Friday, February 15, 2008

It's a wonderful world.

Tere. :D

Lõpuks ometi jõudsin siia. Ei julgegi ühtki "head mõtet" veel kirja panna, pean enne vaatama, kas sellest üldse ...asja saab. :P Sest asju peab ju saama! :D
Hoiatuseks lisan, et kui sul on smailiallergia või kipud kõike liiga tõsiselt võtma, siis ei maksagi edasi lugeda. :P
Üks punase mantliga tüdruk täna rääkis, et oli ostnud Kaupsist rinnamärgi "naerata mulle," selle reväärile kinnitanud ja siis selle olemasolu kapitaalselt unustanud. Ja põrguliku vihkamisega põrnitsenud mingit vaest random näkki, kes bussis talle püüdlikult naeratas. :D Elu on nii ebaaus. :D
Minu rinnamärk kinnitab, et "ma ei hammusta." Ma ainult neelan. :D Tegelt võin hammustada ka, kui huvi on. :D Saada CV.
Enihau, Ballantine'si päevast tulime eluga välja. Seegi saavutus. Kõik mu vallalised sõbrannad ulgusid kui hundid terve päev. Või noh... hea küll, mina ulgusin. :D Olin töö juures ja kaalusin just, et kas arseen sobiks peekonipiruka kõrvale, kui raadiost tuli "It's a wonderful life." Purskasin tiba irooniliselt naerma. Ja järsku, täitsa... ootamatult, tead, mõtlesin, et mu bussikutt on kuskil... istub ehk ka ja vahib aknast välja ja on nii ütlemata kena... maailm peab ikka üsna ilus koht olema. =)
Onju. :)

4 comments:

BM said...

Ei. Elu on üks hädaorg.

wonderwoman said...

Hädaorg... aga ilusad pildid on seintel. :)

viistalv said...

Kõlab, et sa ei kohtanud sinu busguy in the concert...
Aga kirjuta edasi, on huvitav ;-)

wonderwoman said...

:D Thanks for the permission. :D
Ikka kirjutan, mul on ju verbaal-graafiline kõhulahtisus. :D
Ja see polnud kontsert, see oli teater. :)
Ja ma kohtasin seal muid mehi. :DDD :P
Ja teater on alati hea... mulle meeldib kogu see atmosfäär ja see... tolmulõhn ja... kriuksuvad põrandalauad ja... Kunagi kirjutan ühe jutu teatrist. :)
Etendused meeldivad mulle ka alati, vähemalt ma pole kunagi käinud ühelgi etendusel, mis mulle poleks meeldinud. :) Muidugi mõni on parem kui teine, aga ma olen nii skiso inimene, et mõnele minule ikka peale läheb. :DDD