Thursday, September 10, 2009

Dreamgirl

A writes:
Photobucket

Yoko onu XD says:
XD
Yoko onu XD says:
väga kaunis, aitüma
A says:
sa ka
Yoko onu XD says:
:D

--

Yoko onu XD says:
hahaa. postimees käis ja rääkis mulle pikalt-laialt et ma peaks ikka mehe leidma, et ma olen nii kaunis :D

--

Amrita says:
su ahvike on veri naiss
Yoko onu XD says:
XD
hea külgelöömisfraas
--

Tegelt ta kommenteeris mu display-pilti. :) Ja A joonistas mulle lambist siukse pildi, sest ma olin oma personal messiks just hetk tagasi kirjutanud "roos ja viis vaala."
Täna jah muudkui kiideti mind. Postimehe jutukus on muidugi teada, ta on jubejube uudishimulik. :D Õnneks need teised postimehed on tagasihoidlikumad.
Uuris, et miks ma endale meest ei võta. Nagu asi ainult võtmises oleks. :D Või nagu selliseid mehi, keda tahaks, kõikjal vedeleks. Ta millegipärast mainib oma poegi koguaeg. XD

Täna otsustasin, et pean ilmtingimata järgmisel nädalal arsti jaoks aega leidma. Asjad lähevad liiga keeruliseks ja ma siiski blogiks veel hea meelega mõned aastad. Tõenäoliselt on tegu jälle mu keha meditsiinivälise ja anatoomiavastase käitumisega, aga...krt. Bussiga koju sõites võttis küll päris tõsiselt surmahirmu külm käsi korraks südamest kinni. Loodetavasti leian arstileminekuks aega...
Sai isegi paar pisarat juba valatud, mõeldes, et positiivse vastuse puhul ma ei jõuagi enam kunagi kedagi armastada. Ma ei tahaks siis enam ühtegi suhet alustada. Kuidas ma saaks teha kellelegi haiget niimoodi. :(
Siis oleksin absoluutne unistuste naine. Kiire, kirglik ja lühiajaline. Ja siis lööks haamriga südame pilbasteks.

DreamGirl says:
pole siiamaani ära surnd, vaevalt et edaspidigi
jäängi igavesti elama :D
Moon Willow says:
:D
kle... meist pidid ju vampiirid saama... :D facebooki testi järgi
DreamGirl says:
lapsena sai tikke põletatud. et kui kaua sa elad. ja siis ****** põletas tikku ja terve tiku põletas ära, vahepeal võttis teisest otsast. ja siis ise ütles uhkusega: vaata, kui kaua ma elan! kuni surmani!
XD

--

Moon Willow says:
kle... ma nüüd magama...
homme ka vaja 8 tööl olla.... ja nädalavahetusel tuleb Pärnu vahet kimada...
DreamGirl says:
ok. ööd :)
sul kreisi elu
Moon Willow says:
ära parem räägi...
aga vähemalt on vähem aega ** peale mõelda...
:D
DreamGirl says:
ma õnneks tahangi ** peale mõelda
Moon Willow says:
ma tahan ka... mõelda... uskuda... loota...
aga kergem on kui ennast välja lülitada saab...
DreamGirl says:
:D
ma lülitan tavaliselt töö välja XD
Moon Willow says:
irwwww

--

Nii tobe on see krdi mõttemaailm. Kõik on ühekordselt kasutatav, miski pole küllalt oluline, et selle peale mõelda. Inimesed abielluvad teadmisega, et kui ei sobi, siis lahutan. Selle asemel, et enne mõelda, enne valida, enne kindel olla.
Ehkki ega garantiid anda ei saa enivei, eks. :)
Mu tuttavad naised on enamuses kõik ääretult monogaamsed, kõigil on keegi kindel, kelle peale mõeldakse ja kellest hoolitakse. Ja mehed on enamuses kõik mitmel rindel rabajad. :( Isegi need, kel nagu oleks kõik korras. Nii kurb on vaadata, kuidas naistel ei jäägi muud üle, kui mees kukele saata ja otsast alustada või siis "open relationship"-iga leppida. (Ja ma ei üldista praegu, kindlasti on naisi ka igasuguseid erinevaid. Ma mõtlen just lastega ja nii.)
Miks ei võiks olla nii, et leiad kellegi ja siis ütledki endale, et vot, siia ma jään. Heas ja halvas. Või on tunded tõesti nii heitlikud... Või ei suuda mehed otsustada enam. Ehk ei taha lihtsalt. Lihtsam on ju mitte otsustada, siis ei olegi kunagi midagi kindlat ja võid kõike teha.
Mulle ilmselt meeldibki, kui raskem on. Mulle meeldib see tunne, et keegi võib minu peale kindel olla. Et ma saan surres tagasi vaadata ja ei pea enda pärast häbi tundma. Egolaks, nagu ikka. :) Mul oli nooremana teooria, et inimene teeb kõiki asju egoismist. Vahepeal uskusin muid asju, ja nüüd hakkab jälle tunduma, et ehk olin siis targem. :D Või lihtsalt rohkem kindel endas.
Kahju, et armastada ei luba end keegi, see oleks minu jaoks nii oluline... nagu ikka naistele. :)
Rääkisime just sõbrantsiga msnis päris pikalt asjadest, tal kurb meel. Ma üritasin kangekaelselt positiivset välja tuua olukorrast. :D Tegelikult on kõik ju hästi. Võimalusi on nii palju.

Punapea says:
tnx
ma ei suuda praegu nii positiivselt mõelda
DreamGirl says:
homme ehk juba suudad
homme on alati parem
nii et ära muretse :)
Punapea says:
no worries- nagu Sina ütled?
DreamGirl says:
jap
ma ütlen tegelt no wirries :D
Punapea says:
krt, ma ei ole ju halb inimene...miks siis kõik nii on?!?
DreamGirl says:
mul on teooria. et sa ise valisid selle elu endale enne sündimist
sest su hingel on vaja neid asju
et kasvada
Punapea says:
hmm
võimalik
DreamGirl says:
seega peaks miskit õppima
XD aga mida
seda ma ei tea
Punapea says:
seda et mitte olla nii kuradi hirveke!
DreamGirl says:
XD
Punapea says:
mitte, et see midagi oluliselt muudaks
DreamGirl says:
jah. ma vaatan ka. ehk lähen järgmisel nädalal ja ütlen talle asju
ehkki tõenäoliselt siiski mitte :D
Punapea says:
kui siis ehk suudaksin sõbrast lahti saada sellega, kui räägiksin
DreamGirl says:
noh, kui hea sõber on, siis ei saaks
ja kui saaks, siis järelikult polndki suurem asi sõber
Punapea says:
deem, Sul on vist õigus...
DreamGirl says:
mul on alati õigus. välja arvatud siis, kui ma eksin
--

DreamGirl says:
ma tahaks kah paari päevagi
koos.
tead et kuu kumiseb?
delfis oli artikkel
Punapea says:
?
DreamGirl says:
et kuu nagu ümiseks koguaeg
Punapea says:
hea teemamuutus oli praegu xD
DreamGirl says:
:) no ma mõtlesingi, et ons vaja kurvaks ajada asja
DreamGirl says:
kuuümin on väga broo öine mõte


http://forte.delfi.ee/news/teadus/meteoriidisadu-paneb-kuu-vaikselt-kumisema.d?id=25602873

No comments: