Tuesday, March 4, 2008

Natsa õudne, aga tore :D

Ja sellega võibki tänase päeva kokku võtta. Tsau!



:D
Suudan ma jah nii vähe rääkida. :D Unista edasi. :P
Täna, tuleb välja, on Sulevil sünnipäev. Palju õnne, Sulev. :) Sulev on lahe säga ja hea sõps. :)
Täna on muidu ka hea päev... Mulle öeldi, et mu vasak tiss on ilus. :D

21 says:
hey saw ur pics in orkut today
+21 says:
the 1 in which ur left breast is visible
+21 says:
made me horny lol
Wonderwoman says:
hahaa.
Wonderwoman says:
made my right boob jealous

Se on mingi eriti suvaline Pakistani poiss, kes end millegipärast mu msni siblis. Aga mu hämminguks saab ta ülihästi naljast aru ja oskab ka inglise keelt täitsa normaalselt. :)
Ja väheke kohalikumas plaanis tehti veel üks ettepanek... vääääga hea ettepanek... ja ootamatult selgus selline nõme tõsiasi, et ma olen kohusetruu ja töökohale ustav. O_o Täielik löök allapoole vööd. Parema meelega oleks poe kinni pannud ja... Uuuu.
Õnneks seda ettepanekut korratakse varsti. =) ^_^

Homme tuleb ingel G mu poega hoidma sel ajal kui ma ise tööd teha vehin. :) Eks näis, kuidas nad hakkama saavad. Joosep ei võõrasta õnneks üldse kedagi, tal on kõik omad. :D Ja G-d peaks ta mäletama ka. Pealegi on ta megaiseseisev ja õpetab ise G-le kõik selgeks, täitsa kindel. :D

Kes on näinud bussipeatustes seda Supersale-reklaami? Jajah, et inglise keeli ja nii.. ikkagi ajab tigedaks :D Mis saledaks olemisest veel ei piisa, nüüd nad tahavad supersaledaid. :D Ja siis hakkasin mõtlema... vaata, mõni ei tohigi üldse sale olla, mõned lähevad teatud kaalu saavutades siukseks... mitte saledaks, vaid nagu... luukereks, kel nahk ümber tõmmatud. Ja see on kole, mitte ilus sale ja tervislik. Mina seevastu lähen alati väga ilusaks, ükskõik, mis kaalus ma olen parajasti. :D :P
Sellest meenub Nip/Tucki üks viimaseid osi, kus üks naine oli alla võtnud ja nahka siis lõigati kääridega, suurte tükkidena kohe... Ma vaatasin täie hämminguga, ma võtsin ka samapalju alla ja mul pole küll mingit probleemi bussiustega, noh et nahk laperdaks paar meetrit tagapool nagu keep või talla alla jääks käies. Ehk ma käin lihtsalt niipalju vannis, et tõmbas kokku. :D

Hah, ja kui juba hakkasime rääkima asjadest, millest rääkida ei maksa, siis mainiksin ära need neetud jala-ajajad. "Ostke nüüd, miniatuurne, diskreetne karvaeemaldusmasin mistaniminüüdoligi!" Ja siis lähed oma diskreetse jala-ajajaga kuskile nurga taha ja paned selle tööle ja hoobilt tundub, nagu pikeeriksid täisvõimsusel lae all paar ..ee.. tankitõrjelennukit. (Kui siuksed asjad olemas on, mu militaarteadmised jätavad soovida.) Jube diskreetne küll. Samas kulub ära, kui avalikus peldikus kõhulahtisushoog tabab ja tahad, et keegi sind ei kuuleks. :D
(Oh jumal, siiani oled sa mind sellest säästnud, palun jätka samas vaimus. :D )
Mulle ei meeldi avalikud peldikud. :D
Hahaa, mis meenus praegu, eriti random. :D Kuidas kunagi miljon aastat tagasi Katiga sai Hellas Hundis käidud ja me käisime kordamööda pelleris. Enne mina, jätsin oma jope tema hoida. Ja siis tema, läks kõige jopega sisse. Ma ütlen et: "Sa oleks võind oma jope ju minu kätte hoiule jätta."
Kati peldikust: "Imelik oled või, millega ma siis pühin?!"
:D
Ülejäänd järjekord vaatas meid üsna kahtlustavate nägudega. :DDD

Uff... mul ei tule vist täna midagi meelde enam.. st, tuleb, niipea, kui olen Publish post- nupule vajutanud, aga eks siis nutan kibedasti. :D
Täna pean varem magama minema, hommikul oleksin juba peaaegu sisse maganud. :D Pole harjunud iga päev tööl käima, va laiskvorst. :)

No comments: