Friday, March 7, 2008

Naistepäev, meesteöö.

Jeap, head naistepäeva, kallid naised. :D Ehk nagu Galina hommikul ütles, päev, mil naised üksteist õnnitlevad, ja mehed endal nina täis tõmbavad. :D
Meenub, et ühele kenale mehele oli tänane päev sootuks muul põhjusel oluline... Selline cheeky bastard, kes valis enda hindamiseks mõeldud loo sellest, et teiste lugusid ei saa hinnata. :))) Julged meeldivad mulle. Hundid. ;)
Tshekkisin ka natuke pilte, ja ei tea, kas see oli meelega tehtud või kogemata sattunud, et tegelased olid riietatud musta, valgesse ja ruudulisse...ehk siis nagu... kaks äärmust ja üks pendeldaja? :D Ma ei tea tegelikult sellest näidendist essugi, mingit kokkuvõtet lugesin jupp aega tagasi. Tahaks näha küll. Saadan oma astraali sinna. :) Seisan tagareas ja kiirgan. Ma ei tea, mida ma kiirgan, aga palju igatahes. :DDD Ma vean kihla, et... ma ei peagi kihla vedama. :) Kahju, et ise ei näe.
Millegipärast on ta mulle, jah, kangesti meeldima hakanud, ehkki ma ju ei teagi teda, ehk on hoopis selline...sisutühi kehkadivei nagu mõni muu... :D Tegelikult, olgem ausad, olen ma üks nendest nõrgameelsetest, kes usuvad, et kõik inimesed on tegelikult jube lahedad ja head, mõnel on lihtsalt rasked ajad või tõsine info (loe aju-)puudus. :D Mistõttu tulebki otsustada inimeste üle puhtalt füüsise najal. :DDDD

Jeap... äärmustest rääkides...
Mu seksidiiler, ehk see, kes teeb mu kerele head, kui südames ulub tuul, kulutab mu ajusid - üks doos õndsust, inimlikku lähedust maksab miljoneid ootamisele ja pabistamisele kulutatud närvirakke. Ja ikkagi pole tal minu jaoks aega.
Otsiks uue diileri, aga ma ei käi ju kusagil, ei näegi inimesi mujal kui bussis, tööle sõites. Ja bussis on ka nagu... imelik hakata tutvuma. :D
Ja samas öeldakse mulle, et "SINUL ju küll sellega probleeme ei tohiks olla..." nagu oleks ma mingi überinimene ja leiaks õiged mehed röntgenpilgu abil masside seest üles.
MSNiski on paar meest, kes tahavad minuga käia, aga kokku saada ei taha. :D Jap, just nii. :D Kuidas ma saan neile öelda, et jah, saame kokku ja siis oleme viimsepäevani koos, kui ma pole neid mujalt näinud, kui pildilt, pole näinud, kuidas nad liiguvad või neid nuusutanud. (Ma nuusutan kõike.:D ) Aga nemad jällegi... ei teagi.. kardavad või.. ma ei teagi. Et... kui sa ei tea, mis mõtet siis on kokkugi saada. Ja mina ei suudaks iialgi elada koos mehega, kes mulle ainult hea sõber oleks. Olen sel teemal päris mitme sõbrantsiga rääkinud, ja kõik on ühel meelel, mees võib olla jube lahe ja suurim sõber ja hingesugulane ja ma ei tea mida kõike, aga kui sa teda ikka ei taha, siis ei saaks never koos olla pikemalt. See on just see... et kui silme eest mustaks läheb ja teine hakkab hellalt närvidele käima (mis juhtub ju paratamatult millalgi), siis sõbra lööd lihtsalt maha, samas kui teine tüüp eksitab sind oma seksikusega viimasel hetkel. :DDD
Ja mehi, kes krüptoniidina mõjuvad, pole lihtsalt nii palju liikvel... Ehh, tegelikult ma ei teagi, mis Wonderwomanil krüptoniidiks oli või kas teda üldse mõjutaski miski. :D Peab uurima.

Poiss tuli just jooksuga ja näitas õunavart: "Näe, väikene õunapuu paistab seal sees." :))) Jap, õuna sees ongi õunapuud, ta on õigesti aru saanud. :D
Haa, ja enne vaatas muumisid ja seal on see Urr, eks, see külm tädi, kes tuleb ja soojadele asjadele peale istub. :D Tegelt jube masendav, eks, kui mõtlema hakata.
Nagu mina peaaegu. :DDD
Ja laps tuleb ja tõstab käed hirmutavalt üles ja hüüab koleda häälega: "Ulllllllll tuleb!!! Ulllllll!!!" :DDD

Nii et... olge siis ettevaatlikud, kohe kui kuumaks lähed, ma tulen ja istun peale. :DDD Hahaa. :D

Vabandan nende ees, keda see mental image kuidagi kahjustas. :D (A)

No comments: