Thursday, June 25, 2009

Forget love, I'd rather fall in chocolate

Thunder Horse says:
ma olen ikka muhe eideke
Thunder Horse says:
kell kolm läbi ma veel blogisin, jumala jommis
Thunder Horse says:
ja äratuskell oli 12-ks pandud
Thunder Horse says:
kui ema poleks hommikul tulnud ja öelnud et kuule, sa pead tööle minema, siis ma ise poleks selle peale tulnudki

--

G ütleb:
i haven't seen padar in real life
or maybe i did once
in a club
oh no.. that was koit tome
tomme
tamme
Thunder Horse ütleb:
XD
toome
G ütleb:
toome viina
Thunder Horse ütleb:
XD


Laupäeval läheme Kloogale Joosepi, V-i ja M-iga. :) Woohoo. :) Tahaks juba kiiremini homset. Tahaks seeliku selga panna. :D
Joosep nõudis juba jaanipäeval, et "ma tahan merre minna!" ja kui ma ütlesin, et olen'd nüüd, külm on ju, siis väitis, et "aga mulle meeldibki külm vesi!" :D

Ja nii naljakas on, kuidas inimesed näevad asju erinevalt. Õilsa Võrsega arutasime asju ja ta ütles, et teda häiris, et ma oma eksist hästi rääkisin, siis kui me tutvusime. :D Et nagu oleks mingi selline... suurkuju, kellega võistelda.
Mina näen seda hoopis teistpidi. Miks ma peaksin oma eksi halvustama, ta oli ju minu valik ja seega oleks ma ise loll, kui endale jama mehe valin. :D
Kui mu uus meestuttav oma eelmist naist pidevalt kritiseeriks ja maha teeks, siis hakkaks küll häirekell lööma. Halvustab ühte, halvustab ka teist, mõtleks mina. :)

Pealegi on lahkuminekutel ju alati põhjus, kui eks nii suurepärane oleks olnud, siis poleks lahku läinudki üldse. :) Mis see tagantjärele õiendamine ja ussitamine ikka aitaks, tühi energiaraisk. :)

--

Reede õhtu.
Täna on supersitt päev olnud, olgem ausad. Tõsiselt, läbi ja lõhki. Noh, okei, Joosep oli lahe, jooksin lasteaeda vahetult enne sulgemist (tänud kannatlikule õpetajale veelkord) ja sain sealt ühe tolmuse pesukaru, kes Joosepi häälega rääkis, et talle küll lasteaias meeldib.

Photobucket

Ja siis tulime koju, kus on terve õhtu ainult kõik lagunenud ja plahvatanud ja... Fuukin elu mul, ausõna. Ja väljapääsu ei olegi. Kõik jääbki nii. Noh... okei, olen optimist, kõvasti saab hullemaks minna veel. Küll lähebki.

Unustasin end delfisse vestlema enne, ja see on ikka nii õudne, missugused inimesed tänapäeval on. Kõik on nii kaitses, rünnatakse enne, kui arugi saadakse, mis toimub, eeldatakse alati kõige hullemat ja kahtlustatakse sind sajas patus ja pahateos, mõistetakse juba ette süüdigi. Paranoilised ja veendunud selles, et kõik inimesed tahavad ainult paha.
Väsitav. Aga ma ei tunne mingit vajadust end võõrastele inimestele juppideks lahti võtta ja seletada. Nad ei tunne mind. Ja ei saagi tundma, sest ma ei kavatse oma elu veeta end õigustades. Kui tuled vaenlasena, siis ma ei hakka kaela pakule ka panema, ainult selleks, et mingile võõrale vastu tulla.

Ja armastust ma ka enam ei taha. Sest armastus ei taha mind ka.
Ei jaksa enam võidelda/võistelda. Nagu Ewan ütles tänapäeva paljude abielude kohta: "Kui ma pean oma suhtega nii palju vaeva nägema, siis ehk pole sel suhtel üldse mõtetki."
Nõus. Kui armastust ei ole, siis vehi end või idikaks, aga ta ei tule ka.

Today's fortune: Try and fail, but don't fail to try.
What's the damn point if I already know beforehand I'm gonna fail?

Kui paljud asjad saavad korraga pahasti minna. Lausa lõbus.

Tahaks selline olla



või selline




Aga tundub, et lähen hoopis kindla sammuga sellise poole




Uff. Ma olen nii tuim. Tänaste õnnetusjuhtumite pärast ei saa ma homme ilmselt üldse kuskile minna, ja see sobib mulle. Istuks hea meelega ja vaataks seina mitu päeva järjest.
Ja ärge siis pahandage mu peale, kui ma enam ei ürita. Kõrini vastu näppe saamisest.

3 comments:

õv said...

oh man, mu kommentaar läks tiba nihu, kui võimalik paluks kustutada esimene. ma postitan uue.

siin...

pisike õiendus: mind ei häirinud, et sa oma eksist hästi rääkisid. mul ei ole midagi selle vastu, et eksidesse hästi suhtutakse või kui nendega ka hästi läbi saadakse. eksid ei pruugi olla läbinisti halvad inimesed, lõppude lõpuks pidi ju olepisike õiendus: mind ei häirinud, et sa oma eksist hästi rääkisid. mul ei ole midagi selle vastu, et eksidesse hästi suhtutakse või kui nendega ka hästi läbi saadakse. eksid ei pruugi olla läbinisti halvad inimesed, lõppude lõpuks pidi ju olema mingi põhjus, mis sind kunagi selles inimeses paelus. pigem häirib mind eksidest halvasti kui hästi rääkimine, halvustamine on ainult viis oma enda vigade peitmiseks, või siis üritatakse halvustamisega varjata/tappa õhku rippuma jäänud tundeid.

mind häiris, et sa oma eksist palju rääkisid ("häiris" on üldse vale sõna siin tegelikult kasutada, pigem "märkasin"), mis lubas oletada, et sul on oma eksiga lõpetamata asju, miks ta muidu sul nii tihti mõtteis mõlgub...ma mingi põhjus, mis sind kunagi selles inimeses paelus. pigem häirib mind eksidest halvasti kui hästi rääkimine, halvustamine on ainult viis oma endu vigu peitmiseks, või siis üritatakse halvustamisega

mind häiris, et sa oma eksist palju rääkisid ("häiris" on üldse vale sõna siin tegelikult kasutada, pigem "märkasin"), mis lubas oletada, et sul on oma eksiga lõpetamata asju, miks ta muidu sul nii tihti mõtteis mõlgub...

wonderwoman said...

Me olime nii kaua koos olnud, ta oli mu parim sõber, meil on ühine laps.
Ja ma ei võtnud sind ju üldse kui mingit boyfriendi materjali, me niisama rääkisime msnis. :) Ma arvasin, et me ei saa never päriselus kokku. :)

õv said...

sa kustutasid vale kommentaari ära...

and it's cool. i'm just saying... juhul KUI... aga me oleme tegelt juba rääkinud sel teemal küll ja küll, nii et sa tead.

aga shokolaadi sisse kukuks isegi. uuuh uuuh, thta reminds me, mul peaks kuskil m&m-si olema. bye!