Sunday, March 2, 2008

"Nohu tuleb ninast välja."

Jap, ma nõmedik olen endale kuskilt nohu hankinud, loodan, et läheb enne üle, kui poisile jõuab nakkuda. Ja kui keegi julgeb nüüd viltu vaadata sõna "nakkuda" pärast, siis ütlen samamoodi nagu sellele onule kunagi... eee..noh, mingi 20 aastat tagasi :D trollis, kellele me Katiga ninatargalt ütlesime, et "tahan pead mõlgutada, siis mõlgutan pead, sina võid ise mõtteid mõlgutada. Ise tean, mida mõlgutan."
Põhjus, miks ma tavaliselt ise kurjalt ei vaata, kui keegi eriti kõvasti ja valesti räägib. Meil on see meelega valestirääkimine veres... vend ütles ka kunagi, et "pane jope nakki." Köhh... ehk me üritame oma überintelligentsi tasakaalustada. Köhh.
(Hahaa, Joosep leidis just laua alt kommi. Head isu.)
Mul ühel tüübil on msnis eriti skiso personal mess täna. "Ma vihkan kuulujutte... mis ei ole tõsi." :D Räägime veel lõhestund isiksusest, ehh. :D Aga ta on krdi sexgod, nii et... lasku aga käia. :D
Sel ööl, kui ma sealt prallelt tulin, kirjutasin talle taksoga kesklinnast Mustamäele sõites terve tee smssi. Hommikul vaatasin, et mida ma siis kirjutasin. "H" :D
Aga noh, ega mul tegelt polnudki ju midagi muud öelda. :D
Vein ja mina ei ole just kõige mõistlikum paar. :) Alkoholiga ei ole just eriti tihedad kokkupuuted, nii et... kui juba, siis juba. :D
Pralle oli igatahes lõbus. :)
Ja nüüd algab lõbus nädal... kus ma iga päev tööl olen. Bossid kimasid soojale maale, peesitavad rannal praegu. :) Muidu poleks töölemineku vastu midagi, aga poisist on kahju, ta tahaks, et ma kodus oleks. :) Eks peab talle mõne auto ostma või midagi. :D Ma olen lootusetu mänguasjafriik, ja niisama ka... näiteks alles avastasime mingi munadekarbi pealt kaardid Klaabu, Nipi ja Tigeda Kalaga ja ma läksin täitsa ...oodake korraks, ma jooksen poodi ja otsin ülejäänud kaardid ka üles!!! :D Aa, ja kui kunagi on vaja mingil põhjusel Muumitrollide DVD-d osta, siis võta number viis. See dzungliga, see on jube põnev. :D Ausalt. :D Parem kui "Die hard." :D
Ahh, ja trumme tahaks osta poisile... Tal tuleb ju sünnipäev. :)))) Nii armas. :)
Eile lõin käe ära vastu kappi (ma olen koba noh) ja Joosep tuli ja "musistas" mu kätt, ütles, et "saab varsti terveks." :D
Ega mul pole tegelikult täna mitte kui midagi öelda. :D Ajan siin niisama mullikesi. Mullikakesi. Nüüd lähen koristan nats. Ehk tõlkes: käin toast tuppa ja tõstan asju siia-sinna. Ma olen nii põnev naine. :D

Ja tänane tsitaat muumioru lugudest: "Ma pole mingi looma-uurija."

2 comments:

BM said...

Kurat seekordne blog oli hea, ytleb BLONG. :D
Numbes viis on jah hea, minu täielik absoluutlne lemmik. Juba väiksena see dzungliga osa mulle jättis mulje.
Sinu koristamine meenutab siis minu oma. Aint et mina võtan prügikasti, hakkan sinna prügi toppima.Topin tund aega ja siis ongi tuba korras. Ma elan ju pässas! Pääsküla prügimägi hinthint. Vahest hommikuti ärkan üles ja prükkar on selveri käruga toas...nuusutab vanu jogurtitopse.
Eestikeeles on palju kergem kirjutada. Ma mõtlen kui ma eestikeeles kirjutax siis keegi ei loeks, sest ma kirjutax liiga pikalt. Ja mul ei ole isegi millestki kirjutada. Näe, kui ma kohe punkti ei pane siis tuleb see komm ka pikem kui sinu blog.
BLONG lõpetab. Sellest võix mu hyydnimi saada, see on nii lahe.

wonderwoman said...

:DDD Hea? Ma ise just mõtlesin, et mu blogid lähevad iga korraga üha sisutühjemaks. (eee...jah, see on sõna.)
Ja ega prükkaril pikka pidu pole... nüüd peab ju topse pesema enne äraviskamist.
Ja Blongi nimi sobib sulle nagu rusikas silmaauku. :)
Blonga? :D