Tuesday, September 29, 2009

Liquid fun

Joon siidrit. Enne koristasin natuke. Jube tuim on olla.
Homme lähen siis arsti juurde. Pole aimugi, mida ma talle ütlen üldse. Hetkel nagu isegi ei huvita. Mis ta siis ikka teha saakski.
Küllap tuleb jälle tüüptrett doktorite maailma, annan viis liitrit verd ja hulgem inimtunde ja vastu ei saa essugi. Ma pole veel kunagi ühtegi vastust saanud. Alati ütleb enne kannatus üles ja löön käega.
Praegu aga vastused ei huvitagi. Ehk see ongi kogu eelneva idee... et halva uudise korral ei olegi kõik ainult tumedates toonides. Sest see oleks ühtlasi väljapääs.

Ütle, et ma ei ole parandamatu optimist. :)



Z says:
ytle pärast ka kuidas läx, ma katsun netti saada. mobla nr on ka olemas
B says:
ei noh, ma ei saa enivei miskit olulist teada
B says:
küsib et kuidas läheb ja ma ütlen automaatselt et hästi ja tulen välja
Z says:
XD


Today's fortune: Exercise today.
Orks norib küll muhku. :) Homme lähen KIUSTE ja ostan ühe suure pitsa. :D Hah... samamoodi läksin ju välja viimane kord. Palavik oli ja tundsin end koledana... Pealegi oli paha eelaimdus, et õhtu kisub peesse. (Kuhu ta ka suundus lõppkokkuvõttes.)
Mõtlesin, et riietun üleni musta, et sulan paremini seinaga kokku. Ja siis panin KIUSTE punasesse end. :D
Aga noh... kes mulle ikka niiväga tünga julgeks teha, eks. :D Ikka ise.

No comments: