Monday, June 8, 2009

Out of Mind

Ma olen viimastel päevadel totaalne failwhale, kõik, and I do mean kõik, läheb pekki.
Ja nagu sellest veel vähe oleks, naerab mingi nõme väike Britney mu üle koguaeg. Kõva häälega.
Aga küllap ma olengi naeruväärne. Keegi teine pole nii rumal, teised ei saa kunagi nii haledalt mõistuse ja südame kaklustes peksa. Eriti kui tead fakte, ja tead ennast, ja ei üritagi end tagasi hoida või vastu hakata, vajud lihtsalt vaikselt juubeldades üha sügavamale.

Today's fortune: Today might be a great and wondeful day. It depends on you.

Ma usuks sind rohkem, kui sa kirjavigu ei teeks. :P



"In Your Eyes"

love I get so lost, sometimes
days pass and this emptiness fills my heart
when I want to run away
I drive off in my car
but whichever way I go
I come back to the place you are

all my instincts, they return
and the grand facade, so soon will burn
without a noise, without my pride
I reach out from the inside

in your eyes
the light the heat
in your eyes
I am complete
in your eyes
I see the doorway to a thousand churches
in your eyes
the resolution of all the fruitless searches

love, I don't like to see so much pain
so much wasted and this moment keeps slipping away
I get so tired of working so hard for our survival
I look to the time with you to keep me awake and alive
--

Ääretult kummaline oli kohata kedagi, kes suutis mu minuks teha. Britney kadus nagu jää pannil. On varemgi proovitud, aga keegi pole suutnud nii pikalt teda vaikima sundida. Ehk ma leian veel kunagi kellegi sellise...
Kellele ma julgeks seda tunnistada ka. :)
Haah, nii kurb, et ta midagi ei tea. :) Ja samas jube hea ka, ma käitun nagu hullumeelne. XD Täiesti tobedad pisiasjad teevad nii õnnelikuks. :D Ma olen nagu see vanatädi, kes tuvidele saiapuru korjas. Midagigi. Just naeratasin nagu idikas, sest ta display pilt oli orkutis minu pildi lähedal.

Tegelikult kummitab mul vot see järgmine laul, see teema läheb mulle praegu väga hästi... howling forever, surudes sügavale alla kõik, mis vähegi võiks oluline olla.
Sõnades on jõud sees jälle.



Ja ma ei oleks su koer :) (although... gotta love the sexual references in my dirrrty mind), ma olen võrdne, tuleks ja liiiiibuks.. vajuks su sisse. Ümbritseks sind igalt poolt, nagu oleks mind mitu. Ja mu süda on nagu nähtamatu kuulivest, keegi ei saaks enam kunagi sulle halba teha, isegi kui ma kaugel oleks.
(Britney naerab jälle. Tule ja löö ta maha. :) )

No comments: