Monday, March 31, 2008

Avalikustan saladuse, kuidas leida head meest

Niisiis... Ehkki mul on megapeavalu ja pean kohe magama minema, avastasin ma just meeletult tähtsa asja, mida tahan ka teiega jagada. Seega... kuidas leida head meest. Rääkisime ühe sõbrantsiga MSNis meestest, täpsemalt ühest kindlast mehest. Sõbrants ütles, et ta on hull ja ei vääri tema aega. Siis ütles, et tüüp mu display'l on hot. Ma ütlesin, kui vana see tüüp on. "Liiga noor." Siis meenutas ta ühte minu kunagist tuttavat ja ütles, et see olevat talle meeldinud. Andsin ta orkuti. Käis, vaatas, jah, mulle ta meeldib. Mina: "Aga anna siis märku talle, et meeldib."
"Ei, ta on joodik."
(Sõbrants ise on lahutatud, muide, ja sel mehel ei saand miskit peale vaadates aru, et viga oleks. Siit mu idee võrsuski.)


Nähtamatu naine says:
näita siis vähemalt ennast talle, et sa käisid vaatamas
M says:
joodik on
Nähtamatu naine says:
:D
Nähtamatu naine says:
mai gaad
Nähtamatu naine says:
sa oled ikka kursis, et täiuslikke inimesi pole, eks? :D
M says:
:S ausalt?
Nähtamatu naine says:
vaata mõni siuke, kelle vead on pealt näha. siis ei tule pärast nirusid üllatusi
Nähtamatu naine says:
ühe jalaga või nii
M says:
:D ära plära
Nähtamatu naine says:
ühejalgsed on kõige kuumem kaup



Mõikad?
Homme lähen ühejalgset otsima. Nad ei saa nii kiiresti eest ära ka, topelthea.
Ööd. Muahh.

No comments: