Friday, September 25, 2009

Koerapäev.

Ma olen vist pisut kaamera. :) Eile töö juures istusin arvuti taga ja trükkisin mingit arvet sisse ja järsku läks pilt ära paremale. Keha instinktiivselt järgnes. :D Loogiline ju, et kuhu mu vaateväli läheb, sinna lähen ise ka. :D Õnneks oli laud ees, muidu oleksin põrandale kukkunud. Hea, et püsti ei seisnud, muidu oleksin pea lõhki kukkund, siin igalpool kapid ja riiulid. Õnneks mul on ilgelt kõva pea. :D
Siis hakkas pea õudsalt valutama ja süda läks ka pahaks. Mõtlesin juba, et deem... Enne seda, kui mu ema opilauale viidi, oli tal täpselt sama rida. Ja sealt ju öeldi, arstid siis, et mul on tugev geneetiline soodumus, st tõenäoliselt jookseb mul ka aju kokku millalgi. St lahti. :D
Pealeselle on arstid mulle varemgi öelnud, et mul tekib ajus aegajalt klimbikesi ja siis veri ei mahu läbi ja pressib läbi peenemate veresoonte, see tekitavatki peavalu.
Noh... vaatame seda asja.
Today's fortune: Pessimism never won any battle. :)

Enivei... käisin peale tööd veel postkontoris, tõin teksad ära ja etteruttavalt võin öelda, et need on mulle nagu tehtudki. :D Alati kuskilt on kitsas või kuskilt lai, aga need on küll super. Väga broo.
Siis käisin lastevanemate koosolekul, mis oli täielik ajaraisk. 99% räägitust oli elementaarne. Aga ju siis on inimesi, kes teevad vastupidi, eks seepärast räägitigi.

Esmaspäevaks peab jälle sügisesi kompositsioone tegema, õnneks on vist laupäevalgi ilus ilm, siis peab Joosepiga metsa minema kuskile. Korjama mingit nodi. Autoga inimestel on hea lihtne, võivad ka viimasel momendil kuskilt lehti ja muud taolist toomas käia, aga meil kuivavad kõik värgid juba ära esmaspäevaks. :D Mäletan küll, kuidas ma eelmisel aastal öösel enne näitust käisin pimedas lehti korjamas, et võimalikult värsked oleks ja vastu peaks terve näituse aja. :D
Peab ehk seekord miskit muud välja mõtlema. Pealegi ma tean end küll, metsa jõudes tahan ma kõik koju vedada. :D Mets meeldib mulle.
Viiks neile paar kilo sipelgapesa, ämbriga. Lastel ka põnev vaadata. :D

Täna hommikul jooksin bussi peale ja järsku nägin kõnniteel päevakoera. Joosepiga just ükspäev rääkisime neist ja tahtsin talle kangesti näidata. Seega kükitasin hoopis maha ja filmisin väikse jupi, et saaks lapsele pärast näidata. :D Hull moor. Tööle jäin sestap veits hiljaks. (A) Aga siin ei toimunud niikuinii midagi, hommikuti on jube vaikne viimasel ajal.
Panen ehk hiljem siia ka üles. Kui päris udukogu pole. :)

Igatahes on meil siis selline naljakas lugu, et Joosep on terve ja mina olen haige. Tavaliselt on ikka vastupidi. Palavik on vist päris vinge, huuled on täitsa punased. :) Ma kraadiklaasi põhimõtteliselt ei kasuta.

Lubasin lasteaeda karpe viia. Isa pani kõrvale, et vii lasteaeda või midagi. (Ma olen talle öelnud, et lasteaias tahetakse kõike, millest meisterdada saaks.) Hea öelda, eks, mul ju autot pole. :) Aga no wirries, toppisin nad kahte suuuuurde kilekotti ja proovin nad täna ikka korraga ära transportida. Siuksed lahedad/kõvad/siledad karbid, neist saaks autosid meisterdada või sinna sisse teha mingi... väikse nukumaja või midagi. :) Mul hakkas kohe fantaasia tööle. :D
(Uff, ja mul tuli veel üks idee, aga selleks on mul tange vaja... Huvitav, kas mu roosas beibetööriistakastis on tangid... peab uurima. Või ehk väänan need tükid siin töö juures kohe valmis. Jap, nii teengi.)

Kahjuks on neid karpe ainult 14. :( Ei tea, kas jätkuks kõigile lastele... Praegu on ju osad haiged niikuinii. :D See oli nüüd kummaline optimismivorm. :D

Mis siis veel. Täna läheme siis Ma-ga Tapperisse jälle. :) Tule ka. Kõik on haiged ja tööl ja... sada häda. :( Ma olen Tapperiga juba ära harjunud, nagu rokiklubi vanasti. Eks ma üritan siis mööda nurgataguseid hiilida, et mitte kellelegi "nakkuda." (Ära tule mulle rääkimagi, keel ELAB! :P)
Kui mind näed, siis võid tulla ja käsi mu küljes soojendada. :D

Deem, nüüd postis juba ära blogi. :) Noh, ma ei lase end häirida ja kirjutan ikka otsa. Kui siin vajutad enterit kaks korda, siis postib ära kohe, jube häiriv. Isegi, kui ma pole Publish Post-i nupule ligilähedalgi ja tahan hoopis järgmisele reale saada. Noh... orks on pees ja msn ja facebook, miks siis mitte ka blogger. :) Looduses valitseb tasakaal. :D

Panen ühe loo ka.




Täna Tapperisse! says:
kes teisele auku kaevab, see teeb teise eest töö ära.
täna tiiger ütles hommikul puhhi multikas, et kui ma seda oma silmadega näinud poleks, siis ma polekski seda näinud
K™ says:
day without orange juice is like a day without orange juice
Täna Tapperisse! says:
jap
tahaks küll mahla :)
K™ says:
a woman without a man is like a fish without a bicycle
Täna Tapperisse! says:
sellepeale oli mul vanasti see jalgrattaga kala pilt
mäletad küll
sest see on jama :D
K™ says:
ei mäleta tegelt
Täna Tapperisse! says:
mul jäi vist vanasse arvutisse
tead mis probleemide üle ma juurdlen praegu
kuidas kinnitada vahtralehtede külge porgandit
(ma ütlesin ära, sest vaevalt sa seda oleksid suutnud ära arvata) XD

Photobucket


Ja siin üks fortune cookie teile. :)
Photobucket

No comments: