Wednesday, January 20, 2010

Ohmoonitar. :)

Haha, panin just bussis enne väljumist jakinööbid kinni. Istudes. :D Minusugune uimane õnneks tunneb iseennast, kontrollisin üle igaks juhuks, ja oligi. Kotisangad olid nööpide vahelt läbi. :D Hahahahaa, ja ma kujutasin seda nii elavalt ette, kuidas ma olekski niimoodi tööle läinud, kes siukseid tühiseid asju ikka märkab, eks. :D Võileivakott ripub rinna peal nagu hobusel. :D Hihihii. :D


mar says:
ma tahaks ilusaid kontsaga kingi endale
L says:
ma tahaks ketse XD
ma läksin facebooki ja kiri oli ees: View live feed 226
nagu... ÜKS päev on vahel olnud XD
mar says:
http://www.elu24.ee/?id=213913
palun vaata seda- teeb tuju nii heaks
L says:
awww. :D
teeb jah :)
nii kõrini on sellest krdi naiste mahategemisest.
just oli manias mingi anekdoot kus mees tuli koju ja ütles et enne seksi ei saa, kui kiisu pole paljaks aetud.
nagu... mingu pekki oma jamaga.
võtku mingid paljad hiinlased omale naiseks kui ei kõlba nii nagu loodi.
ise nõuavad mingeid... vahatatud ja lakitud imenaisi ja siis vigisevad kui naised idikaks muutuvad oma välimuse pärast. ühed ainult tegelevadki oma välimusega ja jätavad kõik muu unarusse ja ülejäänud põevad ja häbenevad iseennast, ehkki nad on täiesti kuradi loomulikud ja ÕIGED ja ILUSAD naised.
fuukin mehed.
mar says:
meeldib su mõttekäik
L says:
:)

--

L says:
igatahes... ma pean minema väikseid jubinaid sajakaupa pakkidesse lugema.
kaubasaatja oli idikas
saatis 2000 kõik lahtiselt, mitte sajakaupa, nagu nad tavaliselt on
mar says:
kindlasti pettis ka
L says:
XD
jah, viis endale koju kümme tükki... imeb nüüd endal sülge suust sellega
telekat vaadates
mar says:
njämma
L says:
väga :D
mul tekivad buldogipõsed järgneva kahe aastaga
et sa teaks :D
juba praegu on keeruline küljepealt pilti teha
mar says:
väga huvitav
L says:
:D jeap
80aastaselt on põsk põlvini
mar says:
kindlasti väga ilus oled siis
L says:
:D ma arvan ka
põsed varjavad mu lontis tissid ja voldilise kaela ära
ühtlasi saan neid salli ja keebina kasutada
mar says:
väga praktiline mõtlemine - taaskasutus ja muud sõnad
L says:
just :D

--

L says:
hahaa, yasmine ütles just facebookis, et talle meeldivad kõik mu kommentaarid
"Yasmine: I love all your comments on everything :D"
selliseid inimesi võiks rohkem olla. :D
ma kommenteeriks end ogaraks XD

Deem seda edevust. :D

--

L says:
hahaa, isa käis, ilgelt koomilise mütsiga
mul tuli kohe meelde see üks nokaga müts, mis tal oli. mille kohta mu väike õde, tollal veel päris titt, küsis, et mis lindu sa nüüd mängid :D
mar says:
:D
mulle meeldivad koomilised mytsid
L says:
mulle ka :D
mul on üks siuke... patsiga müts. aga mul on vaja veel veits pohhuismi arendada, enne selle pähepanekut
mar says:
(Y)
L says:
ja see pole isegi värviline... oleks ta värviline, siis oleks juba peas, ma pakun :D
kui on ainult natuke üle võlli, siis ma ei julge :D kui on ikka täiega mööda, siis ma kannan kohe rõõmsalt :D
mar says:
:) ma meenutan siiani seda triibulist, hästi pika sabaga mütsi mis sa mulle kunagi kudusid
L says:
:D hahaa. ma ise ei mäleta muidugi jälle midagi
küll ma olen ikka nummi :D
mar says:
no tõesti-tõesti
L says:
:D

--

marita says:
tahan teatrisse minna
L says:
ma ka :)
mar says:
lähme?
L says:
lähme :D
ma tahaks ikka seda everit näha, aga kas sinna on juba pileteid tekkind?
mar says:
kas mäletad mis selle tüki nimi oli?
L says:
hiilgav
mar says:
Hiilgav!
L says:
XD kordamine on tarkuse ema

--

mar says:
http://www.draamateater.ee/index.php?lk=15&show=334
see on järgmisel reedel
ja 30.01 laupäeval on Rahauputus - komöödia
http://www.draamateater.ee/index.php?lk=17&show=11
L says:
jah, see esimene sobib mulle väga
avandi ja prangel ka sees ja puha
ja väga kõva muusika :D (Y)

--

L says:
haha. :D istun siin tööl, laua taga
järsku kostis ilgem mürin ja kraana kerkis akna taha
S says:
XD
L says:
nad vist võitlevad nende purikatega
aga jube tobe oli :D
S says:
:D
nagu mul yxkord
magan ja siis kuulen mingi IIKS IIKS IIKS
ja akna taga mingi tyyp pesi aknaid
kraanaga ka
ma olin alasti
L says:
:D
tüübil oli vähemalt rõõmus meel
S says:
:D iiks ikks iiks
L says:
:D

--

Ja näe, eilsele jutule, et mehi on igale maitsele, lisaks sellise artikli. :D

http://publik.delfi.ee/news/kurioosum/article.php?id=28524723

--

Mul toimub viimasel ajal igast imelikke asju elus, eile näiteks, vabal päeval, eks, kui magada tahaks, helistati mulle varavalges. Kõigepealt helistati postkontorist, et pakk on kohal. :D Eriti innukad nad viimasel ajal.
Ja siis jõudsin just uuesti magama jääda ja jumalat tänada, et Joosep kah edasi magada otsustas, kui helistas järgmine inimene. Mingi tädi.
-"Tere, Nadezhda! Kas oled Tartus?"
-"Oi, mina küll Nadezhda ei ole, teil on valeühendus."
-"Ohh, vabandust... Aga kes see räägib seal siis? Külli? Helena?"

XD Tal on nagu täiega savi vist, kellega rääkida. :D Oleks pidanud ütlema, et "ei ole, paku edasi." :D Minu nime peale poleks ta küll never tulnud.

Nonii, ja sujuvalt järgmise kõneni. Helistajaks keegi vanem ähkiv mees. :D Mul oli täiega hirm vahepeal, et ta saab minuga rääkides veel rabanduse või midagi.
Igatahes, vestluse algus oli järgmine:
-"Tere, kas Sõpruse puiestee?"
-"Jah XD"
-"Ja kas L kuuleb?" (Mu perekonnanimi.)
-"Jaa, see mu nimi on."
-"Mina olen ka L!"
-"No vot kui tore siis. :D"
-"Ärge nüüd toru kohe ära visake, ja ärge pahandage, ma tahtsin lihtsalt uurida, et palju meid on ja kust me tuleme."

XD Hahaa. Ma ei visand toru ära ega pahandanud ka, rääkisime päris jupp aega. :D Ta rääkis üsna ladusalt, ähkimiste vahele. :D Ja tundus selline... noh... haritud. Kahjuks ei ole ma oma sugupuud eriti uurinud, tean ainult üldist värki, nii et andsin talle oma isa telefoni, see on ka rääkinud nii mõnelgi korral, et peaks asja käsile võtma. Las siis ähivad vastastikku.

Esmaspäeval kui koju läksin, nägin pargis rotti. Igavene paks rott oli, jooksis üle tee, tagumik käis siiasinna nagu liiga täislaaditud vankril koorem. Mõtlesin, et kohe kukub külili. Ja ta ei kartnud ka üldse, ma olin temast meetrikaugusel. Kükitas keset parte ja sõi nende eest saiapuru ära. :D Oleks pilti teinud, aga... mul tuli see liiga hilja pähe, nii et ta jõudis ikkagi minema juba minna. Ilgelt külm oli ka, kindaid ei tahagi nagu käest ära võtta või nii. :D

Jooksime Joosepiga koju, st tema istus kelgul ja jauras vahetpidamata, ehkki ma soovitasin tal suu kinni hoida, et külm sisse ei pääseks. :D Ja mina jooksin, et ta külmetada ei jõuaks. :D Väga lõbus. Mulle meeldib selline talv, kui maapind libe ei ole. Ja siis läksime koju teki alla multikaid vaatama ja kannikaid soojendama. Kakao on ka üks igavesti hea asi. :)

Ema tegi kooki, et töökaaslastele viia oma sünnipäeva puhul, ja oli juua täis. Aru ma ei mõista, miks ta alati midagi tehes end segi kammib, siis läheb ju kõik peesse. Tehku enne asjad valmis ja joogu siis. Aga ei, tema joob end täis ja siis kõrvetab põhja ja keerab pekki ja vusserdab ja kallab pool soolapakki kohvi sisse ja siis on tige ja õiendab. :D
Noh... vähemalt ei puutunud see meisse seekord, hoidsime lihtsalt pikivahet ja vältisime kööki.
Ükspäev, paar nädalat tagasi umbes, hoidis ta ju Joosepit. Ja jõudsin mina koju, läksin veel otse töölt, õnneks ei läinud kuskilt poest läbi ega miskit... ja uks on lukust lahti, irvakil. Välisuks. Korteril. Vaatasin kööki ja ema tuppa, tühjus. Arvasin siis, et ju ta läks prügikasti välja viima või miskit. Joosep magas magamistoas.
Ja 20 minutit hiljem ilmus siis ema ka välja, jopehõlmad valla, saapad poolenisti jalas, jumala kännuämblik. Kus ta ometi käis või mida ta endast mõtles... ei hakanudki küsima midagi. Juua täis inimesega ei ole mingit mõtet vaielda, tal niikuinii õigust ülegi.
Et siis sellised lood. Usalda, aga kontrolli.
Ehkki... ma ei tea, minu arust on kontrollimine nii... ma ei tea. Ma tahan niisama usaldada. :D Nuhkimine on alandav.

Tuttava tuttaval juhtus selline asi, et mees jättis lapse koju magama üksi ja käis korraks sõidus. Ja tuli tagasi koju ja keeras ukse lukku ja läks ajas omi asju. (Ainult meesterahvas teeb sellise vea, et ei lähe last tshekkima tagasitulles. :D)
Ja siis tund või paar hiljem läks vaatama ja last polnudki voodis. Tormas siis ringi ja lõpuks tegi välisukse lahti, laps oli õues ja seisis ukse taga kannatlikult.
Õnneks jope oli ikka selga pannud, nii et ehk ei külmetanud ära end väga hirmsasti. :) Ta ärkas üles ja läks vaatama, et kus paps on. Aga pärast tagasi tuppa ei saanud, sest isa oli ukse vahepeal lukku keeranud ja uksekellani ei ulata ju nii pisike. :) Aga jah... ainult mees teeks sellise vea. :D Aga ta oli ise ka pabinas olnud, nii et... :) Annan andeks. :D

Eile öeldi ühes filmis, et punapead toovad halba õnne. Olen ma punapea või? Või niisama puupea? :D Ehk seepärast ongi nii niru õnn koguaeg... peaks lihtsalt juuksed ära värvima. :D
Koridoris on meil juba aastaid-aastaid katkine peegel. Peaks ehk selle minema viskama ja uue ostma, katkised peeglid pidavat ka halba õnne tähendama. Aga see on nii... ilusti seina küljes kinni. XD Ausõna, kuidas ma selle uue seina külge saan, nii et ma USUN, et ta sealt alla ei kuku? :D
Mar oli unes näinud, et mul olevat mingi mees-kummitus, kes mulle halba õnne toob. :D Nii et ehk pean hoopis mingi... ee... kummitusevastast OFFi ostma.

Joosepil on järgmisel kolmapäeval karneval, pean kuskilt mingeid loomariideid sebima talle. :D Huvitav, mis loomariideid valikus on. Mar mainis, et oli Humanas näinud mingeid, lähen tshekin sealt kõigepealt.

Täna päeval oli vahepeal tunne, et keegi põnev on linnas... Tekkis selline... ma ei tea, naerunägu tuli pähe. :) Tegelikult ma ilmselt lihtsalt... igatsen liiga palju. :) Selline... roosa tunne on jälle. Tõenäoliselt lipsab ta mu käeulatusest sootuks, bussikutiga oli ka ju nii. Mitu aastat ta mulle nüüd meeldiski... peaaegu kolm aastat. Just siis, kui tundus, et no nüüd saab lõpuks tuttavaks või miskit... leidis ta omale naise. :D
Ma ei taha üldse mõeldagi sellistele variantidele. Ausõna. Nii et ei mõtlegi. :D
Kõik on ilus ja roosa ja ta on täitsa üksinda koguaeg. :D (Väga lõbus. :D Fuukin egomaniakk.)

Igatahes... eile mõtlesin selle asja üle. Kui paljud inimesed muutuksid hoopis vabamaks ja õnnelikumaks ja julgemaks, kui nad teaks, et keegi neid armastab? Kõik, ma arvan. :) Ja kui paljud inimesed tahaksid armuda kellessegi, kes on rõõmus ja julge ja... Kah kõik. :) Nõiaring. Kui ma teaks, et ta mind armastaks, oleksingi selline, kellest ta päriselt huvituda võiks. :D
Ehh seda elu. :)

Joosep kardab BigBank reklaami muide. :D Random info. Eelmises elus oli kindlasti väike krimpsus vanamees, kelle kogu varandus oli madratsi sisse topitud. :D
Ja näe, tõestusmaterjal, et ma ikkagi ei sobiks õpetajaks.

- Mis number see on?
- 48.
- Aga see?
- 49.
- Aga see?
- 50.
- Aga see?
- 51.
- Aga see?
- Kuule, tõmba uttu oma numbritega!

Uff, ja ma lasen nüüd jalga jälle, muidu ei leia Joosepile seapead. :) Reedel kuuleb.
Hihi. Ma hakkan nüüd telefoni niimoodi vastu võtma. "Redel kuuleb."

Fuuking hea huumorimeel mul ikka.
Köhh. :D

2 comments:

Unknown said...

Köhh...Et punapead toovad halba õnne? Kui olen toonud, siis sry:) Aga kindlasti mitte meelega! Ma tooksin hoopis head õnne. Kottide ja kastide viisi:) P.S ei tea, kas Margit vaatas ka seda filmi, et enam ei suhtle? P.P.S kui veab, siis toovad punapead hoopis shokolaaditrühvleid:D

wonderwoman said...

Sul ei ole ju punane pea. Sul on väga punane pea. :P
Head õnne oleks vaja noh... umbes siuke.. 184-ne jupp. :D Võid tooma hakata. :P