Thursday, September 17, 2009

Zoomaailm

Krt, ma pean ära blogima, muidu kasvab see värk siin jälle ülepea. :D Tahaks kah olla võimeline blogima ühe hingetõmbega ja lühidalt. Noh... okei, lühEMALT. :D
Palju on msnilõike jälle, sest ma ei jaksa neid mõtteid ja asju ümber kirjutama hakata, eriti nii palju hiljem. Ühtlasi on need lõigud siin kõik segamini, sest ajaline järjestatus on loogilisusele ohvriks toodud. :D
Kõigepealt mainiks ära, et Mustamäe elanikuna häirib jubedalt see va K-reklaam. Oksendamiseni, iga nurga peal. Käisin just ükspäev postkontoris ja läksin mööda Sõpakat, järjest olid need va rohelised plakatid ja siis silt "Zoomaailm." :D Täpselt samasuguses stiilis ja värvis. :D Kui ma viitsiks, ma läheks ja teeks teile pilti, et oma pointi tõestada. :)
Ja teiselpool teed olid kõrvuti Kandekeskus ja rasedate pood. :D Kah väga kokkusobivad. Noh.. okei, juuksurisalong on vahel.

Hahaa, ja töölt tulles alles ükspäev mingi noormees seisis tee peal ees. Ma üldiselt suhtun igasugustesse häirivatesse kodanikesse üsna sõbralikult, eks, seega naeratasin ja võtsin juba vastu selle paberi, mis ta mulle näppude vahele suskas. Ja siis ta lisas kerge aktsendiga: "Valige keskerakond!" ja naeratas laialt mulle vastu. XD
Hahaha. :D Ma ei olegi vist tükk aega millelegi nii lollakalt reageerinud, ja te ju teate, et ma reageerin pidevalt asjadele täiesti tagurpidi ja arulagedalt! :D Igatahes, ma üritasin talle seda paberit kiiresti tagasi anda, ise taganedes, ja korrutasin, et "ma tõesti ei taha seda," ja ta, krdi tainasõrm, ei suutnud sellest lehest kuidagi haarata, mistõttu ma lasin lõpuks lihtsalt lahti, nagu see oleks heleda leegiga põlenud või midagi. :D Ja põgenesin ummisjalu. :D Hahaha. :D Kõrvalt võis paista nagu saatana ja püha vee intsident. :D
Kuidas nad ometi ise aru ei saa, et nii pealetükkivat asja ei saa never omaks võtta.

DreamGirl says:
ja random fact of the day: queen victoria was prescribed marijuana by her doctors. for menstrual cramps.
DreamGirl says:
naine olla on ikka super

--
DreamGirl says:
mul õue peal oli üks kutt väikse koeraga. siuke koer nagu maski-filmis, tead küll, jim carrey'ga see film
Moon Willow says:
jep...
DreamGirl says:
ja ta kükitas maha ja musutas oma kera ja koer oli nii siuke... rõõmsameelne, liputas muudkui saba ja...
ma kohe tundsin, kuidas mulle see tüüp kohe meeldima hakkas
DreamGirl says:
musutas oma KOERA ikka XD
haha (Y)
freudian slip
mis meelel, see keelel :D
Moon Willow says:
XD


Sellest meenus, kuidas üks sõbrants ütles süüdimatult tuttavale mehele msnis, et okei, ma hakkan nüüd tutti sättima. Mõttega, et läheb magama siis eks. XD

Z says:
esmaspäeval äkki
DreamGirl says:
no mul pole sepet kuskile panna
eks näis, vaatab, ehk ema on vaba
Z says:
jah maitea ka praegu kus ma olen, võibolla olen linnas. anna teada kuidas on
Z says:
st praegu ma tean kus ma olen ;D
DreamGirl says:
:D


Jap, kogu mu tutvusring on kõik poolearulised. :D :P

Vaatasin millalgi seda "Tavalise mehe" ehk "Average Joe" viimast osa ja see oli nii... noh... lollakas. :D Naine valis lõppkokkuvõttes mingi totaalimeliku (okei,tunnistan, et ehk on mu hinnangus süüdi ka mu täiesti erinev meestemaitse. :D ) ja siis see jättis ta pärast paari päeva maha, sest kuulis, et naise eks-peigmees oli ka totaalimelik olnud. :D Eksiks oli siis Fabio. :D
Jah, ma olen aus, mind ajab ka naerma. :D Aga samas, tegelikult ei tea ma sellest tüübist ju midagi. Ainus, mis mul on, on üüratu eelarvamus. Ehk siis õigupoolest ei midagi. :) Ehk ta ainult mängib tööl Fabiot ja kodus on ilgelt normaalne tüüp. :D

Igatahes viis see mu mõtted selleni, et kas ma tahaksin endale meest, kel oleks kindlad ja vankumatud põhimõtted/tõekspidamised või tahaks ikka sellist, kel aju lahti on pisutki. :D Päris paljud inimesed suruvad sõrad vastu maad ja keelduvad absoluutselt tunnistamast, et ehk on tõde siiski teistsugune, kui nemad parajasti arvavad. Isegi, kui nad on nõus tunnistama, et varem on nad ka eksinud, ja ka siis ei teadnud nad seda ette, et eksivad. :D
Üks mu elu olulisemaid suhteid läks just sellesama asja pärast lörri. Inimesel oli kõrge moraal ja kindlad tõekspidamised (sestap meeldiski mulle :) ), aga ta oli liiga puine oma hinnangutes. Ta arvas midagi ja siis takerdus sellesse, ilma, et oleks üritanudki selgusele jõuda, mis tegelikult toimub. Hinnang oli vaja ju kohe panna, kohtuotsust ei saa ometi ootama jätta. Ja hiljem tuleb kanda silmaklappe ja ignoreerida kõike, mis võib sulle näidata, et eksisid. :) Kellele seda ikka tunnistada meeldiks. Eriti kui siis ühtlasi selgub, et tegelikult oled hoopis sina see, kes valesti käitus.

Paljus tõekspidamised üldse eelarvamustest erinevad? :)

Pean tunnistama, et minulgi on neid päris suur hunnik. :) Viimasel ajal olen üritanud inimestega taas kontakte looma hakata ja siis tuleb kohe terve hunnik kõiksugu jama välja. :D Näiteks ei suuda ma vastata kirjadele, mille on kirjutanud inimene, kes näeb välja nagu äsja vanglastvabanenud retsidivist. Ma vanasti vastasin kõikidele kirjadele, aga viimasel ajal tundub tõesti, et osasid kirju on parem lihtsalt "mittenäha." Nii inetu kui see minust ka on. Välismaalased on näiteks veel üks kategooria, kellega pole mõtet mingit romantilist liini ajama üldse hakatagi. Mulle ei meeldi välismaa mehed. :D Aga neile ma meeldin küll. (Noh... eks see on mingi looduslik tasakaal, eesti meestele ei meeldi jälle mina. :D )
Sest ma, raibe, kipun kõigiga kohe jutupeale saama, ja siis pean jaurama lõputult inimestega, kellega ma ei kavatsegi tuttavaks tegelikult saada. Väga tobe ajaraiskamislõks. Ja meestel pole ju kunagi mingit probleemi lihtsalt vaitjäämisega. :D Nii et...
Üldse... nagu varemgi maininud olen, see on hämmastav, kui enesekindlad osad mehed on. Valed mehed. :D Murphy teadis neid asju väga hästi.


Kraakun says:
ja mulle kirjutas järjekordne 60aastane mees
saatis südameid ja musisid
juhuu
Z says:
jessssus christ
Kraakun says:
see on nii hirmutav :D
kas ma näen siis nii vana välja või
et nad võiks arvata, et ma tahan neid, et me olekski õige paar
Z says:
sa näed täiega 60 aastane välja :D
Kraakun says:
:D seda ma kahtlustasingi

--


DreamGirl ja tosin tühja päeva says:
hah, tuli kiri: kas maamiis pakuks huvi suhteks
DreamGirl ja tosin tühja päeva says:
nagu... pfft
DreamGirl ja tosin tühja päeva says:
maamiis miks mitte, aga välimust võiks ka nati olla. ja vanus võiks ka ikka alla 60 olla
DreamGirl ja tosin tühja päeva says:
ma ei teagi, mida nüüd öelda
K™ says:
ei
DreamGirl ja tosin tühja päeva says:
:D


--


DreamGirl says:
:D hahaa. my name is earl-is. politseinikud
officer down! er... not shot, just fell! :D officer up!
see sari on nii mõnusalt napakas
nagu mu suguvõsa. ema ootab et ta õde oma mehega tuleks, et surnuaeda minna. aga need munevad, sest autoga tulevad ja promillid veel sees.
ja ema on end oodates juba täitsa täis tõmmand
surnuaias saab küll lõbus olema
veel üks põhjus, miks end kremeerida lasta :D
teemasse: Today's fortune: Life is like a book: what matters is how good it is, not how long it is
K™ says:
Share your happiness with others today.
youre welcome
DreamGirl says:
:D ma olen nüüd väga häppi

--

Joosep leidis surnud sääse ja arutas, mis temaga siis lõppude lõpuks juhtus. Võimalikke variante oli üsna mitmeid, panin lõpuks lihtsalt kinni fotoka. :D Kes see jõuab oodata, kuni tal suu ära väsib. (See polnud küsimus, sest ma tean, et selliseid polegi.) Mulle eriti meeldib versioon, et sääsk sügas selga ja kogemata torkas end ise surnuks. :D




Ja siin veel netitutvuste kohta. :D

DreamGirl ja tosin tühja päeva says:
no mis sulle ei meeldiks
netitutvuse puhul
K™ says:
no esiteks
ei meeldiks mulle
netitutvus

--

K™ says:
rule nr 1
ei mingeid ekse
DreamGirl ja tosin tühja päeva says:
:D
kamoon, me pole ju 13
K™ says:
te võib olla mitte
me küll
DreamGirl ja tosin tühja päeva says:
:D
K™ says:
kui mees küsib, palju sul enne mehi on olnud, ütle- polegi
või nohh.. üks oli
aga see oli ka möku, nii et ei lähe arvesse
DreamGirl ja tosin tühja päeva says:
XD
K™ says:
mmmaaa tõesti ei teaaa..
DreamGirl ja tosin tühja päeva says:
aga kas mees nagu seda ei hakka mõtlema, et deem, keegi teine ka ei taha, miks mina pean siis üles korjama
K™ says:
cosmot vms ei ole käepärast?

--

K™ says:
How I blow my birthday candles-video?
DreamGirl ja tosin tühja päeva says:
jah
K™ says:
kuidas ma m-i ära tunnen?
DreamGirl ja tosin tühja päeva says:
:D ta on see kes puhub

--

K™ says:
head asjad ei kesta
kõik rikutakse
DreamGirl ja tosin tühja päeva says:
:D
K™ says:
ja JUST NIMELT sellepärast ei maksaks end heade asjadega harjutada
DreamGirl ja tosin tühja päeva says:
XD nagu söök ja seks
ja voodis magamine
või üldse magamine, tegelikult

--

Ma ei maga viimasel ajal eriti palju. St öösel ei tule kuidagi uni, rähklen nagu vana mees, ja siis kaotan lihtsalt teadvuse. :D Ja hommikul Joosep alustab kella kaheksast juba mu peedistamist, ja ma lihtsalt laman nagu kivi ja ei jaksa liigutadagi. Ütlen, et "jajaa, üks hetk, kohe tulen." :D Ausalt, päris jube on vahel, ei jaksagi liigutada. Pean meeletult keskenduma, et tõusta. Vabadel päevadel teen silmad lahti alles kella ühe või kahe paiku. (Deem, kuidas ma vahel igatsen üksiolemist, siis magasin krt viieni õhtul, kui tahtsin. :D )

Hahaa, Õilis Võrse ajas praegu naerma.

K™ says:
ma olen vist kaalust alla võtnud
K™ says:
ma ei tea kas see üldse võimlikki on..
K™ says:
võimalikki..
K™ says:
võimalikki...
K™ says:
hm..
K™ says:
üldsegi võimalik

Ja siis rääkis muud juttu edasi. :D Ta nagu pomiseks omaette, lihtsalt kogemata mu msnis. :D Väga heldimapanev. (Seda ei tohi talle muidugi öelda, siis ta hakkab kohe hirmus machoks ja tüli norima. :D )
Ja ehkki me alles ükspäev hakkasime jälle rääkima, siis just like that läksime temaga jälle vaidlema. :D Seekord selle üle, kuidas suhtuda kleidiga mehesse. :D No miks ei võiks mees kleidiga olla. Mulle ei mahu pähe. :) Naised võivad küll ülikonna ja lipsuga olla.
Kas teie läheks kohtama, kui kutsujaks oleks kleidiga mees? :D Mind küll ei häiriks... eriti. :D Mind häiriks terve peetäis teisi asju palju rohkem, mis neist riietest. Mees ise on ju olulisem. Ja kui mees meeldib, ja ta tunneb veel mu tagasihoidliku isiku vastu huvi ka... no mis see kleidike siis ikka... :D

Õnneks oleme me Õilsa Võrsega juba niipalju kordi kaklema läind msnis, et see ei loe enam. :D Ta on vist ise ka juba aru saanud, et ma olen ta oma elusse adopteerinud, mingi rabelemine enam ei aita. :D

--

K™ says:
mis selle blondi suurte silmadega näitlejanna nimi on..
DreamGirl ja kümme tühja päeva says:
XD palun lisainffi
K™ says:
mh?
DreamGirl ja kümme tühja päeva says:
kus ta mängind on :D
K™ says:
ühes oli ta koos mel gibsoniga
DreamGirl ja kümme tühja päeva says:
blonde näitlejannasid on hell peetäis :D
goldie hawn?
K™ says:
nagu linnuke oksal äkki..?
K™ says:
jEEEEEEEEEEEES!
DreamGirl ja kümme tühja päeva says:
:)
K™ says:
tra kuidas sa teed seda
DreamGirl ja kümme tühja päeva says:
:D
K™ says:
mingi vanem film tuleb temaga praegu
jammi
DreamGirl ja kümme tühja päeva says:
:) ta on armas jah.
K™ says:
kuidas krt sa ära tabasid
DreamGirl ja kümme tühja päeva says:
see oli kuidagi loogiline ju
proovi veel kellegi käest küsida, kõik tabaks ära
ma arvan
K™ says:
ma kardan et ma ei tea kedagi kes seda nimegi teaks

--

Ohjah, öelge, et keegi tabas veel ära. :) See oli ju loogiline, oli ju! :D
Ja mina ei tea ise ka, miks mulle sellised asjad pähe jäävad, aga näiteks oma vanemate vanusest pole mul aimugi. :)
Eile läks õhtul täitsa ootamatult msn ära. See tähendab, et msn oli täitsa olemas ja kõik oli justkui väga korras, aga ma ei saanud kellelegi vastata, viis minti hiljem saatis teksti automaatselt tagasi. Ja siis tuli msn öösel kella kahe ajal tagasi. (Oh shit, seda kirjutades heitsin praegu pilgu kellale ja kell on krdi kolm öösel. Miks ma ometi päeval kirjutada ei suuda. XD )

K™ says:
ooooooooo
K™ says:
ohoo
Msn pees says:
huvitav kas vastata ka saab
K™ says:
uuuu?
Msn pees says:
või näitab jälle et justkui saaks rääkida, aga tegelt ei saa :D
K™ says:
eniveis, head ööd
Msn pees says:
XD sulle ka
K™ says:
tegelt ma tegin nalja
Msn pees says:
tegid või :D
K™ says:
hehe

--

Msn pees says:
ma mõtlen ise et lähekski ehk magama, et jätan selle video siia tõmbama
K™ says:
mine magama, ma lõpetan sinu eest
Msn pees says:
:D korista siis tuba ka ära
K™ says:
hommikuks võileiba ja kohvi ka?
Msn pees says:
ma hommikuks.. hahaha :D ma juba tegin valmis võileivad
K™ says:
ok
Msn pees says:
ise paned samamoodi näed
me lihtsalt mõtleme aegajalt sarnaselt
väga harva :D
K™ says:
suund on üks
lähtepunkt erineb
Msn pees says:
ma mõtlesin just vastupidi XD

--

Ja teisipäeval oli Joosep mul tööl kaasas. Homme viin ta ikka lasteaeda, olgugi et hääl on veel nagu Eino Baskinil. Palavikku pole juba jupp aega olnud ja nohu-köha on mõlemad peaaegu kadunud. Eks ta seal korjab kiiresti mõne uue haiguse külge.
Laupäevaks kutsus isa mind oma sünnipäevale, sõidavad suure bussiga kuskile jooma. :D Bänd ja puha. Aga ma vist ei lähe, Joosepit pole kuskile panna ja kes mind sinna tegelikult ikka niiväga ootab. Ühtki vallalist meest ka niikuinii pole.. :D

Muki kaki says:
sepega läksime riidu. ma ütlen talle, et palun, uks on seal, mine ja otsi endale mõni uus emme, kui mina ei sobi.
sepe oli vait natuke aega ja siis ütles: kes ise tuleb tööle, see tööle ise jääb ka.
:D
ehk siis kes teisele ütleb, see ise on,. aga natuke teisendatud kujul


--

Z says:
tööl miskit põnnut ka juhtunud on
Kraakun says:
siin on kõik hellalt põnnu :D
sepe joonistas vanaisale kaardi, kirjutas peale ka
pallu ooonne
j tuli samapidi mis l
ja ta on harjund joosepisse o-sid kirjutama, siis kirjutas kohe hella hunniku :)

--

Kraakun says:
sepe joonistab. küsisin et mida, ta ütles et lohemõõdikut.
see on lohel selja peal nagu plaaster ja aitab kohe vurrdi lendu minna
Z says:
:D väga leidlik
ma kraadisin, täpselt 37. kas see on palavik või
või mingi nali
Kraakun says:
see on nali :D
sepe joonistas enne isale pildi ka.
siuke lapik ring oli peal ainult. siuke hele
isa küsis et mis see on mingi sai või leib või
sepe: ei! see on pauk!
XD
Z says:
XD ouuu
Kraakun says:
ega lohemõõdikud ja redelitaktikud pole meil mingid ainuuudised

--

Kraakun on muide kalkun. Tal ei tulnud nimi meelde ja siis ütles suvalise sõna. :D Ja hülves on hüljes/ilves. Need on tal endiselt üks ja seesama loom, lihtsalt vahel ujub ja vahel ronib puude otsas, vahel on nagu kass ja vahel nagu vorst.
Igavene segadus. Heh, mul tuli praegu see Tapperi baarmän meelde. XD See oli nii naljakas. Ma ostsin 40kroonise siidri ja maksin 100kroonisega. Ta võttis kassast raha välja, lappas neid 25seid ja 5seid ja kümnekaid tükk aega, vahepeal vaatas mulle otsa, et mis ma arvan ja siis raputas segaduses pead ja andis 50se ja 10se tagasi. :D
Matas olen isegi mina osavam. :D Aga see-eest oli ta täitsa siuke armas. :D Omal satanistlikul moel. :D

Nüüd lisan siia siukse eriti masendava loo, see-eest jube ilusa. See lugu oli algselt veel masendavam, aga teie õnneks meeldis mulle just see lisatud lõpusalmiga versioon. Igatahes... kui juba masekas niigi on, siis ära kuula. :)



Kummaline, kuidas ma võin ikka veel uskuda. Ehkki järjest mööduv aeg näitab üsna selgelt koha kätte. Aga mina kõnnin hilja õhtul poest koju ja tunnen, just nagu ühel suvealguse õhtul, et ma ei ole üksi. Nagu polekski tähtsust, kus mina olen või kus tema, et mingil imelikul moel olen ma koguaeg ta lähedal. Ja see paneb mu naeratama nagu lollaka. :)
Ja ma ei suuda muud välja mõelda, kui seda, et kui see kõigest mu enese ülihea fantaasia on, siis miks seda varem pole juhtunud. Ma oleksin pidanud selle juba palju varem välja mõtlema. :D See on super.
...hulluks ajavad mind need hoogsad jooned ja kaared ja kolmnurgad, millest ta koosneb... Nagu mingi abstraktne kunstiteos, ausõna. :)

Ma näen nii harva und, olen ilmselt üleväsinud, aga eile öösel nägin koguni kolme erinevat, ja ta oli igaühes neist sees. :) Ei öelnud midagi, ehkki nüüd oleks ju võinud, nüüd ma tean, mis häälega ta räägib. :D Aga ei, ta oli lihtsalt olemas igalpool. Ajas mingeid omi asju taustal ja mina ajasin omi asju. Oleks nagu kuidagi... üleloomulikul teel seotud lihtsalt omavahel. :)
Ja ma nägin jälle seda väikest blondi tüdrukut. Ma ei saa aru, keda või mida see tüdruk sümboliseerib, aga ma olen teda korduvalt unes näinud. Seekordki... olin nagu mingil aiapeol ja keegi rääkis, et poe juures hulgub mingi pisike blond tüdruk. Et ta on kodutu. Ja minu süda ei suutnud muidugi mind seal kinni hoida, ehkki külaliste seas oli ka mu fantoom. Tormasin tänavale ja otsisin ja otsisin ja otsisin. Ja üles leidsin. :) Must ja külmunud ja õnnetu ja üksi. Võtsin ta sülle ja ta klammerdus mu külge nagu väike ahvike.
Ja ta oli täiesti nõus tulema ja minu lapseks hakkama. :) Käisime veel võtsime ta fotod kaasa, ainsad asjad, mis talle endisest elust jäänud olid, tal olid need pandud nagu... posti sisse, seal oli selline..nagu.. kapp tehtud. Kahju, et ma ei vaadanud neid fotosid unes, ehk oleks sealt mõne vihje saanud, et kes ta on. Hirmsasti painab, et ehk ongi kuskil mõni laps mind ootamas ja mina ei saa kuidagi aru. :(
Aga ma leian ta alati üles. :) Kõik lõppeb alati hästi.

Merd nägin ka, ilushall, majesteetlik, mässav meri oli. Suuuured vahused lained ja tormieelne lämbus. Me läksime ujuma. :)

5 comments:

BM said...

Väga ilus blogi :) meeleolukas :D

wonderwoman said...

:D "Meeleolukas" on mu unistuste sõna ju ka.
Ja blogi on nii... nagu lapitekk. :D Aga kui ma oleks üritand seda kompaktsemaks ajada, siis ma ikka veel kirjutaks. :D

Unknown said...

Ehh, Sa ju ikka pidid mu superlause tuti sättimise kohta ära mainima xD

P.S valimiste ja lollaka K-erakonnaga seoses tuli mul meelde, kuidas ma kolmapäeva hommikul taksoga tööle sõitsin ning siis meie ees sõitva Volkswageni tagaaknal olevalt kleepsult lugesin: Volkswagen. Kes siis veel? Volks ja K-erakond kasutavad sama lauset xD Sellel hetkel oli see nii naljakas. Ma vist isegi turtsatasin selle peale. Taksojuht vaatas küll imelikult, aga ei küsinud midagi. Ma polekski viitsinud seletada ja õnneks olime peaaegu kohal ka...

Ok. Aga ma hakkan siis vaikselt tuttU sättima:P

(Tegelikult veel mitte, sest olen ikka veel tööl :S)

wonderwoman said...

:D Sa ikka magad ka millalgi, eks. :) Või harrastad minu stiilis padjakräshimist?
Mul oli postkastis täna Dirigent. o_0 Loll Edgar raiskab paberit. :(

Unknown said...

Jep, mul ikka ka enamasti padjakräsh xD Kui voodis oleks peale teki ja patjade üks mõnus kuum mees ootamas...No siis saaksin oluliselt kiiremini oma asjadega valmis;)