Monday, June 1, 2009

Freefallin'

Facebookis hirmutavad mind. Surfan seal ringi ja järsku näen, hirmsa loppis näo ja elektrisoenguga neegri pilt on seal ääres, all kiri: do you know about ben wallace?
:D Täitsa õudne hakkas. Et mis ma temast siis teadma peaks...? :D
"Ta seisab praegu su selja taga roostes leivanoaga."
Horror, ausõna. :D

Käisin just postkastist staffi toomas, peab tunnistama, et ma ei vaata kunagi postkasti. :D Aga täna läksin, mul tekkis järsk vajadus Kroonika horoskoobi järele. :D Napakas, I know. :D Ühtlasi saan telekava üle tshekkida, ema läks maale ja ma saan häälega telekat öösel vaadata. KUI üldse tuleb midagi normaalset, ofkoors.

Horoskoop ütles muide, et ära muretse, kui su soovid on põhjendatud, siis nad täituvad. :D Hahaa. Ega ma muul juhul ei tahakski. Või kui, siis ainult korraks. (A) :P

Välja näen nagu 80ndate aerobics instructor, roosad shortsid ja lilla särgik ja punased villased sokid. :D Hobusesaba ka ja puha. Sinna sokkide otsa peaks tegelt veel kontsakingad kuidagi pressima, siis oleks eriti kuul. :)
Deeeeem, kuidas tahaks kontsadega käia.. Aga selleks otstarbeks peaks keegi mulle vatist kontsakad ehitama, ausõna. :D Või mind autoga ringi sõidutama, et pikalt käima ei peaks. Ma ei suuda terve päev valutada ainult selleks, et hea välja näha, see on mu jaoks arulage. Eriti kuna keegi niikuinii ei vaata. :D
Hmm... siinkohal annaks ehk veel mõned miljonärikssaamisemõtted... et teeks mingi siukse... pealepihustava tehisnaha, mille saab kingaäärte alla panna, et oma isiklik nahk terveks jääks. :) Ma oleks väga tänulik, kui keegi selle segu nüüd valmis teeks. :) Idee võite omale võtta, peaasi, et aitate minusuguseid naiskodanikke. Mu nahk on nagu... eriti õrn. Krdi... sokid ka hõõruvad noh. :D Ema kutsub mind juba miljon aastat printsessiks herneteral. Va kaabak. :D
Ma käiks palju rohkem kontsadega, kui saaks. :) Tekitab vastava.. tunde. Nagu kummikute jalgapanemine tekitab teatud atmosfääri ja fiilingu, muudab su olemust natuke. Riietega ju sama asi. Või ehk on minus lihtsalt näitleja kaduma läind. Pole ka ime... neid labürinte arvestades. :)
Või ehk on see... nagu Joosepi isa ütles, et ma olevat nagu Meredith Brooksi Bitch-ilaul... et kõik asjad koos ühes inimeses. All-in-one. :D Buy it NOW! :D

Tegelt ei soovita, ma olen praegu katkine. Ehkki ma kavatsen homseks juba terveks saada. :D Töö juures puhur puhus täpselt põlve peale laua alt, ja ma ei pannud absoluutselt tähele. Ja siis järsku ei saanud enam käia.
Koju tulin nagu puujalaga pruut, trepid olid väga seksikad. :D
Tegelt see on vana asi juba, ma ei tohi põlvi tuuletõmbusesse jätta, siis hakkavad krigisema. :D Ausalt, eile ema katsus ja siis ütles, et see pole võimalik, et katsudes põlved sellist häält teevad. :D Ütles, et ma pean arsti juurde minema. Nooh.... minu arstidelembus on ju tuntud. :) Pealegi ma juba tean, mis põlvel viga on, kunagi oli sama värk ja saadeti röntgenisse. Siis arst ütles et oh, see pole midagi, kohaliku tuimestusega teeme põlve lahti ja puhastame ära, ise võid ka vaadata. Ma ütlesin et "okei, eks ma siis... astun läbi" ja tulin tulema, tulejutt järel. :)
Ehk isegi käiks ära seal opil, kui oleks keegi, kes kätt hoiaks...ja muid kehaosi. :D
Või ehk peaks mind lihtsalt korralikult õlitama.

Öösel oli küll jama, pidin pelleris käima enne magamajäämist ja siis ei saanud enam püsti. :D Ausõna noh. Sain jalga ainult sirgena hoida (täna juba veits paindub) ja kuskilt kinni polnud ka võtta, et end otse püsti tõsta... lõpuks lihtsalt surusin jõuga jala kõveraks ja tõusin püsti. Ja siis oleks äärepealt ära minestanud valust.
Väegade ebameeldiv.

Siis üritasin välja mõelda, et kuidas ma magama saan... viskun voodile täies pikkuses, Joosep katapulteerub läbi akna välja orbiidile. :D Aga õnneks sain ikka kuidagi... vaiksemalt horisontaali nikerdatud.

"You're diagnosed with a possibly fatal disease. You...
a) blog about it."
Krt, teste on nii lihtne teha... :D

Ja mis värk sel orkutil on... Või on mu mata tõesti sootuks teine kui ülejäänd inimkonnal... kuidas saab olla, et eile oli mu kontol nende jutu järgi 6 käijat, ent nüüd ütleb: last week, 7 profile views. :D
Uff, mul tädi tõi maalt sireleid ja ma tunnen, et pean nad teise tuppa viima, ajudele hakkab. Lõhn on liiga intensiivne.
Mulle meeldivad vaiksed lõhnad. (Jajaa, ma tean, et mu oma lõhn on ka praegu sirel. :D See ei puutu asjasse, minu küljes olevad lõhnad on hoopis teine asi, kui need lõhnad, mis mulle muidu meeldivad.) Ükspäev just bussis oli keegi mees, kes oli end lõualõhnas marineerinud, ma ei kujutand ettegi, et tahaks talle lähemale minna kui 5 meetrit, ehkki ta nägi päris hea välja. See oli nii... võlts kuidagi. :D Nagu üks vana sõps, kes külla tulles oli sokihaisu peitmiseks end lõhnaõliga üle valand. See oli ikka tõsiselt õudne. :D

Hahaa, Joosep pani selle arsti kuulamiseasjanduse (eee... stetoskoop?) mulle põlve peale ja käsutas: "Hinga!" XD

Ta on täna nii viisakas, enne just küsisin ta käest, et kas süüa tahad. Tema vastu: "Ei, aitäh, ma praegu ei soovi." =) Nii armas. Vahel tundub, et ta ikka kuulab küll, mis ma räägin. :) Noh... okei, see pole ka alati hea asi, enne tegime just kvaliteethuumorit teemal Papa Carlo- kaka parlo.
Ja siis eile ma naersin õhtul omaette seda ideed, et kui keegi tuleb küsima, et kui vana ma olen, siis näitan nagu Joosep, sõrmedega. :D Ega üldse ei peetaks napakaks. :D

Ahahaa, ja ükspäev sain poes müüja käest kiita. XD Ma paigutan alati asjad lindile nii, et tal oleks kergem neid võtta sealt, kõik grupeeritult, ja et rasked asjad oleks ees, siis ei lömasta õrnemaid asju. (Mitte nagu mu ema, kes järjekindlalt saia kotis kõige alla jätab.) Ja siis ütleski, et oi, nii hästi paigutatud. :D

Üldiselt saab minuga väga kaugele, kui natuke meelitada. :D Kingsi kommuunis tahavad kokkutulekut teha, alguses mõtlesin, et ei lähe, Joosepiga ju hell keberniit, ta jookseb koguaeg minema või tahab hoopis süles olla. Ja vaevalt, et teised nüüd viitsiks lastega seal jamada. Aga siis mõtlesime Inksuga, et läheme vaatame neid vanalinnaasju ja kuidagi... siis võiks ju juba korraks kohale minna. Inks ju ka tegelt kommuunis, ta pole lihtsalt siuke die-hard nagu me ülejäänd kolm. :D
Pealegi kutsus Kingsi-M mind suureks juhiks ja loojaks ja siis ma sulasin. :D Hahaha. :D

Semu M-i kutsusin ka, aga teda ei huvitand.
Vihastas vist natuke mu peale, kui ütlesin, et ongi uusi tuttavaid vaja, vanad on kõik nii vanad. XD Aga noh... kõigil on sada miljon muud asjaajamist, kellegil pole mu jaoks aega. :D Ja ma just avastasin (taas kord), miks mulle suvi ei meeldi. Igal aastal ma unustan selle ära ja siis uue suve saabudes jälle meenub ülivalusalt.
Naised! Nad on nii ilusad kõik. :) Üliärritav.
Siis vaatan ja mõtlen, et noh... kui ma nüüd kontsad alla paneks ja kleidi selga, siis ma oleks nagu krdi amatöör proffide vahel. Naeruväärne. Seega jätangi teksad ja botased ja teen ükskõikse näo. Ega mind ei huvitagi üldse, ma ei tahakski üldse proovida ka ilus olla. Kordki.

Õilis Võrse vihastas eile mind välja sellega, kui kaitses Eminemi, et see oli normaalne, kuidas ta tögas Jessica Simpsonit oma videos. Muidugi ma saan aru, et kõik on paroodia ja suunatud pigem musatööstuse ja ajupesu-klantspiltide-usaülekaalulisuse-jms vastu, aga no... Naisena oli seda videot ikka väga vastik vaadata. Ega igast kanalist ei pressitagi ju veel sulle peale, et pead olema supersale ja -seks, naeruvääristage ka sinna otsa veel. :( Hea küll, minusugune keerab selja ja ei lase end kõigutada (no keegi ei jaksakski :D) aga mida mõtlevad seda vaadates väiksed tshikid? Masendav.
Kummaline, kuidas mõned ei taipa, et sellega nad nullivad omaenda võimalused, sest seda enam naised kompleksides on, end peidavad ja mukivad ja varjavad... ja ei julge enam vabaks lasta end, impulsiivsed, naeruväärsed olla.

Ehkki noh... mulle ei istu neist kumbki, kui aus olla. :D Ei Simpson ega Eminem.

Praegu on juba õhtu, ma hommikul alustasin kirjutamist, nagu ikka, jupitan päeva või mitme peale kokku. Tshekkisin, telekast ei tule essugi, ainult Steven Seagal jälle. Ja paraku ei huvita mind, mis värvi hõlst tal seekord seljas on.

Seega tassisin oma riidekapi kõik ema tuppa ja lähen neid üle kontrollima ja proovima, mis selga läheb, mis mitte. Seega homseks olen ma hellas masekas. XD
Uff, ja just meenus, et ma unustasin JÄLLE tassi sügavkülma. Deem. Ma ei jõua kunagi siis jaole, kui vesi mõnus jahe on, alati tuleb teine kolksatusega kraanikaussi valada.

Ja see on hämmastav, kuidas saab tekkida täitsa lambist hingemattev igatsus kellegi järele. :D Mul käiks nagu mingid hood peal. XD Ausõna... läheks ja viskaks käed ümber kaela talle. Äkki olekski täpselt nii hea koos olla kui tundub. Vaba ja lahe ja... kindel ka. :) Huvitav, kas tema ka tunneb mind kuskil läheduses koguaeg? :D
Jajaa, ulme, tean, tean. :)

Must kass jooksis muide esmaspäeva hommikul üle tee. Aga ta paistis päikese käes pisut pruunikas, nii et no worries. :D Pealegi, krt teab, mis kassid mõtlevad... "Deem, üks lapsega naine läks JUST selja tagant läbi, nüüd läheb küll päev pekki."

Aaaaa, ja muide... andke, palun, nõuandeid. Ma ostan uue DVD-mängija, ma ei saa olla ilma. :D Et nagu... mida ma peaks silmas pidama sel puhul või on nad kõik ühesugused?

No comments: