Tuesday, February 19, 2008

Kroonika-eri :D

Ausalt, öelge, et ma saan kuidagi automaatselt panna selle asja mulle alati boldi ja normali teksti andma! :D Ma olen liiga laisk, et iga kord neid nuppe vajutada. :D Dammit.
Eile ei jaksanud ma miskit teha, aga tööl on aega... :D Täna on nagu...eriti vaikne. Hommikul oli siin Kroonika postkastis ja kuna ...ee... pühapäeval? vist sai seda seksikate-värki vaadatud poole silmaga (mul ainult pool ongi, lapsepõlvetrauma tead), siis lugesin ja ...mul on ju iga asja kohta alati kobisemist. :D
Esiteks... seksikad mai ääss. :D Või noh, eks igaüks on kellegi jaoks seksikas, aga seekordsed valitud ei lähe mu isikliku maitsega kohe üldse kokku. Veber on küll pikk ja kondine, ehk peaks nagu meeldima, aga ta jätab nii nurgelise ja kohmetu mulje, ja mulle meeldivad sellised, kes kõrval seistes sul põlved nõrgaks võtavad ilma et üldse midagi teeks. :D Pealegi, kuidas saab mees kuum olla, kui tal kogu aeg külm on. :D Samas, see Kroonikas ilmunud intervjuu on lahe, ja jätab temast mulje kui väga vaimukast tüübist, kes oskab end väljendada... nii et ma ei teagi. :) Kui temaga kunagi kohtun, siis annan lõplikust otsusest teada. :D Sest, nagu me teame, on minu arvamus ju see, mis maailma ringi käima paneb. *roll eyes*
Ines on kuul. :) Nagu päriselt, ta on nii armas oma põhimõttekindluses ja tobujusluses. Selliseid sarkastilisi bitche nagu mina on kõik kohad täis, tore, kui keegi on siiras ja naiivne. Aga seksikas ta mu arust küll pole, kena jah, aga seksikus on mu jaoks miskit muud. :) Sorry. :)
Hihii, seal on pilt mingist tüübist, Javier Bardem on ta nimi ja alla kirjutet, et seksikas nagu alati. :D Minu arust ma nägin täpselt üks-ühele samasugust tüüpi prügikasti juures tuhnimas, kui kodust väljusin. :D Ehk ta käib poole kohaga siin kodutuks. Põnevuse mõttes ja nii.
Haa, kui räme, Tilda Swintonist pilt mingis hirmsat kakivärvi kotis ja pildiallkiri: "Tilda Swinton jumaldab Diori. Dior teda ilmselt mitte." :D Kaabakad. :D Ega's kõik saa kaunitarid olla. Tilda on ilgelt hea näitleja see-eest. (Y) Pealegi, koori neilt teistelt beibedelt värvikihid maha ja tulevadki tildad välja.
... see kõlas nüüd kuidagi... valesti. :D
Ja Carrie Underwoodil on megaarmas kleidike. :) Oleks ma pikk, tahaks ka sellist. Praeguse kerejupiga käiks esimese meetri peal käntsa. :D
Ja Good Charlotte'i laulja hakkas meeldima. :) Mulle meeldivad mehed, kellele naised ja lapsed meeldivad. :) Ta ütles seal intervjuus, et on "mees, kes armastab armastada." Ja üldse mitte sellises laiahaardelises kontekstis nagu liiga paljud mehed tänapäeval seda mõistaks. Igatahes, nummi. :)
Ehh... Evely Ventslil on masendus. Kindlasti läheb tal nüüd tuju paremaks, kui seda on ajakirjas kirjutatud, mainides, et see tekitab talle "probleeme lisakilodega."Minge pekki, tõesti. Sama värk nagu selle vaese ogara Britney'ga, jälitavad teda ja kirjutavad ja irisevad (mida oskab ju igaüks teha, loe tähelepanelikult veelkord mu blogi läbi :D ) ja siis, kui ta lõpuks endale lõpu peale teeb, siis on kõik kurvad ja vangutavad pead ja tehakse hunnikutes dokke, kus kurjustatakse, et "miks keegi ometi midagi ei teinud." Tal on väiksed lapsed ja igal inimesel on elus hetki, kus nad vigu teevad ja idikad on, see pole mingi.... ehh. Okei. :) Te ju kõik mõtlete niikuinii nagu mina, ma tean. :D
Hihii, täitsa suvaliselt lisan siia otsa mõtte, mis tekkis, kui eile Collaterali vaatasin. See film siis. Seal lõpus tulistati Tom Cruise'i pähe ja siis ta hüppas verisena püsti ja jooksis läbi klaasi ja hüppas liikuva rongi külge ja tegi veel paari kilomeetri jooksul kõikvõimalikke imetrikke... ja ma... noh, sorry tõesti :D :D aga ma nii selgelt kujutasin ette, kuidas ta oma päriselus jookseb igal hommikul niimoodi postipoisi järel, kes ajalehe viltuselt ta postkasti pani. :DDD Ma kujutan teda millegipärast just siukse.. väheke... noh... agressiivse ullikesena ette. =) Päriselus ma vist kardaks talle lähedal olla...ehk keerabki ära.
Mis siis veel.... :D Peab ju kasutama juhust, kus saan rahulikult arvuti taga olla.
Aa, sellest seksikate peost veel niipalju, et musavalik oli neil küll seekord parem kui iialgi varem. :D Ja minu jaoks oli absoluutselt parim kogu selle Kroonika ürituse juures Sal-Salleri ruudulised püksid. :D Ausõna! Nii armsad. :))) Meenus kohe üks kunagine kallim, kes ainult ruuduliste pükstega käiski. :D Aga see oli ennemuistsetel aegadel.
Ja tuntud inimestest oleks ma ise kõige seksikamaks valinud hoopis ühe teise tüübi, kes ühes teises edetabelis üheksas oli. =) Tema viskaks küll üle õla ja viiks koju ja monteeriks lahti, et vaadata, kas ta juures midagi koledat ka on. Ehkki vaevalt. :) Pealegi, ma kujutan ette, et ta üle õla viskamine läheks raskemalt kui ma arvan, paistab küll teine selline habras ja eksootiline välja, aga ma kahtlustan, et tegelikult on igavene sitke vennike. :D Ahh.... *off to dreamland*
Muide, 22-l veebruaril tuleb "Cassandra's Dream" kinno. Nii kurb, et vaatama ei saa minna. Väikse Woody ja Ewani koostöö on kindlasti huvitav. :) Eks jään DVD-d ootama, nagu ikka.
Sellest meenub, et peakski Long Way Roundi jälle vaatama. :) See on nagu... parim dokk ever. Kes pole näind, telligu endale KOHE!. :) Kahju, et seda eesti keelde pole tõlgitud... ma teeks ise selle tasuta ära, kui keegi orgunniks. :) See on parim tujutõstja, mida ma oma elus kohanud olen. :)
Peale meeste, muidugi. :DDD
Enihau...ma ei viitsi rohkem midagi kirjutada. :P Lamasin nii pikalt kodus liikumatult ja siis oli pea igasugu häid mõtteid täis, aga nüüd ulub ainult tuul ajukäärude vahel. :D
Et teil siis hea päev oleks. :) Ilus ilm ja puha. :D

5 comments:

BM said...

Lähme ikka Cassandra dreami vaatama. Suure ekraani pealt on vingem.
Homme on Steni sünnipäev. Ta on veel Sudaanis. Tuleb vist nädalalõpus koju.
Oeh.
Ma olen vässu.
Pluss meie arvamused Trikimehest ja Inesest on nii erinevad.

wonderwoman said...

Sten blend'ib in'ni. :)
Grammatikaõpsid everywhere lõid end praegu selle lause peale nokauti.
Ja vaatab... ehk saab Margiti ära rääkida... või... Ma pole miljon aastat kinos käinud, pissin veel uksel püksi. :) Sulle. :D
Arvamused peavadki erinevad olema. Nagu dirty harry ütles: "opinions are like assholes, everybody has one." Mul on mitu, aga ma olengi meditsiiniline ime.

BM said...

ma meditsiiniliselt imen

tead et postida kommi peab selle word verificationi tegema eks, mul oli wftun praegu

who the fuck urinated now

..lol,see tegi isegi dirty harryle ära

Maren said...

mul tuli veberiga seoses meelde kui mu tuttav kes töötab kalev spa`s rääkis et veber oli sinna dushiruumi jäänud pikka aega pärast sulgemist ja siis töötajad olid läinud ytlema talle et yo me oleme juba ammu suletud ja siis Veber oli öelnud et mis siis? mul aega kyll!!!

wonderwoman said...

Hahaa. :D
Veberil tegi pea trikke parajasti. :) Talle endale.