Thursday, March 20, 2008

Tubli poiss

Aaaaaaaaaa! Mõistad? :) AAAAAAAAAA!!! :)
Ma nägin teda jälle. Ja ma teadsin juba enne ette jälle. :D Ütlesin just bussis M-le, et täna tuleb hea päev.
Ja jälle läks ta liiga vara mööda. Pean hakkama varasema bussiga tööle minema ja siis teda kuskil... tänavanurgal ootama. :D Ehkki ma juba tean, et kui ta mulle otsa vaatab, siis ma sulan siukseks...väikseks klombiks asfaldile. :D Aga ma loodan, et ta korjab mu üles ja pistab taskusse. :) Uuu, kuidas tahaks tal taskus olla. :DDD

Lund hakkas sadama ja see tundub nüüd nii ilus, selle asemel, et mind vihale ajada. :D
Ma arvan, et ma ei tohiks rohkem midagi kirjutada, see jube vokaalipakett, mis mu seest välja tahab paiskuda, ei ole just kõige huvipakkuvam. :D Uuuuuu, ta on nii armas. =) Aaaaaaaa, ma ikkagi... ma pean... midagi...tegema. :D Okei, teisipäeval lähen varem tööle ja üritan ta teele sattuda ja loodan, et ta on siis tööl...või kuhuiganes ta läheb. :)
Või ehk on ta ainult numeroloogiliselt number kuus päevadel tööl? :D Jap, täna on ka 6. :D Hakkab juba tunduma, et see on mingi... kius. :D
Igatahes, ta on kõige... kõigem. :) (L)

Okei, täna hõljun siis kuskil... kõrgemal. :)

Kui kodust ära läksin, hüüdis Joosep järele: "Emme, ole tubli poiss!"
Ma siis üritan. :)

Teile ka...sama head hommikut, kui mul on. :)

1 comment:

BM said...
This comment has been removed by the author.