Thursday, March 27, 2008

Jeesusest ja kalandusest

Vaatasin just "Pretty Woman"'i algust... Keegi võiks sarnase sisuga filmi teha, aga nimega "Ugly Single Mom." Tahaks omale ka muinasjuttu. Richard Gere'iga võite pead määrida, andke mulle mõni... normaalne mees. :)))
Räägiks teile oma tänasest päevast... aga siis pean alustama juba üleeilsest. :D Või oma sünnist... kusagil juuraajastu kandis.
Enihau... (see on üks mu viimase aja lemmikväljendeid, kuna ma ütlen pidevalt midagi totaalselt kontekstivälist).. enihau... (hihii, indiaanlased ütlesid ka "hau." :D )
Eee... Noh, ühesõnaga... tööl oli jube raske, neljapäeval oli üsna normaalne, aga reede oli ogar. (Üks jube jutukas soomlane käis ja tal ninast rippus lõõrikas terve aja väljas, ta ise ignoreeris seda täiega, ehk ta oli juba nii harjunud, et ei pannud enam tähelegi... või ehk see pidigi seal olema, mingi.. machoaksessuaarina. :) Mul ka ju nohu, vahepeal jooksin nuuskama nurga taha... muidu seisame seal kahekesi oma lõõrikatega, tüüp veel mõtleb, et me sobime... Siis küsis, et kas ta WC-d tohib kasutada ja siis läks ja soristas seal maailmatu aja... ja siis tuli kohe välja ja ... ma ei tahtnud talle kohe kuidagi enam kaupu ulatada vaatamiseks. :DDD Jah, näe, katsu seda ka. :D Hahaa, meenus, ma enne surfasin natuke mööda suvalisi blogisid ringi ja leidsin ühe hästi laheda, ja seal oli video, kus esines mingi kodumaine bänd looga "Mu kätel on nokulõhn." Kurat küll, võtab ikka enesekindlust, et siukest asja rahva ees laulda. :DDD Publiku seas ema ja algklasside lemmikõpetaja, hallipäine ja värisev. :D )

Okei, purjetasin kursist mööda sujuvalt, nagu ikka... tagasi töö juurde.
Peale selle, et kliente oli, panime veel õhtul põrandakatet. St pandi pool päeva ja õhtul pakkusin ma oma teooria välja ja siis öeldi armulikult, et "no proovime siis naistemoodi teha." Saime kõik mitmekordselt kiiremini tehtud ja ma sain juba kuue ajal punuma... Õnneks tuli Marita ka veel täiesti ootamatult läbi ja aitas kappe tõsta. :) Ainult üks tund ületööd, aga ema juba helistas, et tule ruttu, poiss jonnib. Seega poodi ei jõudnudki (AAAA, nälg!) ja apteegist köhatablette ka ei saanud. :(
Muide, vahemärkusena: kui köha on, siis ära osta neid megakalleid siirupeid ja värke lastele, nad ei võta neid niikuinii. :) Vähemalt Joosep mitte. Ma ostsin neid viis krooni maksvaid Pektussiini tablette, jube hästi aitavad ja poiss pole siiani pihta saanud, et need polegi kommid. :) Endal aitasid ka köha peletada, ja head on. =)
Noo... õhtul vaatasin seda Cold Creek Mansioni filmi ja seega sain alles kell 3 öösel magama, mõtlesin, et homme vaba päev ju niikuinii...
Ärkasin kell kuus selle peale, et poiss oksendas mu peale. Otsib ju tead... ta mõtleb, et ma suudan haigused ja süda-pahad kõik ära võtta kiire randmeliigutusega. Ja siis jäängi alati tuleliinile. Ega poiss pole tegelikult haigegi, tal on nohu, aga see raibe ei lase ju hingata ja siis tal kuidagi tekkiski mingi... klimp või midagi. Noh...pole oluline, mul hakkas endal seda kirjutades praegu klimp tekkima. :DDD
Ja siis käisin temaga mööda tuba jälle tunnikese, et ta uuesti magama jääks... Mida ta ei teinud muidugi, sest lapsed on kõik teadupärast saatana väiksed käsilased. :D Noh... ja ma olin kella üheksani siukses...poolunes ja siis vajusin tunniks ajaks täiesti musta auku, mitte midagi ei kuulnud ega näinud. Kui ärkasin, siis magas poiss mu kaisus õndsa und. Hiilisin teise tuppa ja avastasin, et ta oli mu seljakoti sisuga üks-null teinud. Ripsmetushiga oli klaverit ja vaipa kaunistatud... ja ka ennast, nagu pärast lähemal vaatlusel selgus. Lõhnaõlid ja muud värgid olid samuti varuosadeks tehtud ja... Aga noh... tühja kah. Oligi uut staffi vaja juba. Õnneks ma ei värvigi end eriti, muidu oleks vist jubedalt vihale ajanud... :)
Põhiline oli see, et fotokas oli terve. :) Ehkki ripsmetushine.

Magamise ja vaba ajaga täpselt nii ongi. Et polegi.
Üleeile, sel ajal, kui ma pead pesin, ehk siis ..umbes 10 mintsa, tegi Joosep kakao-kartulikrõpsuputru ja soolasuppi. Väga... rõõmustav.
Tast saab kindlasti mingi vinge tulevikurestorani peakokk. Restoran neile, kes üritavad dieeti pidada. :P

Käisin aknast välja vaatamas, lumi on siukseks laineliseks sulanud, nagu meri, ja nüüd öösel ära külmunud, näeb välja nagu kummist oleks. :) Ja see suur lumekogus kinnitab veelgi mu nihketeooriat, st kogu aastaaegade värk nihkub natuke edasi. Paari aasta pärast on oktoobris alles suvi. :)
Tegelikult oli see nagu tekk, ülemise korruse mees viskas maailmale peale, et meid ära peita kogu me inetuses. Või et meid ära petta, nagu puurilindu, et öö on. :) Ta pole ammu vaadand, ei tea, et me juba majades elame ja elektriga ja puha. :D

Muide! Kes vaatas?
See teatriauhindade kätteandmine etv-st oli jube lahe! NO99-s. Oleks Oscarid ka siuksed, ja MTV auhindade jagamised, siis ma isegi vaataks neid. :P Seal oli nagu... need, kes kätte andsid auhindu, olid tegelased erinevatest tükkidest. Hääästi humoorikad... ja kummalised. :D
Taavi Teplenkov sai auhinna, ta enne nii ootas ka, istus põlved koos nagu väike poiss, silmad veekalkvel :) ja siis kutsuti lavale ja ta seisis seal kahe hiigelkuke vahel, kes laulsid talle peenikese häälega palju õnne sulle ja muud siukest jura ja siis ta seisis seal ja oli jube kohmetunud ja punastas ja samas nii õnnelik ja pähe puistati sätendavaid paberitükke paar ämbritäit. :) Tobe, aga ilgelt lahe ja meeldejääv ka kindlasti. :) Pisut glamuuri ei tee paha. :D
Ja siis parima naisosatäitja auhinda andis kätte mees, kes oli meigitud ja mustas õhtukleidis ja laulis ERITI traagiliselt : "Ja paaarima naaaaisosaaaatäitjaaaaa nominatsiioooooonid ooon..." Ausõna, nii kurb oli, hakka või nutma. :D Mul tuligi pisar silma muide. :D Ja naersin ka samaaegselt nagu nõdrameelne. :)))
Ja Tiina Tauraite oma suure kõhu ja stripimeeskonnaga... :))) Nii armas, emana heldisin täiega. :) Et nad ta ümber nii... pühendunult/hoolivalt siblisid. :) Ja Lauri oli ka tore näha, ta mu vana klassivend. :)
Mis veel eriti meeldejääv oli... see "aitähh-laul" :) ja Pohla ogar-ABBA :))) ja publik! :D Hahaa! Kui see algas kogu see värk, ja need peegelpildis pea-jalgevahel-onud lavale tulid, siis oli publik vaata et kuri. :DDD Heitsin pilgu sinna ja kohe sai aru, et eestlased, näe. :D Kummaline, tegelikult, publik ju ka teatrirahvas, võiks natukenegi vastu tulla... no.. mokaotsast naeratada... :))) Pärast nad lõkerdasid muidugi kõik juba. :) Hästi tore etendus tõesti. :)
Viis pluss. :)

Ufff.... ülejäänd asjadest ei jõuagi täna kirjutada, kell on juba miljon sentidega... Tegelt on vist pool kaks või midagi... aga pean veel mitu asja tegema, kui kähku teen, saan ehk kaheks voodisse. :)
Uuuu, nii tahaks homme vähemalt kümneni magada... Hoia pöialt. :)

Head ööd ja ilusaid unenägusid. :)

No comments: