Thursday, September 3, 2009

Hey there, sunshine :)

Ahti says:
miä sa tiit sääl
Ahti says:
olõ'i ammu' kõnõlnu sukka
Ants (Tagurpidi) says:
ma ei tee midagi, sõin just
Ants (Tagurpidi) says:
mis ise teed
Ahti says:
tiidmisi otsi
Ants (Tagurpidi) says:
sooh
Ants (Tagurpidi) says:
leiad ka?
Ahti says:
löüdse külh
Ants (Tagurpidi) says:
(Y)
Ahti says:
a mõnt asja iks lövvä'ess
Ants (Tagurpidi) says:
siis tuleb osavamini otsida
Ahti says:
avita minnu
Ants (Tagurpidi) says:
vaata voodi alla
Ahti says:
olõi sääl joht
Ants (Tagurpidi) says:
:D
Ahti says:
mul oma vaja tiidä' kuismuudu jonnipunn hellü tege
Ahti says:
om vaja
Ahti says:
mis sääl seeh om
Ants (Tagurpidi) says:
seal on siuksed väiksed vidinad
Ants (Tagurpidi) says:
mille sees on veel väiksemad vidinad
Ahti says:
ma tiiä, et omma varda' püstü
Ahti says:
a mis sinnä vasta käü ja kuismuudu, tuud tiiä'i joht
Ants (Tagurpidi) says:
ma ei ole päris kindel :) ehk seal on mõni kassipoeg
Ants (Tagurpidi) says:
sisse monteeritud
Ahti says:
mine no'
Ants (Tagurpidi) says:
:D no ..suured prussakad?
Ahti says:
tuu koolõs jo nälgä
Ants (Tagurpidi) says:
prussakad ei sure iialgi
Ants (Tagurpidi) says:
:D nii et järelikult siis need
Ahti says:
a hellü ka tii'ei
Ants (Tagurpidi) says:
noh... ehk neil on kellukesed kaelas
Ahti says:
ma pelgä, et sääl om õks määnegi muu vitin seen
Ants (Tagurpidi) says:
ei usu.
Ahti says:
olõi sitikid egä satikid
Ants (Tagurpidi) says:
:D ikka on
Ants (Tagurpidi) says:
mis kasu neist muidu oleks
Ahti says:
olõki ei kassu naist määnestki
Ants (Tagurpidi) says:
XD
Ants (Tagurpidi) says:
kuule, ma ei jaksa praegu sind deshifreerida, pean ühte teist asja tegema
Ahti says:
jõudu tööle siis
Ants (Tagurpidi) says:
aitüma :)
Ahti says:
head kooliaasta algust
Ants (Tagurpidi) says:
:D sulle ka
Ahti says:
tänan
Ahti says:
ok, tsau
Ants (Tagurpidi) says:
tsau :)

Et selline random vestlus inimesega, kellest ma enam absoluutselt mitte midagi ei mäleta. :D Kaasa arvatud see, miks ta mu msnis üldse on. :D Aga noh... väike vaheldus kulub ikka ära. Eriti kui vestlus on põnev. :D

Kell on alles veerand 12, aga hell uni on. Eelmine öö jäi nati lühikeseks. See-eest oli päev täitsa tore.
(Hahaa, mul jäi kärbes juustesse kinni just. :D Krdi napakad on nad, nagu kamikazed, ei tea, kas sügis mõjub või mis. Joosep võitleb tavaliselt nendega.)

Kurat, keegi praeb kuskil kartuleid. Õnnelikud kaabakad. :D Mul on kõht tühi, seega nina on nagu verekoeral. :D Kui rase olin, siis võisin majjasisenedes kõikide korterite menüü ette lugeda lõhna järgi. Ühtlasi teadsin veel igasugu salajasi asju, mis inimesi häbenema pani. :D

Ja ma ei hakkagi enam miskit kirjutama, pea valutab. Lähen parem magama ja jätkan homme. :) Ühe laulu panen ikka.

Look me in the barrel and then tell me that you love me
Yes, this is a kiss that I swear will blow your mind



Kuul laul. :) Pun intended. Seal üldse mitu sõnamängu. Suuuuper. :)
Head ööd ja ilusaid unenägusid. :*

--

Tere hommikust. :) Istun tööl ja joon kohvi, pea ikka hellalt valutab, aga ma võtsin tabletti ja küll ta taandub. :) Mitte pea. Ma loodan.

Täna tulin üle pika aja jälle ekspressiga, sest troll läks nina alt ära. Buss tuli ka tegelikult varem. Septembris käib vist aeg kiiremini. Või siis on mu kell jälle isetegevust teinud.

Ants (Tagurpidi) says:
mind õudsalt ärritab, bon prix-s on ühel pildil see modell vööga, mida kuskil ei müü
aga see on nii ilus
helesinine siuke, nagu oleks tikitud peale teokarbid ja lilled
õudsalt nummi
niiiiiii tahaks endale ka
mis nad panevad sellest pildile, kui ära ei müü XD
Amrita says:
:D ilu pärast
Ants (Tagurpidi) says:
kaabakad
Amrita says:
aga vähemalt ilumeelega kaabakad
Ants (Tagurpidi) says:
:D jah, sedagi vähemalt
Ants (Tagurpidi) says:
me peaks millalgi kaltsukasse minema :D mul on riidenälg
Ants (Tagurpidi) says:
haha, uudistes: reisisaatja korrektne riietus aitab tal ühissõidukis korda tagada ja haisvaid ja metsikuid reisijaid taltsutada
Ants (Tagurpidi) says:
XD
Amrita says:
:D tore, et keegi korralikult riides reisisaatja meid taltsutama tuleb

--

Ants (Tagurpidi) says:
ma tellin endale praegu ühe pluusi, mis maksab ilgelt palju, aga mulle õudsalt meeldib
Ants (Tagurpidi) says:
aga jube lahe siuke. ma loodan et ta seljas ka nii lahe on. :)
Amrita says:
telli bluusi
Ants (Tagurpidi) says:
bluus mul juba on :D

--

Amrita says:
:D su aju on pähkeldumas
Amrita says:
tõmbab kooriku ümber ja läheb pruuniks
Ants (Tagurpidi) says:
:D jah, aga pruunid naised on in

--

Amrita says:
nii lühike see suvi oligi - kogu aeg ootad ja ootad suve ja siis ongi juba läbi
Ants (Tagurpidi) says:
:D täitsa tore suvi oli ju
ja sügis pidavat soe ja pikk tulema
ja siis on kaks nädalat lund ja külma ja ongi jälle kevad! :D
Amrita says:
sept. keskel tuleb külmalaine rääkis täna raadios
Ants (Tagurpidi) says:
valetavad.
XD
Amrita says:
:D

Ma vaatan neid ranitsatega lapsi ja süda tõmbub kokku. Ma ei tahaaaaa, et Joosep suureks kasvab. :( Juba sellega on raske leppida, et tolmetterist on tolmuimeja saanud. Keda ma siis musutan ja kallistan, kui Joosep enam end musutada ei luba? Ehkki ma üritan teda kasvatada nii, et tema ei häbeneks ega tunneks end imelikult, kui kallistatakse. Mitte nagu mina. :D

Eile kui poisile lasteaeda järele läksin, nägin, kuidas üks umbes 12-aastane poiss kukkus tõukerattaga. Eks ta sõitis ka muidugi nati liiga julgelt sellega, asfalt ju kortsus üle terve Mustamäe. Ja neil uutel tõukekatel on ratta diameeter umbes 1 sendimeeter. Haige värk. Kui ma kodus Joosepi tõukekaga ringi sõidan, siis olen paar korda isegi peaaegu ninali lennanud.
Enivei... kukkus ja ei tõusnudki püsti, tõmbas end kerra kuidagi kummaliselt. Kügelesin natuke seal eemal... mind hoiab alati tagasi see tunne, et ehk ma teeks asjad veel hullemaks, et ehk inimene eelistaks, et keegi ei näe teda jamas situatsioonis, et keegi ei näe ega panegi tähele, et keegi ei tuleks abi pakkuma. Aga samas... noh... mu rinnus tuksub ju ennekõike emasüda. :D (Sestap ütlen ma pidevat kõikvõimalikes ebasobivates olukordades kõva häälega awwwwwww ja elan kergesti kaasa ja kommenteerin ja ütlen asju, ehkki sõbrantsid teatavad, et "siis arvatakse, et sa oled armunud." XD Las siis arvavad. :D Mis see nende asi on. :D Ma olen enivei vanem kui 90% teistest orksisolijatest, ja nende asemel põeksin hoopis teistsuguseid asju. :P Aga eks ma siis üritan end tagasi hoida, et mitte asjaosalistele endile marki teha. :) Igatahes.. Heldin ülikergesti noh. Joosepi süü, ma alati kujutan ette, et see on tema seal.)

Poiss oli selle aja peale juba nutma hakanud ja ma läksin ikka lähemale, küsisin alustuseks idioodiküsimuse, st "kas sa said väga haiget." XD Edasi üritasin hästi asjalikult käituda, et ta arvaks, et ma tean, mida ma teen. XD Siis hakkab kergem-turvalisem, ta on ju ikkagi laps. Vaatasin, et päris suur haav oli, siuke kahesendine, soovitasin tal traumapunktist läbi minna ka pärast, et ehk tõmbavad selle hästi tugeva haavateibiga kinni. Muidu jääb põlve peale siuke suur arm. (Ehkki mulle isiklikult armid meeldivad. :D)
Otsisime ühe teelehe ja pühkisime verd vähemaks ja siis andsin talle ühe sinise hanede ja tigudega plaastri. XD Vabandasin ka, et siuke titekas. :D Aga noh.. natuke hoiab ikka haava koos, ja puhta. Ta pani selle igatahes hea meelega peale sinna.
Ja siis tulin tulema, küsisin ikka üle, et kas on kindel, et saab edasi hakkama, tundus küll. :) Tänapäeval lastel mopsid ka, hakkas emale või kellelegi helistama.

Tulin tulema ja siis meenus, et ma ei kannata ju verd. :D Pea hakkas ringi käima.
Õnneks jõudsin ikka ilusti lasteaiani. :) Ja täna hommikul panin uue plaastri kotti. Just in case. :D

Tellisin endale just punased teksad. :) Hakkas juba häirima, et mul kõik asjad rohelised ja sinised on viimasel ajal, endal punane lemmikvärv. :)
Oh, ja just praegu meenus, et ma lubasin Joosepile eile, et läheme üle miljoni aasta mäkki täna. Või hiiliks kuidagi kõrvale, ta niikuinii ei mäleta. :D Pole üldse burgeriisu. Võtaks hoopis ühe pitsa. Või ei võtaks üldse midagi, mul pole kõht tühigi. Jube kummaline. Vanasti olin ju Etioopia sündroomiga tüdruk. Ehk pidev näljahäda. :D
Ma olen üldse muutunud, enne riietekatalooge sirvides mõtlesin ka, vaatan hoopis teistsuguseid asju kui vanasti. Ja Ma ütles bussis me kõrvuti käsivarsi vaadates: "Kummaline, ma nagu mäletasin, et ma olen karvasem kui sina."
XD
Anna veel paar aastat ja mind ei paistagi enam pusa seest välja.

Panen veel Torrinilt ühe loo, ta täitsa meeldib mulle, teeb selliseid põnevaid asju. :) Ja ei põe. Tundub ka siuke tshikk (sõnade järgi), kes võib sul hetkevihas kulmu rulli lüüa ja siis sekundiga heldinult jäätist peale määrida, et muhku ei tuleks. :D Natuke segane noh. :D
Aga laul on lahe ja tekitab überpositiivse meeleolu, või kuidas. :) Rääkisime just mingipäev I-ga, et tuleb kuidagi säilitada seda usku, et teine on sinust huvitatud. Sest need pagana "teised" ei suvatse end ühegi käiguga sisse rääkida ega välja anda. :( Proovi siis siukse mängu juures head nägu teha ja eneseusku alalhoida. Big jumps. Või nagu Õilsa võrse pm oli: You can't cross a chasm in two small jumps, be braver.
Teine variant on kuristik mulda täis loopida ja siis üle kõndida. :D Oleks ainult kannatust.... Mina olen paraku kannatamatu möku. XD
Ühe mehe jalad on mul ajudes ja segavad oluliselt mõttetegevust. Ta võiks ka natuke lähemale hüpata. :) Või palju lähemale. Krt, saaks kuidagi kindlalt teada, et... Deem. Vahel tundub küll, et ma olen ainus vaba ja vallaline terves maailmas. Neil ülejäänud vallalistel on kõigil mingi viis-kuus eri rauda korraga tules. :D Ehkki see vist tähendab, et ükski pole tõeliselt kuum. Nagu see... võltskamin, mis juhtmega seina käib.

No comments: