Thursday, October 29, 2009

Tuletooja

Huvitav, kes see sadist oli, kes shampoonipudelile nii krdi keerulised ja raskelt, ent äkiliselt lahtikäivad korgid ehitas. Ja nii teravate äärtega! Eriti rämedad on veel need balsamipudelid, mida ei saa enne vanniminemist kuivade kätega avada, sest nad on tagurpidi. Siis peab mingid süsteemid välja mõtlema, et neid kuidagi poolkülili hoida või siis libedate kätega end veristama. Üritasin isegi vastu vannitoaplaate seda kaabakat avada, aga no...
Ohh, meenus, ma pidin ühte pluusi proovima. :D Tulen kohe tagasi.

Fantoom korrastab mu ajukääre täna jälle. St tõstab kõik muu kõrvale ja siis poosetab ise seal keskel. :) Tööd on jube niru teha nii, igasugune keskendumine kaob. Aga no... mis seal tööl ikka nii tähtsat olla saab. :D Võiksin teda vabalt kuude viisi vahtida. Olengi ju juba vahtind... kui näen, siis säristaks nagu kuuma templiga silmadesse ta pika ja ilusa kere kujutise, nii et pärast võin juba pea seestpoolt väljapoole vaadates teda ikka näha, isegi kui ta ise ammu läind on.
Nii kahju, et südant sundida ei saa, ma võtaks piitsa kaasa ja sunniks teda mind tahtma. :D Kahju, et ma veits noorem ja ilusam ei ole. Või lihtsalt ülbem. :D Krdi vaba tahe. (tige pobin)

Nii pime ja külm on väljas, et täitsa nõme kohe. Lapsele lasteaeda järele minnes pean läbi pargi minema, ja seal põleb ainult iga kümnes latern, ja samas iga teise puu all on mõni juua täis ja valjuhäälselt lämisev vene onkel. Ikka päris hirm tuleb peale sealt läbijalutades. Või noh... ma ei jaluta, ma siban.
Sibasin ja laveerisin onklite vahel ja meenutasin, kuidas nooremana ei olnud üldse hirmu sellises olukorras, pigem tekkis isegi mingi siuke... adrenaliinisööst. Meelega pidi veel midagi kobisema. :D Samas ei tekkinud mul kunagi sellistes olukordades mingeid probleeme, pigem oli just selline... öine omapäikäimine ohtlik. Pfff, mul on olnud umbes... 11 vägistamiskatset. Ja alati olen end välja rääkinud. On roppumoodi vedanud, eks. Ega's nad ju enamasti seksipärast tule. See on viha.
Õnneks enamus neist tüüpidest, kellega mul on "au" olnud kohtuda, olid lihtsalt niru enesekontrolliga. Ükskord küll pandi relv ka tänaval külje vastu. Õnneks oli mul sel õhtul just hell masekas ja seetõttu ei kartnud ma mingit kuradi revolvrit.
See ongi vanemaks saamise juures nii neetult nõme. Tekib inimesi, kes sinust sõltuvad, ja sa tead seda ise, seega muutud nahahoidjaks. (Ega lapsed/noored ju ei mõista, kuiväga nende vanemad neist tegelikult sõltuvad, seepärast on savi. Pole hirmu. Või ehk on lihtsalt küllaldane kogus enesekesksust ja eneseusku. Või kogenematus... ehk on lihtsalt vaja näha teatud hulka inimesi ärakeeramas, et neid kartma hakata. :) )

Sepe oli lasteaias nina katki kukkunud, ütles, et "veri tuli kinda peale ja see oli röve." :) Vaene laps. Mul tekkis kohe tuline kahetsus, kujutasin ette, kuidas ta seal lasteaia trepi peal istus ja nuttis. Miks ei võiks olla nii, et kui lapsed haiget saavad, siis vanemad teleporteeruvad kohe imeväel kohale ja saavad nad sülle võtta ja lohutada. Mingi siuke hädaabinupp, kuhu laps saaks vajutada.
Ehkki Joosep vajutaks seda miljon korda päevas ja küsiks, et kas sa küpsist ka tood või. Kas sa Pinguit ka tood. Kas sa Muumimuna ka tood. Kas sa kingitust ka tood.
jnejnejnejnenejnejne
Ma olen pidev tooja. :) Tooja hobune. :D Tegelt olen nagu pinata, mu sees on palju põnevaid asju. Aga tümitamisega kätte ei saa, saab ainult heaga. :)

Muide, soovitasin just Õilsale Võrsele ja soovitan siis teile ka. Homme on see Leigo Pink Floydi tribuudi kordus Rock Cafes. Ma ei tea, kas sinna üldse pileteidki enam saada on, aga soovitan uurida. See oli super. Ma tahtsin ju isa ja ta naise sinna saata, aga need läksid selleks nädalaks hoopis Itaaliasse. Ehkki isa tõmbas küll nina vingu, kui kuulis, millest ilma peab jääma. :) Ta oleks üldse meelsamini kodus passind, õlut libistand ja kasvõi niisama maganud, kui ringi reisind. :D Ja mõnes mõttes olen temaga isegi ühte meelt, tegelikult. Nad peaksid vahel kuskil eraldi ka käima, siis ehk ei kiskleks nii palju. Masendav, kui naine meest seltskonnas teiste ees... Ehh. Noh, pole minu asi. Ju neile endile siis sobib nii.

Igatahes... minge sinna kontserdile, kui vähegi võimalik. :D Ise jätan vahele, nagu lubasin. Aga tõenäoliselt on mu mõtted ikka seal. :)
Ja deem, pean magama minema, muidu ma suren homme tööl ära. :D

17 comments:

õ.v. said...

sa unustasid mainida, et sa soovitasid mulle ka ugly truthi ning ma soovitasin vastu enam mitte soovitada sellist asja. aga mis kontsertitesse puutub, siis jään ootama, millal soovitad mõnda sellist kus sa ise ka kohal kavatsed olla.

aa, tead mis ma soovitan sulle, ugly truth'i asemele - birds of america. alles hiljuti nägin, aga kui sul õnnestub see kuskilt hankida, ma olen täitsa nõus seda uuesti vaatama.

wonderwoman said...

Ma tahan seda Ugly Truthi ikkagi näha. Selle reklaam oli miskit a la mida mehed siis ikkagi tegelikult mõtlevad. :D Ja mind huvitaks küll.
Sul on mõistus nati parem kui "tavalisel" mehel, ehk seepärast sulle ei meeldinud. Kui kokku saame, siis räägid, millest see on üldse.
Ja mine ikka kontserdile, musa on ju põhiline. Mis mina asjasse puutun. :)
Ja ma ei hangi filme enam niipea, sest
1. dvd-mängija on pees ja ma ei tea, kas saangi üldse vahetada.
2. filmide ostmiseks on vaja pappi, millega hetkel veits kitsas käes.
3. ma põhimõtteliselt ei tõmba kuskilt filme ega muusikat, see häirib mind pisut. :D

Aga üritan meelde jätta. :)

õ.v. said...

1. ugly truth ei ole midagi enamat kui üks klišee teise otsa, ei midagi uut, ei midagi originaalset. ja väga vähe õpid sealt meeste mõttemaailma kohta. ausalt. ja ma olengi tavaline mees. a thanks eniveis.
2. mulle juhtus viru keskuse infoletis ette nimekiri erinevatest üritustest, mis lähiajal tulemas, ja seal jäi mulle silma isegi päris mitu, mida trehvaks. me peame veel arutama seda asja.
3. kas sa siis vaataks, kui keegi teine tõmbab? ma enam põhimõtteliselt ei ole nõus dvd-sid ostma. muidugi võib alati ka laenutada...

wonderwoman said...

Tasuta üritused on eelistatud hetkel. :D Mul on see krdi pangalaenumakse novembris.
Ja ikka vaatan, kui kuskil mõni film ripakil on, ega's ma mingi kuivik ole. :D
Kui lemmikasjad on, siis tahan alati originaali. Leiged värgid ei oma tähtsust. :D

Unknown said...

Kle, khmm... Maiu, äkki mõtled ikka ümber ja lähme homme sinna kontserdile? :D Täna kuulsin raadiost reklaami ja tekkis isu sinna minna...

Praegu tsekkasin just Piletilevi. 30.10 on Rock Cafes kirjas Bändide Festival... Kas see on siis ikkagi sama asi? Leigol oli see Pink Floydi värk küll väga broo:)

Mind hakkas see kontsert rohkem huvitama ja deem, järjekordne ebaõnn:S See kontsert oli täna. No ja mina muidugi olen tööl...

Ok. Siis järgmine teema. Mina võin Sinuga küll Ugly Truthi vaatama tulla...Üks sõbranna käis, talle meeldis. Ütles, et oli täitsa hea. Ja sai naerda. Naer kuluks küll praegu ära ju! Mul väga suuri ootusi seoses selle filmiga pole enivei...Eks selline tüüpiline USA film ilmselt. Aga vaatama võiks ikkagi minna:) Nüüd reedel nt?:)

wonderwoman said...

Ma oleks ise hea meelega ümber mõelnud, aga lubasin endale, et ei lähe nüüd natuke aega välja. St välja võin minna, aga... Noh, saad aru küll. :)
Annan ruumi.

Kinno sel nädalal küll ei jaksa, terve nädal tööl käinud ja öösel magan ju paar tundi ainult. Täna olin juba üsna zombie, homse peale ei taha mõeldagi. :) Teen ju inventuuri ka veel samaaegselt.
Pealegi teen laupäeval Õilsa Võrsega kiluleivaõhtu ja Kalev tuleb Soomest ja ütles, et tahab ka millegipärast näha mind. :D
Ma olen ootamatult popp. :D

Unknown said...

Mmm...Kiluvõileivad:D Homme teen ka! Ajasid isu peale.

Kino...Siis nt järgmine kolmap.-neljap.?

wonderwoman said...

Vaatame seda asja. Kui juba lähen, siis miskit head vaatama.
Tegelikult tahaksin hoopis teatrisse minna, seda "Hiilgust" vaatama. :) Teater meeldib mulle, kogu see atmosfäär.

Ja kiluleivad on vahelduseks päris head jah. :D Ma üksiolles ei viitsi süüa teha, nagu üldse. Aga Jope isale tegin neid koguaeg.

Unknown said...

Jep, teater meeldib mulle ka väga:) Mis see "Hiilgus" on ja millises teatris?

Mõtlesin, et äkki võiks Sulle ühe päeva (nt. esmaspäeva xD) puhul teha kingituse:)

õ.v. said...

mul on enne L'i sünna, nii et kui kingituste tegemiseks läheb, paluks mind mitte ära unustada. ja L juba deklareeris et ta ei tahagi kingitusi, nii et algselt talle mõeldud kingitused võib ka vabalt mulle adresseerida. tänan.

wonderwoman said...

Jah, Inks, Võrsel on enne. :D
Hiilgus on Draamateatris (ega ei kirjutandki praegu ühe a-ga ja vurinal edasi :D) Ita Everiga tükk, siuke.. naljakas. :) Aga inspireeriv. :D
Ma ei oska neid aegu üldse öelda, mil available olen, pean uurima, millal ema vaba on. Minu vabadel päevadel on ta ju tööl tavaliselt, siis pole kedagi, kes Joosepit karauulitaks.
Mingil päeval pidin arsti juurde ka minema. Täna olen veits zombie, nii et aju ei kasuta. :D

Unknown said...

"Hiilgav!" on kuni 13.01 kas reserveeritud või välja müüdud...

Nt seda ei taha vaatama minna? http://www.piletilevi.ee/est/piletid/teater_-_kunst/komoodia/?show=13615 Ma suvel käisin. Meeldis:) Kuigi jah, ega ma sealt midagi uut teada küll ei saanud... Aga hea oli!

Mul on meeles, et L ütles mulle kunagi msnis kingituste saamise kohta, et see teeb teda pisut tigedaks, kuna ta ei oska tänada. Ma ei ole veel näinud inimest, kes kingitud teatripileti minema viskaks või kinkija peale kurjaks saaks:)

P.S seda peate küll ise vaatama, kuidas kingitust/i jagate. Abielus ju:P

wonderwoman said...

Ohjummel küll. Mul täna ülim väsimus, niigi silm vajub looja ja aju hämar, nüüd siis pannakse veel paari ka.

Tegelt on siuke kõikelämmatav Fantoomiigatsus, et ei teagi kohe, mida teha. :( Ma hakkan juba arvama, et ehk ei tohigi teda enam kunagi näha. :(

wonderwoman said...

Ja "Ürgmehes" vist ropendavad jube palju.
Joosep korrutab IGA kord telekast seda reklaami kuuldes veel tükk aega, et "sitapead."
Kui ma arvaks, et mehed on sitapead, siis tahaks kindlasti rohkem näha seda, aga... mu arust on mehed täitsa nummid. :D
Ehh... täitsa mõeldav tegelikult... aga ütlen midagi kindlat homme, täna olen liiga väss. :)

Unknown said...

Saan aru. Ma ka väss ja zombie. Jäin siin diivanil teleka ette magama. Nii u. 3.5 h...

Ürgmeest peaks ilma Jopeta vaatama minema. Sitapead pole ainus ropp sõna, mida ta seal kuuleks...

Sellest abielus olemisest rääkis õ.v ise ju. Mina ei pane kedagi paari:P

wonderwoman said...

Ma ei mõelnudki Joosepi peale, ma ise siuke... peen proua.

õ.v. said...

and they lived happily ever after in separate parts of the world...