Friday, January 15, 2010

Luusing ool õup.

-"Ma ei taha süüa."
-"Miks?"
-"Sest siis ma kasvan suureks. Ma ei taha suureks kasvada."
-"Miks sa siis suureks ei taha kasvada?"
-"Siis ma jään vanaks ja suren ära."
-"Oh kullake, sul on veel pikkpikk elu ees, pead veel koolis käima ilmatu aja ja siis naise võtma ja lapselapsi mulle meisterdama."
-"EEEIIII! Ma ei taha lapsi! Ma ei taha sünnitada!!!"
-":D Sina ei sünnitagi ju, naised ainult sünnitavad."
-"Kelle ma endale siis naiseks pean võtma?"
-"Ei PEAGI kedagi võtma, kui ei taha. Otsid mõne toreda tüdruku, kes sind hirmsasti armastab ja hoiab ja selle võtadki omale naiseks. Keda sina ka armastad."
-"Ma võtan siis tädi Margiti naiseks."
-":) Kas sa armastad tädi Margitit?"
-"Jah. Natukene."

:D

Et siis sellised tulevikuplaanid. Margitiga saame seega sugulasteks, pane oma vaim valmis. :D
Täna polnud terve hommik netti, seega pean nüüd siblima nagu segane.
Emal on täna sünnipäev, andsime hommikul pool kingitusest talle kätte juba. :) Joosep joonistas/kirjutas eile kaardi ka ja puha. Suuremat poolt kingitusest, ehk pappi, ei taha ma talle enne sünnipäeva kätte anda, muidu ta ostab selle eest külalistele süüa. :D Nii et saab selle poole kingist hiljem. :D
Külalised tulevad alles laupäeval, nagu selgus. Pisut häiriv, ma tahaks just siis keskenduda ja astraalis ringi hõljuda siinseal, aga noh... Hea küll siis. Õgin kooki ja mõtlen muudele asjadele.
Kolmapäeval oli küll täitsa selline tunne õhtul kojuminnes nagu oleks keegi seisnud kuskil lähedal. Mad about you-s oli alles siuke osa, see sari noh, telekast, kus näitas seda paarikest ENNE nende kohtumist. Kuidas nad läksid teineteisest mööda, ja olid samades baarides ja lihtsalt ei sattunud kokku õigetel hetkedel. Nii... südantlõhestavalt kurb oli vaadata. Ja mõelda, et äkki on keegi, kes on just nimelt minule mõeldud, kah niimoodi seisnud kuskil... käeulatuses, ja mina ei teadnudki.

Täna sõitis rong üle silla just siis, kui ma bussiga alt läbi kimasin. Siis saab soovida, mäletate? :) Tegi kohe tuju heaks. Läheks ainult täide...
Hmm. Täisid meenutas see sõna nüüd. Mis omakorda meenutas üht vana klassiõde. :D
Ja seda raamatut, kus sipelgad lehetäisid lüpsid nagu lehmi, teate küll seda raamatut. (Kui teate, siis öelge mulle ka, ma enam ei mäleta. :D Tahaks Joosepile ka lugeda seda.)

Tunnen end jälle vana ja igavana. Osa põhjusest on muidugi see, et olen viimasel ajal üsna paljude piltide peale sattunud, ja valdaval osal neist näen välja nagu Savisaar. :D (Ärge kellelegi öelge, õde ütleb pidevalt, et ma ütlen asju, mida tema pole üldse märganudki ja siis ta näeb ka järsku ja lõpuks häirib nii megalt, et peab silmad välja torkama. :D)
Aga mul on selline... olukorraga leppimine tekkinud. So what, kui olengi vana ja ilmetu. See-eest on mul sees palju põnevaid asju, ma ei peta kunagi ja ma armastan võimsamalt kui keegi teine. :D
Kui mees otsib omale ilusat näolappi kõrvale ja võltsküüsi selga, siis lasku aga käia. :) Igaühele oma.

Mul käib majast mööda üks muldvana mutike, peaaegu maad puudutab nina käies, nii küürus seljaga. Ja ta käib mu majast mööda täpselt ühtemoodi juba aastaid... niikaua kui mäletan. Viimane kord oli tal veel about kolmeaastane laps ka käekõrval. Nii kõbus vanamoor. :) Ja mõtlesin, et kunagi tulevikus tuleb ta mulle meelde, ja siis mõtlen, et näe, teda pole enam ammu näha olnud...
Aga noh... loodame, et siis marsib ta kohe mööda jälle. :D Surematu.
Veel mõtlesin täna jälle selle siili peale, keda Leigolt tulles treffasin. Ei tea, kuidas tal läheb. Siilid magavad ka talveund, eks. Mitte ei kuhni kuskil lume all ringi nagu mutid. :D

Iuu, rändom, just raadios ütles, et kuskil tehakse hambapastat vaalaspermast. Hea, et ma Kuskil ei ela. :) Hambad kukuks üsna kiirelt vist suust välja. XD Ja miks just vaal. Oleks mõni kena mees... siis annaks veel mõelda. Köhh.

Öelge midagi positiivset. Midagi, mis annaks jõudu edasi minna. Peaks trenni tegema, aga ma ei näe mingit pointi. Elu on nii tuim, samahästi võiksin ju siis istuda ja.. ma ei tea... grill-liha järada ja viint juua.
Ja ülemisel korrusel on värske titt, ma kuulen, kuidas ta vääksub. Instinktiivselt hakkasin otsima, et kus ta on, võtaks sülle. Siis alles jõudis kohale, et pole ju meie korteris. :D

Aaaah. Lähen siis ostan grill-liha ja viint. Hoirassa ja pudel rummi. Viisteist meest oleks ilmselge liialdus.

3 comments:

Anonymous said...

Sina vana ja ilmetu????? Peksa ei taha saada vä, siukse jutu eest? Ma võin mürki võtta, et nii mõnigi mees...eeeee....mõtleb sulle enne magamajäämist.
;P
a trenni mine ikka, mitte meeste pärast vaid enda pärast.

BM said...

ahahah "mõtlevad" nad kohe mitu korda enne magamajäämist, ma olen kindel. Ja kui öösel korraks üles ärkavad siis mõtlevad uuesti.

Muuseas see sipelga raamat on meil kaldas, ma just jõulude ajal lugesin B-le enne magamaminekut.
Küsi isa käest mis selle nimi oligi nüüd.

Unknown said...

No ma saan aru, et talvel on libe ja Sa oled kukkunud ning pea päris korralikult ära loonud...Muidu nagu kuidagi ei oleks see vana-ja-ilmetu jutt põhjendatud! Rumal jutt suhu tagasi!