Sunday, February 17, 2008

Alasti ja hellalt näljane.

Sorry, et teid pealkirjaga eksitan, aga need mõtted pole minu peast pärit. :P
Oleme lapsega mõlemad rämedalt haiged ja kuna ta mind järjekindlalt täis ropsis, siis loobusin lõpuks riietest ja patseerisin dushivalmilt ringi. Ja nüüd ei pane enam inertsist miskit selga. :D Väga erotische põhjus, eks. :P Jõhker nälg on ka, sellest ma räägin homme pikemalt. :D
Pean kiiresti kirjutama, sest poiss magab ainult minu peal. :D Praegu vajus ootamatult minu suureks üllatuseks diivanile ära ja matsutab seal magusalt...aga karta on, et varsti tehakse silmad jälle lahti ja nõutakse sülle.
Vaatasin muu tegevuse puudumisel (keegi lamas mu peal ja ma ei saanud puldi järele minna) Kroonika seksikate prallet. Aga sellest räägin ka homme... sest Väike Sepe tõusis. Ja ma ei jaksa ise ka siin enam istuda, ausalt öeldes. (Erakordselt tobe väljend, nagu ma muul ajal ainult valetaks.)
Loodetavasti on meil mõlemal homseks juba parem. :) Siis raporteerin. :)

No comments: