Sunday, June 21, 2009

Poolteist kassnaist ja pudel rummi :D

Awwwwww, Joosep proovis just lipsu ette ja ta on niiiiii shikk. =) Peaks vist talle pintsaku kuskilt sebima.
Nüüd paneb järjest särke valmis, mis me kõik selga peaks panema... ma kardan, et me ei mahu siis uksest välja. :D
Nüüd proovib kempsupotikaant, seda lastele mõeldut, endale pähe. :D Selle peaks vist ära viskama või midagi, sest poes onkel ütles, et see sobib igale potile ja no sobis ta jah. Seisab niisama nurgas. Ma teist korda enam ei lähe ostma, ootame, kuni Joosepi tagumik küllalt suureks kasvab, et mitte veega alla minna. Ehkki ta isa teades läheb sellega ilmselt aastaid ja aastaid... kui ta üldse jõuabki nii kaugele. :D Ma olen nii õnnelik tegelikult, et Sepe isasse on kehaehituselt.


Thunder Horse ütleb:
sa ju tead seda vana lugu, mis ma vennale rääkisin, kui see väike oli
ma olen sellest blogind, i bet
K ütleb:
võimalik
ei mäleta momendil
Thunder Horse ütleb:
et olime suvel muhus, lakas. ja lamasime heina sees. tema oli siuke pisike poiss siis. mina olin tark vanem õde
ja päike paistis ja eterniit krõbises
ja siis ma ütlesin et vaata kui praegu oleks siin pime, kurt ja tumm, siis pime ütleks et vihma sajab. kurt ütleks, et päike paistab.
ja siis olin nati vait ja lisasin lõppu: tumm ei ütleks midagi.
XD
K ütleb:
heh
ei, ei mäleta et oleks seda kuulnud varem
Thunder Horse ütleb:
:D kas pole absoluutselt tüüpiline mina
K ütleb:
kõlab küll sinu moodi


Foorumis üks võõras naine ütles, et oli mind unes näind. :D Hahaha, ise pole kunagi näinudki, mis nägu mul peas on. Tundub küll, et ma meeldin talle millegipärast, teeb koguaeg juttu ja naerab mu lollide naljade peale. :D Väga armas igatahes. :)
Ja Clare sai mu paki kätte lõpuks ometi, ütles Navitrolla t-särgi kohta, et ahahahaa, very you LOL but I love it. :D

Orks käib hellalt pinda viimasel ajal, kustutab Kingsi kommuunist uued teemad kõik ära. :( Uus poiss hakkas juba rääkima ja puha ja ehk ta hoopis mõtleb, et mina kustutan ja nüüd on kuri ja ei räägigi ehk kunagi midagi, enam iialgi! :D (Kiskus kuidagi dramaatiliseks, lasin siis edasi. :D

Joosep joonistab.



Peame hakkama nüüd postkontorisse minema, saan oma uued teksad lõpuks ometi kätte. :))) Woohoo. See teeb meele rõõmsaks.
Muide, ma juba sada korda olen mõelnud, et mainin, aga unustan alati ära. Suveks ostke higivastaseks võitluseks endale Lycia persona sprei, jube hea asi. :) Just sprei, roll-on määrib riideid. Ega ma ei tea, ehk määriks sprei ka, kui kohe riidesse panna, ma alati keerutan enne, et ära kuivaks. :D Joosep alati naerab mu hommikutornaadot. Ja siis kiirustan edasi ja uimasena taon end igale poole mööbli vastu siniseks.

Niih. Käidud, sain püksid kätte, proovisin ka juba, nagu teine nahk. :D Väga broo. Nüüd vaja veel end natuke... väiksemaks... :D Muidu olen nagu poolteist catwomanit jälle. :D Ehkki, ma arvan, et panen need ikka jalga, kui kuskile lähen, palju trullakamaid naisi on liikvel, kõigil ripuvad rullid üle püksiääre. XD See on nii rõve tegelt, mõnel pole ikka üldse kriitikameelt enese koha pealt, aga noh... ikkagi olen kade, et nad nii julged on. :)
Kusjuures, sss-projekt on ka viimaks edenema hakanud, mäletad veel pilti, kus lukk kinni ei läinud? Nüüd lähevad püksid jalga woohoo, aga pilti veel ei saa. XD Vt eelmist lõiku.

Tegelikult ma just rääkisin ühe teise naisterahvaga, kes kah üritab, ja tal on sama asi, et tee, mis tahad, ei lähe kuidagi kere kergemaks. Talle nüüd ütlekski siis, et mul oli üleeile üleöö neli kilo korraga kadunud. XD See peaks ju füüsiliselt võimatu olema... ei teagi, kannikas kukkus küljest või mis.
Kui Mar-ile ütlesin, siis ta vastas et "sinu puhul ei imesta üldse. sinu puhul on kõik võimalik."
XD
Nii et ärge kaotage lootust, ehk kere lihtsalt hämab. :) Lõpuks annab ikka järele.


Thunder Horse says:
hahaha, krt, mul isa on ikka kõnemees küll
Thunder Horse says:
oraator
Thunder Horse says:
mar*** käis siin ja sattusid isaga kokku
Thunder Horse says:
ja isa küsib et noooh, sind ka näha. kuidas su kodakondsetel läheb, pole nagu ühtki surmakuulutust küll märganud lehes
Thunder Horse says:
XD
Thunder Horse says:
väääääääga eloquent (Y)

--

Thunder Horse says:
krt, mul üks tuleb alles peale poolt viit kaupa tooma
Thunder Horse says:
fuuk
Thunder Horse says:
ei tea, mis kell ma siis sepele järele jõuan nii
Thunder Horse says:
ei taha et ta peab sinna valverühma minema
Thunder Horse says:
ta on nii hellik viimasel ajal
Thunder Horse says:
eile õpetaja kurtis, et sepe oli nagu mingi teine laps, lõi ja oli kuri
Thunder Horse says:
ja oligi, siuke imelik. ja õhtul tal läksid küpsised ümber ja ta hakkas nii õudsalt nutma
Thunder Horse says:
tuli sülle ja nuttis tükk aega
Thunder Horse says:
ma kahtlustan et see surmajutt häiris teda hirmsasti
Thunder Horse says:
ehkki ta ei näita välja
Thunder Horse says:
ta on nii siuke... helge, tavaliselt
Thunder Horse says:
lubasin talle et ma ei lähe kuskile
Thunder Horse says:
:) nüüd peab siis sõna pidama kuidagi

Joosepi rühmast sai ühe lapse isa surma. :( Ja eks nad siis arutasid ka seda teemat ilmselt, ehkki ta ei rääkinud sellest üldse. Aga ma ju näen, et miski teda närib.
Viimasel ajal on ta hakanud jälle issi kohta rääkima, et aga läheme lennukiga siis sinna. :( Nii kurb ja kuidagi aidata ka ei saa. :(
Leidsin muide ühe artikli, mis kirjeldab Joosepit küll üsna hästi, ütlevad seal, et ta on kristall-laps. :) Kirjeldus on küll õige, ta on nii positiivne ja heatahtlik enamasti. Annab mulle alati andeks, kui ma olen jälle off the handle lennanud.

http://www.bioneer.ee/eluviis/kodu/_.aid-4205


Thunder Horse ütleb:
kas sa tead, mida tähendab: purilampi ei tohi minna, see võib olla palju sügav ja konnatoru?
Thunder Horse ütleb:
konnatoru on küll hea sõna :D
naljakas kuidas ta ise teab küll, kuidas seda öelda, aga õpetaja või keegi teine laps on öelnud ja ta on kuulmise järgi valesti selgeks õppind uuesti
kanalisatsioonitoru
ja purilamp on porilomp

Eile oli naljakas õhtu, msnis oli mitu inimest öösel, kes ei suutnud kuidagi end mingist muusikast lahti rebida ja magama minna, kõik vandusid, et kuulan ühe korra veel ja siis... Korduvalt vandusid. :D


K ütleb:
either way, nothin good can come out of it
Thunder Horse ütleb:
ah, mis sa ajad
:)
ma ei kuula su nõu ka enam
(mitte et ma olekski eriti kuuland XD )
aga no päriselt
***** praegu just räägib, kuidas ta enda suhteid saboteerib
täiega minu moodi
kah vahib mujale ja pärast taob pead vastu seina
see on lihtsalt siuke.. instinkt
ma põgenen
taipan, see on Mees. mul hing väriseb. järelikult ma jooksen ära
kui ma oleks kindel tema mõtetes, siis ehk jääks. ja siis seisaks ja väriseks hing sees
ja põlv all
siis põgeneks enda sisse
vaataks maha ja punastaks ja
siis on mehe asi mind jälle välja meelitada
olla soe ja kindel ja hea
et ma julgeks
tänapäeval on võimatu
kiire ja pealiskaudne kõik

Ja peab kuradi miljon aastat ootama, enne kui jälle näeb. :) Mul on õudne kiusatus minna ja öelda talle, et kle, sa meeldid mulle ikka HULGA rohkem kui viisakas oleks. :D
Aga noh... arvestades mu mõtete volüümi...ta peaks juba teadma.:D Seda on suht võimatu mitte kuulda. Süda on ajuti nagu udupasun. XD
Ja tema istub jälle mu peas ja naeratab. :) Vahepeal käis kuskil ära, aga ma ei pane üldse pahaks. See on nagu selles... hmm.. näidendis? Krt, ma ei mäleta ka millestki midagi, aga seal oli ilvesel 25 tundi ööpäevas. Üks tund oli see, millest ta midagi ei mäleta, see "ärakäimise" aeg. :) Kui aju läheb vabakäigule, mul juhtub ka pahatihti. Kaine peaga mälulüngas. :) Vabadust peab olema, et saad hingata.

Nagu huvitundjad võivad juba isegi taibata, valitseb endiselt vaikus. Ja ehkki ma ise oma paranoias arvan, et ta teab juba ammu kõike ja muigab ainult, siis on tõenäolisem siiski see, et ta pole siia sattunudki üldse. :) Mehed ei loe eriti blogisid, nagu ma kunagi täheldasin. Reidis. XD Seal tüübid kräunusid, et anna msni, anna telefoninumber, anna mingitki inffi enda kohta, ja kirjutasid ja kirjutasid, lõpuks vihastasid ja läksid minema. :D No nad ei meeldind mulle. XD
Õilis Võrse oligi peaaegu et ainus, kes mu sealset blogi luges ja sealt lingi orkutisse (kus on ka kogu muu inff) leidis. :) Aga noh... ta on üldse hull. :D Ehk need ainult loevadki, kes ise ka kirjutavad. :)

Enihau... tagasi teemasse minnes... :D Ehk siiski on siia sattunud. Sest mulle tundus, et ma nägin just kuskil ühte smailit. =)
;)
Hahahahaaa, ma olen nii ego. :D Smailidele on mul ju ainuõigus ja ei saa ju ometi olla, et ehk oli teisel lihtsalt hea tuju. XD


K ütleb:
ega sa ei blogi?
Thunder Horse ütleb:
ei blogi
ehkki üks on seal soolas küll,poolik
K ütleb:
deem
aga lõpeta ära siis
juuu
Thunder Horse ütleb:
ah mis ma ikka blogin koguaeg, nõme hakkab juba
Thunder Horse ütleb:
öelda pole miskit
K ütleb:
nähh
nothing good lasts
bummer küll kui sa ühel päeval löödki blogimisele käega
Thunder Horse ütleb:
aga ma ju ei räägi mitte kui midagi huvitavat seal!:D
K ütleb:
muidugi mitte
Thunder Horse ütleb:
kordan iseennast
K ütleb:
jap
tõeline tüütus
Thunder Horse ütleb:
räägin kuidas ma trolliga sõidan :D
K ütleb:
uskumatult igav
Thunder Horse ütleb:
keegi pole kommind juba ma ei tea kui kaua
K ütleb:
mina kommin
Thunder Horse ütleb:
XD sa kommid siis kui ma su msnis ära blokin
ja keegi teine ei vaevu üldse
sest polegi ju midagi öelda


:) Elaks me Ameerikas, me möliseks kõik lakkamatult. :) Seal ei kohta keegi kedagi kaks korda. :D Aga Eestis ütled kuskil midagi ja järgmisel päeval poes müüja küsib, et noh, sa eelistad ka stringe, jah? :) Ja tegelikult see ei häirikski, mind, ma mõtlen. Aga teisi ehk häiriks, neid nö minu inimesi. Seepärast ma nimesid ei kasutagi eriti, näiteks.
Õilsal Võrsel tekkis ka eile ootamatu südametunnistusepiin. :) Ja millegipärast paistis ta arvavat, et see minuga kuidagi seostub, ehkki tegelikult oli muusika teda lihtsalt pisut eelpehmendanud. :) No.. hea küll, mina andsin talle selle loo lingi. XD Aga rohkemas küll oma "süüd" ei näe, tunnista fakti, et hakkadki inimeseks muutuma. :P

K ütleb:
ei
ma ei saa
pea tahab lõhki minna
igast mõtetest
thinking is dangerous
it may lead to ideas
ma lähen magama
homme on parem päev
hommik on õhtust targem
Thunder Horse ütleb:
:) hommik on õhtust varem
K ütleb:
seda ka
Thunder Horse ütleb:
ma kuulan ka... eee... rudolfit XD
täna on siuke väheke emo õhtu
tundub
K ütleb:
tundub jah
pathetic
Thunder Horse ütleb:
aga noh... mis siis
homme on jälle mingi uus kamm :)
K ütleb:
loodame
ühe korra veel
viimane
kuulan läbi
Thunder Horse ütleb:
XD
--

K ütleb:
deem u
Thunder Horse ütleb:
:D mind? mis mina teind olen
K ütleb:
are u happy now
fakk
ma võin niimoodi inimesekski hakata kogemata

--

K ütleb:
teisest küljest
5kuud ongi pikk aeg
pea pool aastat
pool aastat ja pool aastat
ja nii need aastad lähevad
Thunder Horse ütleb:
:D väga optimistlik
ja siis tuleb surm
K ütleb:
can't wait
Thunder Horse ütleb:
vilepilli ja vikatiga
vorstisai on taskus
K ütleb:
vorstisaia tahaks küll
Thunder Horse ütleb:
ma ka XD


Muide, ma kuulsin siin kõlakat, et jaanipäev läheneb. :D Mul, nagu alati, pole aimugi, mis ma siis teen. Läheks isa juurde Kloogale, kui teaksin, et sealt minema pääseks kohe, kui tahan. :D Mul peab olema taganemistee, muidu lähen närvi. :D
Ja Mar*** sõidab ilmselt ise kuskile ära, nagu alati. Aga tahaksin Joosepile jaanituld ikka näidata... eks vist peab jälle Stroomi randa minema.
Kardan natuke üksi. Aga saab hakkama. :)

Ja üks tuttav, keda ma kunagi näinud pole :D, kutsus just esmaspäeval linna, et saaks kokku. Väga normaalne idee, polegi sada aastat vanalinnas käinud, Joosep tahab kindlasti sinna hulkuma minna.
Ja ema pakkus just välja, et ehk ma tahaks homme juuksurisse minna, ta oleks nõus Joosepit karauulitama. No... deeem, ma ei arvestanud ju sellega, ei võtnud pappi töölt. :( Kurat, nii hea võimalus.
Aga noh... eee... oota, ma kohe mõtlen silver liningu... noh, ma poleks enivei ju aega saanud, kindlasti käivad kõik praegu juuksuris. :)

Kurask, kell hakkab jälle kolm saama. Oleks tahtnud siia veel üht-teist lisada ja... aga pea on täna ka veidi hägune. :) Ehk homme siis sätin veel.
Või kirjutan lihtsalt uue. XD

No comments: