Monday, June 8, 2009

Happy Happy Hippo :D

Veel facebooki teste. Kes on mu multikakangelasest kaksik, kes oskab arvata? :D
--
L***** completed the quiz "Who is your cartoon twin?" with the result Goofy.
The name says it all. Everyone seems to like you, but no one knows why..
--
:D Või nii. Ja ometi olen ma nii hea, tark ja osav. :D

--
L***** completed the quiz "What is the name of the man you'll marry?" with the result Dan.
The man you will marry is named Dan. You and Dan are both meant for each other because you are fun, smart, active, happy people. You are the perfect match..
--
Dans everywhere - take a step back, move on, nothing to see here! :D Ühes teises testis öeldi seevastu, et ma abiellun 19aastaselt. Nii et ehk ma olen kunagi juba purjakil peaga mingi Daniga kuskil abiellund ja ise ei teagi. XD

--
L***** completed the quiz "What kind of mask do you wear?" with the result Innocence.
Your mask is innocence. You are innocent but not easily impressionable. You always give people the benefit of the doubt, and are nice to everyone you meet. You never really judge anyone, but you sometimes may judge yourself. Everyone who meets you usually adores you, even if you don't really know it. You always think you may be messing up or doing something wrong, but you're usually not. You don't have a problem restricting yourself from things you think you shouldn't do, although sometimes you're a bit curious. Sometimes people try to take advantage of you, but you don't always notice. Over all you're untainted, friendly, and everyone loves you. .

Vot siis kui armas. =) Ainus, mis mõtlema paneb, on see, et see oli ju mask...? :P

Täna just vahetasin mingi kena blondi poisiga jälle pilke. XD Mis värk on, et nii noored minust huvituvad koguaeg, aru ma ei saa. :D (Ja veelkord peab ülemise korruse meest tänama, et ta ei lasknud mul lõpuklasside õpsiks saada. XD Kui palju jama sai sellega ära hoitud...:D )

Käisin täna ringi ja ajasin veits asju. Käisin seda DVDmängijat tshekkimas. Leti taga olid tädi ja onu, tädi hüppas kohe abivalmilt ligi ja onu muigas lõbustatult, kui mu esimest küsimust kuulis. :D See oli nagu oleks kaunis blondiin baaris küsinud, et missuguses joogis see alkohol sees on. :)
Igatahes, ei ole ma nii ullike midagi, sain igast asju teada. Või noh... minu stiilis teada. :D Enamasti ütlesin lihtsalt müüjale ette koguaeg. Krt, see on mul nii paha komme, vahel peaks laskma inimestel end veidi pahasti ka tunda, et nad midagi vastata ei oska. :D Sama viga teen meestega pidevalt, näen, et nad on ummikus omadega, ja pakun lahkelt neile mõned õlekõrred. Vahel ka terve krdi põllu. :D Oleks vait ja naerataks süüdimatult, ja tüübid krutiks ise end igasugustesse jamadesse, üritades sellest esimesest välja rabeleda. :D Ausalt, ma olen kõrvalt näinud selliseid situatsioone liiga palju. Ja siis on abielus ja petavad teineteist nagu jaksavad.
Uff, and this is only bringing me down... Hee, ma panen teile ka musa... moment...



You're welcome. Nii, kus ma nüüd olingi...
Ahjaa, Hõmmdi! :D Ühesõnaga, näitas tädi mulle mitut eri DVDmängijat ja ma küsisin, et mis neil vahet on. Siis oli vaikust jupp aega ja ma lisasin, et peale selle, et nad eri firmade omad on. Ta ütles, et need on eri firmade omad jah, ega muud nagu eriti polegi. Ma siis vaatasin nuppe ja värke, ma tahan, et oleks võimalust asju aegluubis vaadata :D (ära küsi) ja... emmm... rohkem nagu polegi mingeid tingimusi. :D Ma ju räägin koguaeg, et minuga on lihtne.
Selle kohta ei osanud ta paraku midagi öelda. Vaatas ja ütles, et kerimisenupud nagu oleks ju peal... :D
Siis ütles, et selle kallima variandi peal on nupp, kuhu oli kirjutatud HMDI või midagi taolist, et see teeb pildi eriti kvaliteetseks. Küsisin siis, et aga siis ju ei mõika, kui telekas vana pann on, ega? :D Nii et pole nagu vahet.
Enivei, ma lähen homme tagasi. :D

Tiimaris oli veel lõbusam. Ostsin Joosepile kaks autot, 70 krooni eest. Ja müüja tegi nägusid nagu tsirkuses, kui 500-sega maksin. Küsis, et kas väiksemat pole. Näitasin talle, et tõesti pole. (Tavaliselt läheksin ma nüüd abivalmilt ise raha kuskile lahti vahetama, aga selle müüja puhul tekkis trots täiega. :D Ma võin jubedam juurikas olla, kui ma õiglust taga ajan omaarust. :D ) Aga hämmastav tõesti, et ta müüja on üldse. :D Tal oli tagasi anda küll, ja ümberringi oli suur kaubanduskeskus saja poega, ühtegi klienti peale minu poes ei olnud, ja teisi müüjaid oli ümbruses veel.
Ja ta võttis kassast raha välja ja näitas mulle seda demonstratiivselt ja siis viskas peaaegu sinna letile selle. :D Ma ilmselt solvasin teda isiklikult. :D
Oleks ma natukenegi viitsinud temaga seal vaielda, siis ma oleks seda väga lihtsalt teha saanud. Veel parem variant oleks olnud öelda, et oih, vabandust tõesti ja raha tagasi küsida ja minema minna. :D Aga noh... Las jääb. :) Ehk tal käis enne mind viis kaabakat ostmas.

Hahaa, nagu õde kunagi teismelisena seal saapapoes, kui ema palus tal mingi saapa õige numbri välja juba vaadata ja ise teise poodi läks. Õde läks siis ja küsis, et kas seda saabast selles suuruses ka on. Ja müüja oli ülbelt teda silmadega mõõtnud ja nähvanud, et kas sa üldse tead ka, kui palju need saapad maksavad?! Ja õde vastas, et ei, me pole koolis nii suuri numbreid veel õppinud.
:D

...Kell on jälle märkamatult miljon saanud, magan viimasel ajal ainult paar tundi öö jooksul. Ise olen süüdi muidugi. XD ...aga mulle meeldib öö. Öö on nagu teine dimensioon, alternatiivreaalsus. Ja mulle meeldib, kui valida saan. :)
Ehkki... valikuvõimalus on alati. Alati. Ka võimatult abitutes olukordades, kui tundub, et oled alla jäänud, alati saad valida. Seega oled ka alati see, kes kontrollib olukorda. :)

Deeeem, ma pean veel pead pesema, ja msnis on üks kurb mees, kes küsib nõu. Ma ei ole temaga sada aastat rääkinudki, ja nüüd järsku hüppas välja ja räägib, et naine petab, mida teha. Nii, arutasime juba tükk aega, ja nüüd on lootus tagasi. :) Lubas külla kutsuda, kui kõik korda on saanud. :D
Vahel ei saa ise olukorras olles arugi, mida teha, kõrvalt on kergem näha. :)

Ja nüüd ilmus Õilis Võrse ka välja, va maailmarändur. :) Ütles midagi põnevat, kopin siia, siis ei lähe meelest ära.

K ütleb:
ja samas
ma avastasin
et nädal aega ilma arvutita
saab täitsa hakkama
ja veel
boracay oleks KINDLASTI koht sinu jaoks
Thunder Horse ütleb:
:D miks
K ütleb:
uff
pikk jutt
v-o kui kaineks saan, seletan
Thunder Horse ütleb:
:D ok, ma küsin siis üle
K ütleb:
tee seda


Põnev. :D Loodetavasti on tal see põhjus ärgates ka veel meeles. XD
Kurask, nüüd peaks küll minema pead pesema, kell on pool kolm juba. :D
Õilis Võrse räägib nüüd nii põnevaid asju, et ma ei saa. :D Just ütles, et ei leia enam tagasiteed sinna.

Thunder Horse ütleb:
sa palu mõnel kohalikul endale kaart teha.
nagu dicaprio ja beach :D
K ütleb:
väga palju puudu ei ole
väga chill place
inimesed lihtsalt elavad
ei rabele
teevad oma töö ära, kellel on tööd teha
ja vabal ajal trimpavad ja laulavad
ja hellalt südamlikud
Thunder Horse ütleb:
:)
K ütleb:
mehed laulavad armastuslaule nii et omal silmad läigivad
K ütleb:
ma ütlen sulle
ülikõva
siin selles mõttes sittagi teha pole
'et pole eriti mingeid vabaajaveetmise võimalusi
nagu kino
või bowling
või vaatamisväärsusi
kui siia puhkama tulla, ei pea tõmblema erinevate ekskursioonide vahet
lihtsalt chillid
ookean on sinine sinine
kümnes eri toonis
sama käib taeva kohta
sööd, jood, laulad, suhtled, tantsid
inimene oled nohh
mitte mingi robot
Thunder Horse ütleb:
:) tundub küll lahe, ja sulle õige koht
et sind natuke immutada selle... positivismiga
K ütleb:
ei mis siin positiivset on
Thunder Horse ütleb:
XD
K ütleb:
ma olen 12h pärast hiinas
pekki
pael kaela
asso
tead
Thunder Horse ütleb:
noh, aga sa vähemalt tead alternatiive nüüd :)
K ütleb:
siin on mingi eestlaste fännklub
pisike punt surfareid
ühel on nt tanel padari obsession
sai kuskilt the sunni cd ja rokib selle saatel kodus
Thunder Horse ütleb:
hahaha :D kuul
K ütleb:
pillimehed on muidu kõik
üks taob trummi
trumminaha sisse on kõrvetatud--
elu on lill
Thunder Horse ütleb:
=)

Ohjah. Elu ongi lill, täna tundub. :) Ehkki vahepeal oleks südamerabanduse saanud. XD
Ent, nagu öeldud.... väiksed südamerabandused on vahel väga teretulnud. :D
Head ööd. Täna ei jõua küll kedagi enam unes näha. :D Õnneks ma oskan ärkvelolles ka. :D


K ütleb:
pudel rummi on siin odavam kui liiter piima
K ütleb:
liitrine piim maksab 95 peesot, ehk nats alla 20 krooni. luksus kaup nö. 700 ml rummi pudel on 85
17 krooni..
ja seda 24/7 kioskis
poes maksab mingi 12 krooni
viin sama palju
arva ära kas sai kohalikele vasakule ja paremale jooke välja tehtud
Thunder Horse ütleb:
:D
ostsid neile kõigile kindlasti pudeli piima

No comments: