Wednesday, June 17, 2009

Honey's back



You keep me high minded...
Hämmastav, ta saakski mind ilmselt ümber oma sõrme ka keerata. :D (Mitte J.Mraz siis.) Ma veniks vabatahtlikult nagu näts. :D
Laulust nii palju, et jube ärritav see teise laulu jupp seal lõpus, no miks ometi.
Teise hea Mrazi loo panin orksi, selle nimeks on Tonight not again.. noh, deem, ma annan siis lingi ka ikka, sest mulle meeldib just see variant. :D



Well if you want it then... come on. =)
Mul on hell igatsus kallal. Sellist sorti, mis paneb ühest toast teise sihitult käima ja põske jahutamiseks vastu seina suruma. Sõrmeotsad on nii tundlikud, et valus on trükkida. :) Tunnen, kuidas sisemuses möllab ja tormleb. Ja ma ju tean, kus oleks jahe ja kindel, kus saaks vabaks lasta end.
Ehh... Miks ei saa ise valida, keda tahta. Ma oleks mõne naabrikuti võtnud, keda pidevalt kuskil läheduses näha oleks. Natukenegi tulekahju kustutada. Või oleks see pigem hagu lisamine? :D Ükskõik, mispidi, tahaks näha, korrakski. Paneks nina su lõua vastu ja hingaks sind sisse. Jajajaa, mul pole õigust, tean. :) Mõelda ikka võin, krt. :D

ÕV ütles täna, et ma pole üldse nii kole, kui ma arvan. :) See tegi tuju nii heaks. Ja kui ma siin vahepeal juba mõtlesin, et lõikaks juuksed ära, siis nüüd tekkis tahtmine need hoopis ... näiteks punaseks värvida. :D Ja kui kaua ma juba punaseid saapaid tahtnud olen... ehk peaks endale need lõpuks ometi lubama.

Ema sõitis hommikul vara Tartusse, onutütre koolilõpetamisele, ja kui mina paar tundi hiljem üles ärkasin, avastasin, et välisuks oli lahti, irvakil isegi. Väga põnev. Hakkamegi nii tegema. Iga päev nagu seiklus.
Keldris pidavat meil kodutud elama, muide. Majasokk ütles, et kui keegi neid näeb, siis tuleb neid kinni hoida jõuga ja ise politsei kutsuda. Hea, et mul keldrisse asja pole. :D

Ahjaa, ja emale ütles meie üliintelligentne perearst (see oli iroonia nüüd, igaks juhuks täpsustan), et eks nende tablettidega natuke ikka võib alkoholi kasutada... jaanipäeval juua mineraalveega lahjendatud veini näiteks. Leidis ka asja, mida alkohoolikule öelda, eh? Ega ei teagi, kes eile end kapsaks jõi ja siis ringi kakerdas.
Ma mõtlen, et kui inimene on pääsenud napilt surmast juba mitmendat korda... ei tea, kas nüüd lööb siis välgu sisse või? Ausõna. Kui enne oli tal surmahirm, siis nüüd on tal arsti luba juua. Eriti haige on see, et ma olen ise ka natuke uurinud värki ja alkohol peaks olema absoluutselt keelatud, kui ei taheta, et asi hullemaks läheb. Tahaks minna ja arstile kohe paar valitud sõna öelda omalt poolt. Nii et nüüd läheb siis jälle vanamoodi edasi ja eks siis näis, mis järgmiseks juhtub. :( Ma ei jaksa ka krdi Don Quijote-t mängida koguaeg, las teeb, mis tahab.

Headest uudistest niipalju, et etv-st hakkab jälle Prügikala näitama, neljapäeval oli vist esimene osa. Mulle meeldis see peategelane, ehkki ta on natsa liiga tumedapäine mu jaoks. :D

Ja Joosep täna joonistas mind. Terve paber oli kollane, üleni. :) Ma olen väga sisutihe. :D

Ja siis arutasime Õilsa Võrsega, et mida peab siis tegelikult ütlema vastassoo esindajale lähenedes, ÕV-le meeldis Vello üks lause kangesti, näe, siis on link.

http://www.vello42.com/?p=2268

Thunder Horse ütleb:
see kingsi i want you on tegelt ilgelt hea laul
she said "i want you," just exactly like i used to, and baby, this is only bringing me down
et nagu.. hiljaks jäi
ma olen ka isereguleeriv selle koha pealt
nii et ma loodan, et ** ei jää pikalt munele
ehkki.. ma ei tea, ehk oleks isegi võimalik kuidagi.... aga ma ei tea, pole veel kellelegi uut võimalust andnud
kunagi ammu proovisin, aga see oli nagu soe sült
pointless
K ütleb:
Aga äkki väike seks peldikus?
Thunder Horse ütleb:
XD ma juba ütlesin, et jah
K ütleb:
sa ütlesid ka et sa ei ole ikka päris kindel veel
Thunder Horse ütleb:
haha, ma mõtlen et kui ** tuleks ja ütleks seda, siis ma saadaks ta peesse joonelt XD
noh.. tegelt.. oleneb ütlemisest
kui ta oskaks seda serveerida, siis võib isegi läbi minna :D
K ütleb:
ära nüüd unista
Thunder Horse ütleb:
unistada ka enam ei või XD
kõik oleneb.
tegelt
sajast väiksest asjast
vabalt võib siukse lausega naise kaasa saada
vabalt
kui oskad õigesti öelda
sedasama lauset
õigel hetkel
K ütleb:
ok, nüüd hakkan juba mina unistama..
Thunder Horse ütleb:
:D
sa pead proovima
vot ongi selle nädala missioon paigas
enam ei ole igav

--

Ja teine jupp samadel ainetel:

Thunder Horse ütleb:
hahaa, dexteris oli hea koht
mingid tüübid räägivad et kui seks on nagu rodeo, et võtad naist tagantpoolt ja siis kui naine hakkab juba hoogu minema, siis võtad tal kõvasti puusadest kinni ja hüüad mõne teise naise nime :D
ja siis edasine on nagu rodeo, sest ta üritab sind seljast maha visata
XD ja dexter mõtleb taustal sinna juurde: vahel tundub mulle et mul on inimmõistusest tükke puudu

--

:D Igatahes....öö juba, kell sai jälle üks läbi, pean lõpetama, homme tööle.
Pealegi

K ütleb:
pane nüüd see punkt ära
unised nõuavad kvliteetkirjandust
no pressure

XD Kvaliteetkirjandus my ass. Tunneb mind juba tükk aega, aga ikka veel ei tea. :D
Head ööd, Võrse. :) Ja sorry. :D
--

Make me feel like I'm the one who moves you
The only one you see

:) Sorry, Caleb, mind löödi üle. :D Nüüd kuulen, näen ja liigun teistel põhjustel.
Head ööd sabaga mehele ka. :) Kohe tunned, kuidas mu kujuteldav nina su kaenlaauku kaevub. :D Käsi ignoreeri parem üldse. :D

No comments: