Thursday, December 3, 2009

- Addicted -

Aristotle believed the main purpose of the human brain was to cool the blood.

Ja ongi ju nii. :) Kui veri keeb, siis on aju vaja hädasti, et mitte kõhuli põrandale kukkuda ummisjalu kuskilesuunas joostes. Mul ei olegi vist aju, selles suhtes, et mu veri ei jahtugi. :D Mul on lihtsalt heast materjalist pind, ei paista läbi niipalju. Ehkki viimasel ajal on küll kõik ääred irvakil, kurat ja põrgu. :)
Üha raskem on ära minna.
Ja aknad peegeldavad hilistel tundidel, ma näen sind küll, ehkki tundub, et vaatan mujale. :) Kui vähe on vaja, et... tuju jälle hea oleks.
Ja juhe koos. :)

HBC murrab ka konti järjekindlalt.
Mõne jookseks ikka vabalt kohe päris siruli.
Okei, tegelt ma ei jõuaks talle ilmselt järele. :D Urr.

Ma mõtlen sellepeale esmaspäeval hambaarsti juures, siis ei ole seal nii õudne. :D

Ei taha koju minna üldse. Kuigi Joosep on viimasel ajal nii hea laps olnud... Noh.. ma ise ka natukene rahulikum. Ja päkatseid on maja täis, st riiulid ja kapiotsad olen juba autosid ja värke täis tassinud, et igal hommikul oleks ikka miskit jõulusoki sisse susata. Jama on ainult selles, et laps keeldub õhtul magama jäämast, sest ta tahab päkapikke teolt tabada. :D Igale teisele lapsele saaks öelda, et no ootame siis vaikselt voodis ja ta jääks niuhti kogemata magama, aga Joosepil on minu kange iseloom, kui ta on otsustanud üleval olla, siis ta seda ka on. :D

Ja just panin koti kokku lasteaia jõululaada jaoks. Viin ikka nati pudi omaltpoolt ka. Ja aju on nii segi, vahin kaugusesse nagu letargias oleks, lihtsalt raiskan aega. :D Kiire on, noh. Ja ei saa kuidagi, vajun pidevalt kuskile ära.
Ehh.... mida veel öelda... homme on Jääaeg 2. :D
Ehk nagu eelmisel laupäeval, Joosep tuli jooksuga, et "emme-emme, jääaeg hakkab kohe." :D
Õnneks tuli hoopis sula. :)

No comments: