Saturday, March 15, 2008

Almost easy :)

Viimasel ajal kummitab õudsalt see laul... "Come back to me, it's almost easy..."

Hahaa, sorry, mul telekast tuli just "Erisaate" kordus. :D Kurat noh, ma mitu korda olen juba vaadanud ja mõelnud, et... deem. :D Soovitan kõigile, ETV, reede õhtul.
Mulle meeldivad erinevad aspektid ja "noorreporter" Johannes Naan kuulub juba mitu nädalat mu lemmik-arvamusavaldajate hulka. :D Seekord tundis ta riigikogulastele kaasa, ja käis neid küsitlemas, et kuidas on üldse võimalik 64 tuhandese kuupalgaga ära elada. Vaesekesed peavad kõiksugu haltuurat tegema, et ots-otsaga kokku saada, Ojuland kasvatab lambaid ja elab mingi kraanajuhiga kokku ja Sooäär peab laulujuppe treima... Jube lugu. :)
Mõnusalt positiivne lähenemine.. ma ise kunagi kirjutasin ka ühe sarnase artikli.. ei tea, kas leiaksingi selle enam kuskilt üles.. peab tshekkima. Kui leian, siis panen selle siia üles hiljem. :)
Aga jah, soovitan vaadata, kasvõi juba puhtalt selle punapäise tüübi pärast, teda on huvitav jälgida, ta läheb alati natuke liiga kaugele. :D
Veel räägiti saates anagrammidest ja mul tekkis huvi, mis minu nimest tuleks. Kui tähed ümber reastada noh. Väga... omapärane anagramm tuli. :D
SELLINE LSD UN. :D

Sobib see siis mulle või mitte... eks see jääb teistele otsustamiseks. :D
Alles ükspäev murdsin pead, et kui mul oleks nähtamatu sõber, ehk siis.. kujuteldav kaaslane nagu Kalle Blomquistil, siis missugune ta välja näeks? Kui ta ei tohi välja näha nagu keegi, keda ma päriselt näinud olen. Millegipärast meenusid need sisalik-inimesed ühest vanast seriaalist... "V", ehk keegi mäletab. :) Või siis Chewbacca-laadne, Star Warsist. :) Teda oleks hea kallistada. :D Või oleks selline pisike... päkapikk. Jookseks mul siin riiuli peal ringi ja .. ee..laulaks. :D

Poiss sai mul siis nüüd 13ndal kolmeseks. :) Kinkisin talle trummikomplekti. :D Ja pasuna. Ja mikrofoni. (Nüüd on teie kord öelda, et omad vitsad peksavad. :D )
Aga talle nii meeldib kõik see... muusika ja laulmine ja tantsimine ja esinemine. :)
Üritan temasse hästi palju enesekindlust süstida, mitte nagu minu vanemad mulle omal ajal... ehkki, eks nemadki tahtsid ainult head. Panid lihtsalt väheke puusse. Ma panen omakorda millegi muuga, niikuinii. :) Ma täiuslikkusest kaugel. :)

Neljapäeva ja reede öösel sain isegi magada natuke, viis tundi jutti, täielik luksus. :) Reede hommikul tundsin kohe vahet, palju sõbralikum oli olla. :D Kolm-neli tundi öö jooksul on ikka häbematult vähe, olgem ausad.
Marita juba ütleski, et käis mu blogi lugemas ja ei tea, kas julgebki üldse külla tulla. :D Õnneks ta tunneb mind, ja seesama :D smaili oli kohe selle lause järel.
Ja noh... tegelikult oli see ju ennekõike meeste kohta mõeldud, need kuidagi ei taha mõista, et... noh... ma kopin jupi vestlusest, mida ma olen üsna paljude meestega täpselt samamoodi pidanud.

m says:
miks tahad tööl kokku saada?'
Wonderwoman says:
noh... teine variant on minuga koos bussiga sõita või poes käia pärast tööd
Wonderwoman says:
see on ainus aeg, kus ma üksi olen
m says:
ma tuleks parema meelega su juurde koju tordi ja lilledega !!!
Wonderwoman says:
ma tahaks enne kuskil korraks näha, muidu ei tea, kas julgengi su torti süüa :D
m says:
miks oled karm mu vastu ???
Wonderwoman says:
ei ole ju. ma lihtsalt ei taha kutsuda võõraid koju lapse juurde. pärast oled mingi hullumeelne või krt teab :D
Wonderwoman says:
siis ei saa lahti ka
m says:
kas tõesti paistan sulle väga paha inimesena ???
--

m says:
anna oma number helistan sulle !!!
Wonderwoman says:
sul oli mu number ju....
Wonderwoman says:
55-XXX-XXX
Wonderwoman says:
ära õhtul hilja helista, eks
m says:
kas sulle hetkel võib helistada?
Wonderwoman says:
kle... parem mitte
Wonderwoman says:
helista homme
m says:
miks siis ??
Wonderwoman says:
sest ma ei viitsi rääkida.
Wonderwoman says:
laps on süles ka, pean ta voodisse panema
Wonderwoman says:
ja praegu on HILJA õhtul

--

Kell oli pool 1 öösel. o_0
Nii... tobe, et ma pean end niimoodi õigustama ja vabandama (ma kogu teksti ju ei kopinud), kui ei taha täiesti võõrast inimest oma lapse juurde koju tuua. Noh, hea küll, me oleme juba tükk aega MSNis rääkinud ja ta on alati väga normaalne olnud, aga ikkagi. Mu laps on mulle tähtis, ma ei taha mängida selliste asjadega. Minu arust on see loogiline. Ja ma ei tea, kas ma tahaksingi sellist meest, kes tahaks naist, kes tassiks jumala võõraid inimesi oma koju niimoodi.
Kunagi käis mul üks kutt külas, ajasime niisama juttu ja lõbus oli täitsa. Kuni selle hetkeni, kus ma talle ütlesin, et hea küll, hakka siis nüüd koju minema. Siis vihastas mu peale ja ütles, et ma olevat talle külge löönud. :D Ja kui ta lõpuks uksest välja sain pika jamamise ja seletamisega, siis üritas mulle peaga näkku lüüa. Õnneks ta seisis liiga kaugel ja oli liiga joogine. Aga no... :S Kusjuures, mul seisis veel ema sealsamas kõrval. Huvitav, kuidas ta siis veel käitunud oleks, kui ma üksi kodus oleksin olnud? :S Ja ta polnud üldse mingi kaak, täitsa haritud mees oli, sellepärast oligi huvitav temaga juttu ajada. Aga jah... ju ma lõin talle siis külge. :D Missiis, et ta mulle üldse selles mõttes ei meeldinud. Küllap tema teadis paremini.
Aga jah... Mulle ei meeldi külalised, siis ma tunnen end nende eest vastutavana.. ja tänapäeval on mul seda vastutust natuke liiga palju korraga turjal. Pealegi pole ma suurem asi võõrustaja. :D
Marita näiteks teab seda, tuleb, siis võtab alati toidud-joogid kaasa :D ja pärast teeme arve pooleks. Ja teda ei häiri põrmugi, kui ma ei korista, ja ma tean seda, mistõttu tema võib iga kell külla tulla. :D
Ma ei ole mingi hea sõber. Sest sõber-olemine nõuab aega. Ja aega mul pole. Ma võin alati kohal olla telefoni või neti teel, aga ma ei saa kuskile kokku saama tulla või õhtul välja minna. Sest mul pole lapsehoidjat. Ma jooksen tööle ja siis ruttu poodi ja kohe koju, ja mu vaba aeg koosneb sellest tunnist ajast seal vahel. Ma ei saa minna kohvikusse juttu ajama. Ja ma absoluutselt vihkan seda, et ma pean seda ütlema. :DDD Enese õigustamine tekitab alati nii nõrga tunde, kas olete tähele pannud? Seega väldingi uusi tutvusi. Kuni lapsele lõpuks ometi lasteaiakoht vabaneb... siis on mul jälle rohkem aega ja saan inimese moodi suhelda.
Täna hommikul üks mees üllatas mind positiivselt. :) Kurtsin talle muret ja ta ütles:

H S says:
sul ka ei wea
H S says:
mingu ta piip
H S says:
sellise jutuga
Wonderwoman says:
:)))
H S says:
see on äkki mingi pedofiil
H S says:
ytle talle et mina olen sinu suur wend
Wonderwoman says:
tal on endal ka väike laps, pedofiil küll pole
H S says:
ja kui talle midagi ei meeldi siis las helistab mulle'
H S says:
ma w6in ta endale kylla kutsuda
Wonderwoman says:
awww. :)))
--

Nii... rüütellik, kas pole. :D See on nii armas, kui mehed käituvad nagu mehed. Tekitab tunde, et ma olen naine. =) Ma üldiselt usun naiste ja meeste võrdsusesse, noh, selles mõttes, et mõlemal on omad head ja vead ja sellega nagu tasakaalustubki, aga põhimõtteliselt meeldib mulle mõelda, et mehed on ikka ... natuke võrdsemad. :D Mehed on armsad. :)

Aa, ja need jutud, mis mu teises blogis on, need on vanad, enne 2000-t kirjutatud. Ehk kirjutan millalgi veel... =)
Kui jälle magamiseks ka aega jätkub.
"Linnud," see praegune viimane, see on mu üks erilisi lemmikuid, kõige rohkem minulik. See oli üks unenägu tegelikult, see osa, kus sel mehel liblikas suus on. Ma mäletan siiani, jube masendav uni ja järsku selline... nagu... lootus. :)
Kevad tuleb, kas te kuulete? :) Ma täna jälle kuulen. :)))
Loodan, et olen edaspidi ainult rõõmus ja ei masenda enam. Sorry. :) (A)

No comments: