Friday, June 5, 2009

Amazonas

Täna on nii... natuke veel ja ma hakkan krdi luuletusi jälle kirjutama üle miljoni aasta, ausõna. XD Emotsionaalne purskkaev, aga selline... pisike ja rahulik, ilutulestik suunatud sissepoole. :D Mu silmad on täna mu sõrmed, vaadates katsun.

Keset päeva läksid järsku põsed tuliseks ja ise hirmus elevile. :D Istusin vaikselt tööl ja tegin pangapabereid... ei midagi põnevat. Ei teagi, mis see tähendas siis, ehk hakkab palavik tekkima. :D Jube naljakas oli olla, tükk aega kohe. :)

Kui kõik jama välja jätta, siis oli täna üldse super päev. :)
Deem. :D Mulle nagu tõsiselt meeldib see lause, tuleb tihedamini kasutusse võtta.
Terve päev sadas vihma, välja arvatud siis, kui ma tööle läksin ja siis, kui ma koju tagasi tulin. :D Tibutamist ma vihmaks ei loe. :)
Hommikul saime kuidagi eriti varakult majast välja, aga siis vaatasime tükk aega vihmaussi, kes üle tee roomas ja lõpuks jõudsin ikka tavalisel ajal tööle. Mõtlesin, et ootame, kuni vihmauss üle tee jõuab, aga sel ussil oli vist pohmell. Või siis ei tahtnudki ta üle tee minna, vaid tegi lihtsalt hommikvõimlemist. Sirutas end siia-sinna.

Lepistiku pargis oli Amazonase vihmamets. Vähemalt viis sorti linde karjusid ja kilkasid läbisegi, kõik oli roheline ja niiske ja vänge kõrvenõgese-ja mudalõhn tungis ninna. :) Rotti nägin ka. :D
Täitsa eriline võrreldes tavapärase tolmuse hommikupargiga.

Pahast tunnelist :D ostsin Eesti Ekspressi. Mitte et ma seda oleks kangesti tahtnud osta, aga kaks väikest poissi müüsid neid seal, ja just siis polnud eriti inimesi, kui ma tunnelisse sukeldusin, ja kuulsin, kuidas üks ütles teisele nördinult: "Keegi ei ostagi üldse kunagi ühtegi lehte!"
:)

Ekspressi lugedes... või õigemini pilte vaadates, sest ma olin tööl, ei hakanud süvenema, nentisin, et jah, mulle tõepoolest ei meeldi varbad. Varbad on rõvedad. :D Muidu Anni mulle välimuselt meeldib, tal on selline... omapärane ilu. :)

Ja see, et Edgari kaamera oli loomajälgimiskaamerate hulka pandud, ajas naerma küll. :)

Vaatasin aknast, kuidas üks vaevu püstipüsiv vanatädi kepiga hoovis ukerdas, ta läks jube asjalikult väikse lagendiku juurde ja võttis taskust kilekotikese ja puistas sealt natuke saiapuru maha. :) Vihma sadas ja ühtki tuvi polnud. Aga nad tulid natukese aja pärast.
Mul oli kahju, et tädike neid söömas ei näinud. Kujutasin nii selgelt ette, kuidas ta seda puru kogus neile. :)

Kui koju jõudsin, oli msn-is siuke mess:
K ütles kell (17:04):
uhh
K ütles kell (17:05):
miks sind küll just siis onlines pole kui kõige rohkem tarvis
Thunder Horse ütleb:
:) olen nüüd siin, mis värk on
K ütleb:
ah väike laks positiivsust kuluks ära

:)Awww. Ta on Filipiinidel, liivarannal. :D Aga noh... eks kass võib igalpool selgroogu murda.
Loodetavasti oli must mingit kasu, ma ei oma erilisi supervõimeid. :) Ükspäev rääkisime just sellest, et päris Wonderwomanil oli lasso of truth, näe, tsheki siit:
http://en.wikipedia.org/wiki/Wonder_Woman

Minul tõelassot pole, küll aga on mul Võlukõht. :D Ausalt, Joosep toob isegi katkised autod ja paneb vastu mu kõhtu, et siis saab küll terveks. Kui mu teenuseid vajate, andke aga teada. :D Peakski ehk mingi... autoremonditöökoja avama. Või alternatiivhaigla. :D Ehkki siis ma pean ilmselt igaveseks üksikuks jääma... ei tea, kas poisssõber jääks uskuma, et "need tüübid siin käivad ainult mu kõhtu katsumas, et terveks saada."

Mul oli täna täiesti haiglane lihahimu muide. Ja pean siis silmas pärisliha. :D Vaatasin poes ringi, aga polnud ühtki ilanäärmetele mõjuvat toodet peale singi, võtsin siis igavese käntsaka sinki. :D Väga maitsev on, muide. Rohelist sibulat ostsin ka, tegin siukest.. silmivesistavalt vänget mömmi hapukoore ja kodujuustuga. :) Nüüd olen kirglikuks suudlemiseks valmis. :D

Hahahaaa, seda orkuti fortune'imeest küll. Hea, et ma teda isiklikult ei tunne, ta masendaks mu ikka maani maha. :D Eilne fortune oli: Today exercise.
:D Krdi....#¤"&/%
Ja tänane: Old age is not so bad when you consider the alternatives.

:DDD No ma ei tea... Põlv ka ikka valutab. :D Krt... (pirnike süttis) kuidas ma oma põlve omale vastu kõhtu saaks? Shiet... peab vist ikka rohkem sööma siis. :D

Ja täna panen vist pigem naistele meeldiva klipi. :)



Big Fish, väga hea film. :)

No comments: