Wednesday, June 10, 2009

Noons and nights.. too

Joosepil on muumivaimustus, polnud neid ju kaua aega näinud. Nüüd on terve päeva järjest näidanud, et missugust osa järgmisena vaadata tahab, siis kilkab ja kommenteerib ja seletab mulle jube asjalikult, et mis teoksil.
Täielik kaos on, raadio ka mängib ja ise kuulan hoopis arvutist musa. :D Ja siis vahele veel pidev "Heii, muuuuumiiiid!"

Aga noh... ma olengi praegu ise ka samasugune, nii et las siis olla. Eile hommikul riietudes panin botased jalga ja kampsuni selga ja siis mõtlesin, et midagi nagu oli veel vaja teha. Peeglist siis nägin, et teksad olid puudu.

Ema küsis just mu käest midagi, ja ma hakkasin vastama. Poole lause pealt tegi ta ukse lahti ja hakkas välja minema. Nagu... eee...
Aga see on nii tüüpiline. Küllap sealtkandist sai ka mu veendumus, et ma pole oluline, alguse.
Enivei, siin kuskil varem lubatud männipilt. Puha keskmised sõrmed reas.

Photobucket

---



Kahju, et teiste pähe ei näe. :)
Today's fortune: If you obey all the rules, you miss all the fun.
Mis reeglid? :D Minu reeglid? Mina ei tea millestki midagi. (A)
Tegelikult olengi ma tõsiselt ja pöördumatult in lust. :D Mis see muu olla saab, kui ma teist ei tunnegi tegelt, eks. Ja ei saagi vist tundma, tänapäeva isaste inimeste lakoonilis-informatiivse sõnade- ja puuduva smailikasutuse juures. :P
Ehk ongi parem, kui ei teata oma mõjuvõimust mu rumala kere üle. :D Deeeeeem, ausõna noh. Natuke ajab vihale ka. :D

Oot, ma panen oma lemmiksiggy siia vahele, see leevendab ehk veits mõtteid. Tahaks täna öösel paar tundi magada ka, mitte ainult külge keerata ja igalt poolt kellegi kujuteldava kena keret leida. :D

Photobucket

Kui... kosutav. :D
Aaaah... enivei. Ma olen viimasel ajal kuulnud nii paljudest pahadest naistest, et täitsa õudne on. Ma mõtlesin, et see on mingi linnalegend, et nad eksisteerivad kuskil, aga tuleb välja, et kõik kohad täis. :(
Endal teeb siiski tuju kogemata täitsa heaks. :D

Oh,näe, vahetus: Today's fortune: The greatest barrier to success is the fear of failure.
How true. Lalalalaaa, maailm on paha, nälgivad Aafrikas, lennukid kukuvad... Ma pean vist korraks delfisse minema või midagi, ehk keegi norib tüli :D , saaks nüüd mõtted mujaleeeeee. :D Sabaga mees mööbeldab peas.
Minema ja maha murdma... siis saaks ehk jälle magada... (tige pobin) :D
Head ööd. :*

No comments: