Saturday, March 22, 2008

Pagana munavõtted

Joosep ärkas täna jälle varem kui mina, ehkki eile oli poole ööni üleval. Ta ei ole laps, ta on robot. Teised lapsed magavad lõunauinakut ja siis jäävad veel kell krdi 7 õhtul ööunne. Mu poiss magab vaevu 8 tundi täis. Ja energiat jääb ülegi.
Mina magasin, mõtlesin oma poolunes, et ta on kõrvaltoas, sest ta pani teleka käima ja arvuti. Tegelikult oli ta kaks tuba edasi, köögis ja "kooris" lihavõttemune. Kiiresti kooris, sest ma ei pannud absoluutselt tähele, et ta kuskil kaugemal oleks. Sest enamuse ajast ratsutas ta ju ikkagi mul seljas.
Enivei... lõpuks siis ärkasin... üsna hea tuju oli :( ja siis läksin kööki.
Nüüd ei ole enam nii hea tuju.

Kõige nõmedam on see, et nüüd pean emale valetama. Ja ma vihkan valetamist. Valetavad ainult inimesed, kes iseendast absoluutselt lugu ei pea ja kel pole mingit selgroojuppigi. Või hädavaletajad. Igaljuhul nõme.
Aga kuidas ma ütlen talle, kui ta nüüd helistab ja küsib, et kas värvisite juba poisiga mune edasi... (pidime sinna veel lilli ja muud värki peale joonistama) ja et kas külalistele pakkusin... Ehh. Ta oli kahe pika tööpäeva vahepeal öösel üleval ja värvis neid. Ei ole südant talle öelda, et poiss nad kõik põrandale laiali määris juba järgmisel hommikul. :( Ütlen... et sõime kõik ära. Ma ju hell munajoodik. :D

Uff... peaks arved ära maksma. Jippii. Tellisin poisile Lapse Oma Raamatukogu, mingi 12 osaline sari. Esimene raamat juba tuli, täitsa lahe. :) Ma ei tohiks tegelikult telefoni vastu võtta, ma lasen endale kõik pähe määrida telefonimüüjatel. :) Viimane kord tellisin ajakirja Kodu ja Aed. :D No...wtf. :D Mul polegi aeda. :D ja kodu laguneb igast otsast, sest pappi raisatakse ajakirjade peale, selleasemel, et näiteks uus tool osta. :D See tool, mille peal ma praegu istun, sel on see istumise...eee..plaat lahti. Ettevaatlikult peab istuma. :D Joosep tuleb ikka aegajalt jooksuga ja ütleb, et "tool sulas jälle ära."
Suvel kavatsen remonti teha... Tegelikult tahaksin üldse kõik mööbli minema visata. :D Mulle õudsalt meeldib tühi tuba, kus on palju ruuuuuumi. :) Raamatute jaoks teeks eraldi toa, muidugi. :) Raamatuid ma armastan. =)

Krt võtaks, ma ei suuda aru saada inimestest, kes siblivad ringi ja ajavad mingi.. miljonit asja korraga ja... Kuidas nad jõuavad? Ma olen juba täitsa väsinud ja puha, ..ja ma ärkasin lihtsalt üles. :) Mul ei ole mingit energiat, olen täitsa grogi koguaeg. Äkki peaks hakkama... mingeid..drooge kasutama. :D Koerapöörirohtu. :D No ma ei tea noh, ma ei kasuta peaaegu üldse mingeid ravumeid. :D Aga nii tahaks ärgata hommikul ja ka käia igalpool, traavida ringi, poiss kaenlas. Ja siis õhtul koju tulla ja üldse mitte väsind olla. Ehh... ma loodan, et kui ükskord saan jälle korralikult magada, siis saan natuke jõudu ka tagasi. Praegu ainult lamaks hea meelega. :D
Rääkisin alles hiljuti Margitile, et ei kannata üldse piima ja jäätist ja nii... (praegu söön jäätist, muide :D ) ja Margit ütles, et mul on järelikult see laktoositalumatus. Mul oli siuke nägu :o ma ise pole kordagi selle peale tulnud. :D Ausalt noh. Aga ma ei kavatse küll midagi muuta nüüd, siiamaani olen elus püsinud, küll püsin ka edaspidi. :) Või äkki see põhjustabki seda megaväsimust? Vaevalt. :D Deem, peaks uurima. :) Kohe uurin... kui viitsin... millalgi. :P
Jäätis on jube hea. See tavaline vanillijäätis. Lisanditega on liiga magusad mu jaoks. Tegelik võlu jäätise juures on see, et ta on külm. Ma võiks jääd samamoodi süüa... nii hea. Muide, ostke üks plastmasstopsik ja pange vett täis ja sügavkülma. Ja siis oodake natsa, kuni see pealt jäässe läheb, siis võtke välja. See on sulades nii ilus. :D Eriti kui vett ära jood pealt, nii nagu ta sulab.
Heh, aru ma ei saa, kuidas mu laps mind üldse mõistab. :DDD Praegu tuli oma väikse mahlapakiga ja kõrs oli puudu, jõi niisama. Ja mina küsin: "Aga kus siis voolik on? Toru? Juhe? Kõrsik? Kõrs?" :D Ma-sen-dav. :D
Pealegi meenus mulle just hetk tagasi köögis, et ma juba eile alustasin üht blogi... jätsin pooleli, et täna kirjutan juurde. :D Ehh... eks siis lihtsalt blogin teil täna ninast vere välja, mis siin's ikka. :P
Näeme hiljem :)

2 comments:

BM said...

:)))) Väga chill blogi.
Kõrsik kõrs voolik. Ma just ütlesin B-le, et võta maast ork ora pulk...(kahvel)
Ja jumal noh, nyyd ma unustasin ära, mis ma öelda tahtsin siin kommis. Fk hell. Ma lähen loen uuesti läbi.

...
Here I am again. Ma tahtsin öelda et mu yhel sõbrannal on laktoositalumatus ja ta ei saagi absoluutselt piimatooteid süüa. Tal hakkab kõht valutama ja maimäleta, kas oksele ajas ka vms. Ja kõht läheb lahti ja..meeletu ühesõnaga. Me sõime kunagi koolis kohupiimakooki, ta ei suutnud vastu pidada. Ja siis tunni aja pärast tal oli nii paha olla et pidi koju minema. Kahju. :(

ps.ma postisin selle enne hoopis teise posti alla.dumbass bitch. tglt see on kogu see vodka.
maolex pidand blogi või kasutajanime ikka kuidagi vodkaga siduma.

wonderwoman said...

:DDD Krdi mälukääbikud.
Vend on ju kah samasugune. :D
Ehk B pääseb sellest.

Jah, Blonde-Vodka. :D
Ja mul on kõik haigused kergemal kujul kui ülejäänd inimestel, sest mul on nii faking kõva pea.

Uu, mälukääbikutest meenus, et pühapäeval on see film nelosest. Saab bussikuti sinna asemele mõelda. :D