Tuesday, June 9, 2009

Tere jälle, muumid

Hahahaa, Õilis Võrse ütles, et kohalikud olid teda Daniks kutsunud. XD Ütlesin, et ega siis muud vist üle jää, kui tuleb abielluda. :D

Ja Drama uut lugu kuulsin täna tööl raadiost. Terve päev oli jumala vaikne, kliente polnud, keegi ei seganud... Ja siis nende paari minuti jooksul tuli kaks klienti, postimees pakki tooma ja kaks inimest helistasid. XD Ega ei olnudki üldse tige.
Krt küll. Peab vist hakkama kodus ka raadiot kuulama. :D
Kui see nüüd ikka oli... ehk lihtsalt kuulen asju, mida pole olemas. :D Krdi üleloomulikud asjad arumaisaa. :D

DVDmängija ostsime ka ära, seekord oli meesmüüja, teadis palju rohkem asjadest. :) Hirmus sõbralik oli ka. Joosep muidugi kuulutas kohe leti alt, et "mulle see onu küll meeldib." XD Hakkab juba häbi käia ringi siukse lapsega, nagu oleks dresseerinud teist, et onudele külje alla ujuda. XD

Ehh, panen kohe publishit, ehk hiljem kirjutan veel miskit. :)

---

Kell on jälle pool kaks öösel. Ma ei taha magama minna. Aga midagi teha ka ei taha, energiat pole. Eile öösel magasingi ainult pool tundi, ja siis ärkasin ka iga 10minuti tagant üles, et kella vaadata.
Juhe on koos, väsinud olen ja tüdinenud iseendast. Viimasel ajal panen niipalju segast, et hakkab tunduma, et ehk on mul viga midagi. Leiaks ettekäändegi... Peaks leidma mõne pahe, hakkaks mingeid... ma ei teagi... aineid kasutama. Pipart või midagi. Uff. Tead küll, et saaks kuidagi päevad õhtuni vastu pidada. Tundetult. Funktsioneeriks niisama. Uim viltu peas.
Istun ja aeg lihtsalt vihiseb mööda. Ma peaks midagi ju tegema... midagigi. Magamine tundub veel hullem raiskamine, und ei näe ma peaaegu üldse enam. Mitte nagu vanasti, kus nägin värvilisi mitmeosalisi absurdikaid, kus räägiti inglise keeles ja soomekeelsed subtiitrid olid allservas.

Nüüd olengi ainult emotsioonivahtu täis, et keegi ei märkaks, et sisu puudub.
Kurat küll, kui väsinud ma olen. Väsinud mittemidagitegemisest ja mittekeegiolemisest. Teate küll, kristalliga lõigates on veri punasem ja valu väiksem. Väärtuste küsimus.

No comments: