Monday, February 25, 2008

-May You Live in Interesting Times-

Hai. :) Seda ülalolevat lauset peetakse Hiinas eriti heaks sooviks. Tuleb tunnistada, et neil on päris hea point selles. :)
Täna õhtul helistas mulle mu boss ja kutsus mu oma sünnipäevale. Mis juba iseenesest on lol-elamus, aga ta lisas, et seal tantsitakse... ja et ega eriti vabu mehi pole... ehkki noh... ja siis nimetas oma sõbranna poega. :D Mitte et mul tolle vastu midagi oleks :))), aga ta on mulle nagu... liiga noor. :D
(Normaalsete inimeste mõistes siis, reaalses elus oli mu eelmine..eee...meessõber :D veel noorem kui see tüüp. :DDD )
Aga jah... eks pean mõtlema, mis teen... võiks ju käia... kord aastas kuskil. Saaks lapse juba lasteaeda, siis saaksin teda vahel õhtuti ka ema hoida jätta, praegu on tal õhtuks kutist nii villand, et... :D Eile näiteks käis poiss pool päeva kärbsepiitsaga (mida ta järjekindlalt kärbsepulgaks nimetab) ringi ja tümitas kirglikult oma plastmassputukaid, hüüdes:" Koo minema, kärpses!" :) Tal on üleüldse see kahe-kolmeste tümitamisperiood, ma olen üleni sinikaid täis... mis minusuguse värvitu kahvanäo puhul on muidugi kahtlemata samm paremuse poole.
Käisin täna tshekkisin orkutis oma lemmikmehi, neid on täpselt kolm ja nad meeldivad mulle täiesti eri põhjustel. Aga kõik imeilusad ja andekad. Ajudega mehed on võrratud. =) Kahjuks on nad kõik eri põhjustel ka kättesaamatud... aga vaadata ikka võib. :D Lootsin, et ehk on nende albumitesse tekkinud inspireerivaid aktifotosid, aga võta näpust. :D Mul ikka üldse ei vea. :D
Ise olen täna inetu ja mul on ainult vasaku käe küüned ära lõigatud, parema käeni pole veel jõudnud, üritan pärast selle kirjatüki lõpetamist kööki hiilida ja asja lõpuni viia. Pikad küüned häirivad mind kusjuures märksa rohkem kui inetus... sest käsi ma kasutan. Nägu... not so much. No mida sa ikka näoga teed... Absoluutselt pole teist vaja. 0_o Oleks siis, et ma tahaks kellegi jaoks jube ilus olla... aga kes mind ikka märkab, nii et... ei morjenda. :P
Pealegi... nagu keegi, keda ma väga armastasin, mulle kord ütles: "Kui kõik näeksid nagu Shallow Hal, siis oleksid sa maailma ilusaim naine." =) Nii ilus kompliment ja samas... mitte. :D
Haa, meenus just, kuidas Joosepi isa kord kojutulles ei märganudki, et mul mingi sinine kreem näos oli. Pisut smurfilikkust ei seganud teda, ta nägi mind ikka nii, nagu alati. :)
Mõnes mõttes tahaks, et keegi, keda absull mu sisemus ei kotiks, tuleks ja ütleks, et deem, sa oled kena. :DDD
Egobuustist rääkides... ma igatsen oma sugulase järele. Ta elab nüüd Saksamaal ja me ei räägi peaaegu üldse. Pidime miljon aastat tagasi juba teineteisele kirjutama, aga mõlemal on kogu aeg kiire ja... mis teha. Teda ajasid mu lollid naljad alati naerma, meie huumorimeeled olid ühtemoodi vildakad. Ja ta hindas mu arvamust. Ja temaga võis kõigest rääkida, ka tobedatest mitteolulistest asjadest.
Muidugi olid tal omad kiiksud, aga kellel poleks. :) Kiiksud teevadki inimesed huvitavaks. Ja elu musikaalseks. :D
Noh.. õde pole ikka veel üles ärganud, ja mina pean homme tööle minema, nii et... lasen vist jalga. Pane verekauss valmis, et vaipa ära ei riku. :)
Ööd. :)

6 comments:

BM said...

superwoman praktiseeris 15tunnist magamist. Kõige idiootsem on et ma läxin kell 15 magama...ärkasin mingi kell 11 yles ja olin tund aega yleval (kirjutasin blogi) ja siis läxin UUESTI magama ja kujutad ette...ma magasin sisse XD jooxin pesemata peaga kooli.
Lillut tahaks isegi mina näha. Ta on pull kuju. Kui ma meenutan mõndasid asju mis ta mulle ütles siis tuleb siuke awww peale. Ma mäletan et ta tuli meile ja panin Elvis Presley mängima ja ta ütles mulle: "Sa oled üks imelik tüdruk..." :DDDDDDD Ma olin mingi 15 siis eksole.
Hiinlastel on üldse head ütlused. Aga kahjuks kasutavad nad oma suid ka sellisel viisil, mis mulle ei meeldi. Pääsupesad ja väiksed nunnud koerad...kellest tehaxe mitte nii nunnusid lehttaignapirukaid.
Aga et may you live in interesting times! and dont forget to read the times!

wonderwoman said...

Hui küll linnupesi ja koeri ei söönd, vohmis mäkki nagu teisedki.
Matsutas aint oluliselt rohkem.

Ja sa oledki ju imelik. :)

BM said...

Hui ... :D
Temaga oleks raske ühes seltskonnas viibida, ma ütlen.
Ta ütleb mulle "Herro, my name is Hui!"
Ma vastan et no "HUI on...!"
Jne.
Tegelt need huinaljad pole üldse ilusad. Vaene väike Hui...Huvitav pikk ta on?
:D Kurat, päris ropp vestlus tundub. Nädsa, jälle solvasin teist inimest. Ma parem ei puuduta seda teemat..ega Huid. *evil grin*

wonderwoman said...

:DDD
Hui oli öbaut minupikkune, suts lühem. Aga ühes seltskonnas oli ainult selle matsutamise pärast raske viibida. :D
Ta tegi muudkui komplimente ja mina, mats, muudkui ütlesin: "Mhmh." :D

BM said...

Gee, ta on tõeline midget siis.
No offence. :D

wonderwoman said...

Nunn võetud. :)