Tuesday, May 19, 2009

ahaha

http://publik.delfi.ee/news/seks/article.php?id=23424659

See "suurepärane remondimees" tekitas mulle naerukrampe praegu. XD Kindlasti ajaks mind voodis jubedalt elevile mõte, et uuu, kui ta nüüd veel vasaku käega samaaegselt pesumasinat remondiks.... Milline mees! =)

Üldiselt ma ei käi delfis peaaegu üldse, vahel harva sinna sattudes üritan mõne positiivse ja eluterve kommi siia-sinna vahele visata, et teised minusugused lootust ei kaotaks. :D Need, kes pole veel taibanud, et pole mõtet seal rüseleda. :)
Täna käisin, sest jube igav oli ja leidsin päris mitu head asja, esiteks kopisin siia Blongile armuhoroskoobi, aga nüüd mõtlen, et las ta siis jääb, ehk tahab keegi veel näha. :)
Minu kohta pole seal küll midagi asist, aga ma neile veel näitan, krt. :D

http://naistekas.delfi.ee/foorum/read.php?f=21&i=239081&t=239081

Ja siis sattusin siukse teema peale ja no... soovitan soojalt lugeda, ma naersin mitmes kohas ikka täitsa pisarad silmas. :D

http://naistekas.delfi.ee/foorum/read.php?f=25&i=9684&t=9684

Oota, ma kopin paar eriti eredalt meeldejäänd nalja. :D
--
Kunagi sai töötatud ettekandjana, kui siis lõunapaikku meie pisikesse baari kaks härrasmeest lõunatama sattusid, püütsin neid võimalikult viisakalt teenindada. Praed ette viidud, jäin ootama millal nad lõpetavad, et siis tühjad taldrikud kiiremas korras laualt ära viia. Üks meestest asetas peale söömist oma noa ja kahvli ilusti taldriku ühele küljele aga teine istub ja istub ja istub söögiriistad
risti taldrikul. Mõtlesin mina siis, et lähen ja küsin. "Kas ma võin selle ära viia", suurest erutusest küsisin hoopis: "Kas ma võin selle ära süüa".

Nüüd tagantjärgi tundub see nii naljakas aga tol hetkel pidin häbi pärast maa alla vajuma :)

--

:DDDD Õudne. :D

--
No meenutame siis veel.Naine kõndis talvel Tartus üle jalakäijate silla ja nägi, et ees kõndis mees, kes tassis mune võrgus(oli selline valge võrk vanasti). Hämar oli juba. Trepist alla minnes märkas, et mees istuli kukkunud.Naine hoolitsevalt küsima, et kas munad jäid terveks. Mees pobises miskit ja naine astus edasi.Ja nägi siis, et võrguga mune kandev mees endiselt tema ees kõndis.

--

:D Huvitav, mida see kukkund mees võis mõelda, et näe, nii hoolitsev naiskodanik.... või et mõnitab raisk. :DDDD Hihii. Ootamatu huvi võõraste meeste munade vastu. :D

Et niisugune algus siis tänasele blogile. :) Täna on täitsa tore päev olnud, Joosep käis minuga tööl kaasas ja ta oli nii lahe terve päev. Ajas totaalselt lolli juttu ja ma muudkui naersin. Mängis oma autodega seal ja pani ühele sõrmuse pähe ja deklareeris, et "Mina olen pints!"
XD Nagu me teame, ajavad mind ajuvabad asjad iseäranis kergesti naerma. :D

Üks klient, kes käis, oli tal ka vaja ümber sõrme keerata, nagu ta tädidega ikka kipub tegema. :D Piilus ukse vahelt teda ja siis kui tädi väheke eemale läks, küsis vaikselt: "Emme, kuhu see tädi läks, ta küll meeldis mulle!" XD

Hahaa, ja siis käisime Kalevi poes Viru keskuses, ostsime Clare'ile shokolaadi (saatsin talle paki ära Shotimaale) ja seal see noor isasmüüja oli hästi lõbus ja vastutulelik. Nad on seal vist kõik siuksed... ülienergilised ja ülisõbralikud... ma kahtlustan, et nad annavad neile iga natukese aja tagant elektrit või midagi. :D Igatahes, tulime sealt siis tulema ja Joosep teatab, et "mulle küll meeldis see shokolaadimees." XD

Talle meeldivad kõik inimesed. :) Mis on nii lahe. :)
(Eks ma aegajalt talle ikka seletan ka neid igasugu ohutunnet arendavaid asju, mida peab, ja ta on õnneks jube juurikas, nii et ma ei muretse väga selle pärast. :) Ma tahan, et ta kasvakski selliseks, kes oskaks head näha kõigis. Ta õnneks juba praegu siuke, kes hüüab heleda häälega üle bussi, et "emme vaata, puu otsas on niiii ilusad lilled!" XD
Ise ka just hiljuti mõtlesin, et deem, kui õnnelik ma tegelikult olen. Ma märkan nii palju ilu. :) )

Mõnus soe oli ka, tuulevaikne. Kui Joosep tervem oleks olnud, siis oleks tahtnud linna peale kolama minna. Ma pole sada aastat vanalinnas käinud, oleks kuul. :)
Ehkki nüüd pean vist juba giidiga minema.


Uff. Saatusel on minuga ikka kindlad plaanid, ma vaatan. :D Pidevalt ajab keegi aju vasakule kreeni. Eks-seksidiiler just küsis, et...? :D
Paraku pidin tunnistama, et pea on kedagi teist ääretasa täis.
Oh mind ullikest. :) Üks kiire kirglik keberniitsium oleks just maha rahustanud ilusti. :D Hahahaa, supermanil oli krüptoniit, wonderwomanil on keberniitsium. XD
Aga ma ei oska mitme mehe peale korraga mõelda. Mul on liiga väike pea. :)

Noh... eks ta küsib suvepoole jälle. XD

No comments: