Sunday, March 23, 2008

Sada!!! :D

Hihii, täna oli lahe päev. :DDD Nagu.. tõsiselt. :) Vähemalt see lõpuosa nüüd, kus me poisiga kelgutamas käisime. :) Ta pole ju oma jõuludeks saanud kelku veel kunagi proovinudki. Meeldis. :) Sõitsime esimest korda mäest alla, siis ütles allajõudes: "Vahhhvvva!" :D Tegime igavesed suured ringid ümber läheduses asuvate majade, ja nii mõnus lumi oli, mul olid botased jalas ja ei läinud varbad märjakski. :) Siuke..mõnus, kuiv lumi. :) Olime kohe tükk aega väljas.
Minnes vaatasin, et kempsupaber on otsas ja seal läksime ühest väiksest poest mööda. Küsisin Joosepilt, et kas läheme poodi või mitte. Ta arvas, et "kempsupaberit on vaja." :D (Vahel ma mõtlen, et kumb see meist see vanem on, päeval praadisin kartulit ja Sepe hüüdis mingil hetkel köögist: "Vanaisa, tule kooki, kartulid natuke põlevad." :D Me kõik teame, et süsi on seedimisele hea.)
Igatahes, läksime poodi siis. Ma enne võtsin sota kaasa, et noh.. äkki ..ei saa pärast uksest sisse või midagi, siis on taksoraha vähemalt. :) Alati peab olema mingi väljapääs, igalt poolt, eksju. :) (Ma olen väheke paranoiline ka.)
Noh...ja nüüd jõudsin poindini :D Poes nägime niii lahedaid mänguasju. :D Nagu... väike roosa tolmuimeja (ehk tolmetter, Joosepi eriline lemmik) ja siis väike komplekt mikseri ja kohvimasina ja igasugu maasikate ja banaanide ja maiside ja sidrunitega. :) Ja Marita ju just tõi eile Joosepile sünnipäevaks kööginurga. :))) Nõndaks... tühja sest toidust, eks, kui on võimalus mänguasju osta. :) Arve tuli 99,40.- :D Ma olen nii osav. :D Kempsupaberit ostsime ka, ofkoors.
Tegin pilti ka, kuidas poiss oma väikse kelgu peal istus, aga kuna ma ei saa neid teile kohe näidata, siis näitan kunagi hiljem. :)

Tegelikult pidime kahe teise lapsega kokku saama, aga neid näeme ehk homme alles. Kui me viitsime nii vara üles tõusta. :) Tore oleks küll.

Täna on jah, üsna lahe päev olnud, ehkki... On hetki, kus tunned end nagu... Noh, Joosep seisis päeval kempsu ukse taga ja ütles mulle: "Kuradike on seal sees." Mina: "Pfft, miks kuradike meie kempsus on?!"
Joosep: "Ta pissib."

Daaah... Jap, vahel olen ma rumalam kui tavaliselt. :)

Paneme ühe higher level of intelligence vestluse jälle vahele siia. :)

G says:
and i keep forgetting everything.. yesterday went away from work and forgot to switch off the lights.. and now i've been trying to make myself coffee for 3 times already
G says:
oh shit..it's 12 already.. times keeps running so fast
G says:
time
Kevad says:
times :D imagined it running. the paper
Kevad says:
real cute
G says:
my first day at work after trip finished so fast.. ithought that 2 hours passed..and then i looked at clock - it was 17 already
Kevad says:
yep
G says:
haha, times yeah
Kevad says:
that's how it goes
G says:
it goes so, when you're in love
G says:
yep
G says:
remember before trip.. it went so slowly
Kevad says:
or sometimes time goes really slow
Kevad says:
like.. when you wanna see somebody already
G says:
yeah :))))))))
Kevad says:
so... time is just.. well..basicly... fucked up :D
Kevad says:
time is never on time
--

Miks mu nimi Kevad oli? :) Sest ma tahtsin kangesti inimestele "Tereee!" öelda, sel päeval hakkas kevad. :D Ehkki... mõni inimene jõudis ette ka. :D
Et siis... järjekordne higher level. :D

S says:
Tere, Kevad! Häid pühi!
Kevad says:
tere. :D pühi aga ise, miks mina pean teiste järelt rookima
S says:
ma ise ei viitsi lihtsalt
Kevad says:
:D omad vitsad peksavad
S says:
omad viitsad
Kevad says:
omad viitsad viitsivad
Kevad says:
küsi neilt
S says:
ma eile natuke juba pühkisin
S says:
mu oma viits kadus nagu viits vette
Kevad says:
IRW :D mul ei tule ühtki vitsanalja enam meelde
Kevad says:
hahaa, head lapsed, need kasvavad viitsata
S says:
just
Kevad says:
nii et järelikult oled hea laps
S says:
nüüd ei tule mul midagi meelde
Kevad says:
ma just järeldasin sellest jutust, et head lapsed ei viitsigi midagi
S says:
nad ei viitsi viitsidagi
Kevad says:
nii head.
--


St says:
mis kaunitar teeb seal
Kevad says:
sööb sinki

--

:D

Joosep on nii positiivne kuju, eile kukkus ja lõi ninast vere välja. Ja siis nuttis mu süles minuti ja siis jäi rahulikuks ja hakkas nina katsuma. Ma ütlen, et ära katsu, nina on natuke katki.Ja väike sepe ütleb: ei ole, nina on natuke terve.
Klaas pooltäis. :)))

Mõtlesin täna oma jutublogisse panna ühe loo, mille me õega koos kirjutasime, kunagi ammu. :) Meil oli igav ja arvuti oli lahti ja siis kordamööda kirjutasime kumbki paar lauset. :) Jutt on igatahes rabavalt ogar ja ma armastan seda täiega. :D Nimi on "Kakakarla ja Niudenaan." Sa pane oma pojale Niudenaan nimeks ja sa saad ta käest tulevikus peksa. :D

Muide, mulle õudsalt meeldib see multikas "Courage, the Cowardly Dog." Niii lahe, seal on alati jube põnev süzhee ja siuke... noh... fantaasiast neil kuttidel vist küll puudu ei ole. :D Mulle see just meeldibki, et neil ei ole mingeid tabusid, kõike võib juhtuda. :D
Ja marineeritud seened meeldivad mulle ka. =) Marita ema teeb nagu... kõige paremaid marineeritud seeni üldse. Ta võiks vabalt sellega raha teenida. :) Ma oleks üks suurimaid kliente. :D Aga usu mind, kui kord neid sööd, siis hakkaksid ka kliendiks. :) Perfektsed. (Y)

Niih... Millest siis veel rääkida... Aa, mis värk sellega on, kui inimesed sinu MSNist hakkavad su järele nuhkima, selleasemel, et küsida otse. See ärritab mind. Mitte palju küll, aga küllaldaselt. :D Nagu... tüüp küsib järsku, et sa oled sel ja sel tänaval, eks. Ma ütlen, et ee...eeiii..? Aga su IP aadress näitab, et sa oled seal. No... ma tõesti ei tea, eks, mul on kasutatud arvuti ja ma pole just eriline arvutigeenius. Aga mind häiris, et ta üldse uuris niimoodi. Nõme. Ma olen küllaldaselt avameelne inimene, mõni isegi ütleb, et ebaviisakalt avameelne, et sellistest asjadest ei räägita... aga see ei koti mind üldse. Nii et... for god's sake, kui huvitab, siis küsi! (Ehkki..osa minust mõistab, et ta tahtis minult siukest emast Vauu, kust sa tead- reaktsiooni... Aga mind on üsna raske üllatada.)

Ja jõudsimegi sujuvalt geiabieludeni. :DDD No.. ma ei näe põhjust, miks peaksid asjad, millest ma räägin, omavahel seoses olema. :P Enivei... kuskil... eee... "Vennad ja õed", siuke sari, hea sari, seal rääkisid geiabielude kohta ja ma mõtlen... krdi kristlased (mitte kõik, aga see pool neist, kes saast on :D ), mida nad tegelikult geidele ette heidavad, seda, et nad elavad patus eks, tõmbavad ringi. No aga abielluda ka ei lase. :D
Uhh, usundid... Mul endal on nii kindlalt väljakujunenud arusaam maailmast, ma juba tean, mis elu mõte on ja kuidas kogu värk käib ja miks. :DDD Ausalt. :D Ehk kunagi räägin ka. :) Aga just mingi.. kaks või mitu päeva tagasi oli telekast uudistest see Filipiinide jahu, kus need sealsed usklikud end piitsutasid ja risti lasid lüüa. See ajas vihale. Ma ei ole kristlane, kaugel sellest, aga mul on arvamus, et Jeesus Kristus oli jumala lahe säga, heade ideedega, lihtsalt need jüngrid ja järeltulijad keerasid kõik pekki, ei saanud millestki nii aru, nagu tema seda mõtles. :)
Ja no... vahi nüüd neid lolle, eks. :) Kui sa nii maruusklik oled, mine ja peksa end tagaaias oimetuks, miks sa pead seda teiste ees tegema. Krdi eputised. Ja ... ma ei tea... minu arust nad pigem lagastavad seda ideed... esiteks, vaene mees lasi end risti lüüa, et maailma päästa, et see jätaks nii sügava mulje, et teised enam kunagi nii kannatama ei peaks. Või vähemalt nii olen ma aru saanud. :) (Lisan siia vahele, et olen totaalne kristluse-võhik :D )Ja need lasevad ikka samamoodi edasi.
Ja teiseks, ...kui igaüks nii teeb, siis jätab ju mulje, et kuule... Kristus oli mingi suvaline kutt, ei teind midagi nii eriti rabavat. Mis üleelamine see ristilolemine siis nüüd ikka niiväga on. Kökimöki. Igaüks saab hakkama. (Nojaa, ärkas ellu ja nii, aga saad ju poindile pihta küll.) :D

Ükspäev S-ga rääkisime ebausust, et mis see on. :) Ja et kas ebausk on kõik see, mida sa ei usu. :D St, et kui oled budist, siis kristlus on ebausk. :D
Tegelikult ju ei ole. Või noh... oleneb vaatenurgast. :) Aga mis on? Ma pole kunagi proovinud seda defineerida. Ma pakkusin välja, et mingid suvalised seosed asjade vahel, mis tunduvad sulle endena mingil eriti tobedal põhjusel.
Ta ütles, et ta arst ei usu. Ma vastu, et arstid ei tohigi öelda, et nad usuvad. :)
Kindlasti tegelikult...vähemalt mingil alateadlikul moel laseb isegi kõige paadunum mitte-ebausklik end siiski mõjutada.
Mina seevastu usun kõiksugu jama. :D Päkapikke ja murueite ja trolle ja ufosid ja... :D Mulle meeldibki neid kõiki uskuda. See on ju parem, kui uskuda... noh.. näiteks statistikat. :D Või statiste. :D

Kunagi vaidlesin ühe Norra kutiga, et kas jõuluvana on olemas, või päkapikud. Tema ütles, et keegi pole kunagi tõestanud, et nad olemas on, seega neid pole. Ma ütlesin, et keegi pole ka kunagi tõestanud, et neid EI ole, seega ei saa ta kindel olla. :) Ta nentis, et mul on õigus. :D Rikkusin ta teadlasekarjääri igaveseks. :D

Peaks nüüd vist postima juba... niigi tuleb ebanormaalselt pikk blogi jälle :D
Oh teid küll... :) Homme ju jälle. :D :P
Täna saate siis desserdiks Kakakarla ja Niudenaani mu teise blogisse. :)

Ehk... "Kolm, viis, kuus... kolm, viis, kuus... kolm, viis, kuus, sada!"
Nagu Joosep ütles, kui ma teda kelguga järel vedasin, keel vestil. :)
Head ööd, ilusaid unenägusid. :)

No comments: