Thursday, October 15, 2009

Better blow your brains out.

Küsisin just facebookis The Magic Eight Ball-i käest küsimuse. Vastus oli: Better not tell you now.
XD Fuuuuuuk. Aga eks ta õigem ole. Ma niigi masendunud. Või noh, tegelikult ei ole, aga... närv on sees. Või ma ei teagi, mis see on. Rahutus. Pinge.

Juhuks, kui kedagi, kes mu msnis ei ole, kotib, siis räägin arstilkäigust ka. Läksin, ütlesin ukse pealt Joosepile, et hoia siis emmele pöialt. Joosep vastas väga asjalikult, et "jah, hoia siis silm peal... Nagu muumid ütlevad."
Hea, et mul nohu ei ole, muidu oleks sellepeale kõik kohad tatti täis turtsatanud.

Siis ootasin pool tundi trolli, rahet sadas. Ja siis ootasin pool tundi arsti ukse taga mingi vene mehega koos, kes mind terve aja oma peas lahti riietas. Ta ei vaevunud oma ideid nagu eriti varjamagi. :D Ja mingi õde käis terve aja kabinetist sisse-välja ja vaatas mind vesiste silmadega. Mis tekitas mus täitsa murelikke mõtteid. :D Aga nagu selgus, olid tal vist mingid oma mured, sest ma olevat täitsa normikohane. :D In your face, vastik krabi. :) Aga noh, nagu ma juba mitmelpool öelnud, ma olengi pigem südamerabanduse või insuldi tüüpi, siuke... haarad kuskilt ja kukud. :D Ehkki BM-iga rääkides arvasime, et küllap me lihtsalt plahvatame mõnel heal päeval. Hell kärakas käib ja rahvas vaatab ringi, et kuhu hullud õeksed kadusid.
Nüüd saadeti edasistele uuringutele. Ehk on südamega veel miskit viga, peale selle, et taob omaenese rütmi järgi. Ja armub valedesse meestesse.

Polikliiniku aknast väljavaadates meenus mulle, kui jubedalt ma sedalaadi vaateid eelistaks mitte näha. Ema külastasin haiglas ju alles... ee... hiljuti, ja ise pidin ka rasedana üsna mitmel korral haiglas käima. See on nii rõve. Haiglad ja vanglad on täpselt ühesugused. Mõlemas võetakse ära kõik su isiklikud asjad, su riided, su eneseuhkus ja noh... põhimõtteliselt su isiksus. Sa pole enam sina, sa oled üks paljudest. Kedagi ei koti, mida sa arvad. Ja uuuuu, kuidas minusugune paadunud individualist seda vihkab. :D

...Kräpp, mis ma just avastasin. See nüüd lööb küll natuke... plaanid sassi. :( See tähendab, paneb mind tahtma plaanid sassi lüüa.
Rsk. Miks. Ma ei jaksa ju krt koguaeg mingi jamaga võidelda. :(
Ohdeem. Nüüd ajab nutma ja puha. Miks ei võiks nagu.... ahh. Ma ei sure. Seega ei lubata mul õnnelik ka olla. Peaksin ju terveolemisegi eest juba tänulik olema, ehh?
Kräpp, ma ütlen.

Ma pean seda nüüd natuke seedima. Ei ole päris kindel, et ma... Mu teeskluslimiit hakkab täis saama. Ehk peaks lihtsalt põgenema.

Tehke minuga ka siukseid pilte. Kui ma surnd olen.

http://www.onelargeprawn.co.za/2009/10/07/dead-fly-art/

2 comments:

õ.v. said...

dead fly art - eri bro! i love to start a day with a good laugh, thank you so much

wonderwoman said...

:) You're welcome.