale ja ootad natuke. Või minu puhul kaua. :D Täna tegin kalapulki Joosepile, ootasin ja ootasin panni kõrval. Siis avastasin, et olin unustanud tule alla panna.
Panin siis panni tulele... ja läksin käisin "korraks" teises toas. :D
Aga süsi pidigi seedimisele hea olema.
Eeeh, tegelt tegin talle uued. :)

Ema käis täna arstil jälle, et ehk kirjutavad ta tööle, aga tal on vererõhuga mingi jama ja kirjutati hoopis veel igasugu ravimeid välja. Huvitav, mille eest nad arvavad, et me neid ostame, iga ravim maksab umbes 200 krooni. Ja ema saab veel seda soodustust... 100%. Ma ei tea, kui 100%, siis peaks ju tasuta üldse saama... aga ju mu mata on mingi teine. :D
Fuuking miinustesse jälle maikuus. Aga noh... shitta kah. :) Raha on raha. Kevad on ja varsti tuleb suvi ja siis saab ujuma. :) Ehk olen selleks ajaks isegi ilus juba. :D

Joosep tuli päeval kööki ja hüüdis mulle: "Karamell!" Ma tabasin kohe ära, hüüdsin: "Küpsis!" vastu... :) Pärast oli ta aknapeal ja hüüdis möödujatele: "Karamellid olete!" ja itsitas nagu nõrgameelne. :D
Joonistas täna nii ilusaid pilte... Ja kirjutas täna esimest korda oma nime. :) Tähti kirjutab ta juba ammu, aga tervet nime pole veel korraga tulnud. :) JOO kirjutas ühe käega ja SEP teise käega. :D

Photobucket

All on päike ja auto. :)

Uff. Homme tuleb üks igavene siblimine jälle, Joosepil on homme lasteaias emadepäeva pidu. Kell neli. Nii tore, et emad siis veel kõik tööl on. :(
Mul veel vaja peale tööd postkontorisse joosta, ei teagi, kuidas ma üldse jõuan.

Ahjaa! Kes teab, mis pilet peab ekspressis olema? Kas enam ei olegi nii, et kui sul on tavaline pilet, siis ostad lisapileti ja korras? Kas nüüd peab olema mingi spets-ekspressipilet? Mul on varemgi piletit kontrollitud ja kunagi pole mingit jama olnud, aga esmaspäeval olid jälle kontrollid peal ja see tädike viskas eriti mürgiselt, et mis piletid teil ka on.
Ehh... noh, eks ma homme uurin siis, piletikioskist ja bussijuhilt kah, igaks juhuks. :) Ehk oli tädil lihtsalt võimuhullustus. :D
Nagu lasteaias oli ükskord, koristaja tuli meiega õiendama, et me läheme valest uksest sisse, ja ajas meid minema, tigedalt kohe. :D Õigust täis ise. Ma üritasin küll öelda, et ehk teil on lihtsalt sassis see värk... (seal ju kõik maja ühesugune, essugi ei saa aru.) aga ta muudkui raius oma. Siis lihtsalt ignoreerisin külmalt ja viisin lapse ikka rühma ära. :) Tagasitulles oli koristaja oma viga juba taibanud ja vabandas ja puha... aga kui ma väheke rohkem ametiisikuid kardaks, siis poleks laps lasteaeda saanudki sel päeval. :D

Vot... ma ei mäleta enam, kas tahtsin veel midagi öelda või mis... Ei tule hetkel mitte. :) Eks siis kirjutan varsti jälle. Aga selle lisan küll kohe, Marika pm MSNis. :D

"Joonestaja tõmbas öösel ringi."

No comments: