Tuesday, October 20, 2009

Ash Shampoo

Ma pean nüüd siia kirjutama sellise posti, sest muidu ei saagi ma enam magada. Täna olin viieni hommikul üleval, keerasin muudkui külge ja otsisin kuivemat padjanurka. Õnneks on mul üsna palju patju. Aga nüüd on silmad paistes nagu oleks põse sees kolm Michelini-meest.
Üritasin mõelda, mida ma valesti tegin. Sest tõenäoliselt ju tegin midagi, isegi, kui ise ei tea. Ma olen juba kord selline. :( Küllap ma ei märganud/kuulnud/lugenud midagi, mis oli mulle mõeldud. Või tegin/ütlesin/kirjutasin midagi, mis kõlas valesti. Sest seda teen ma ju kah pidevalt. Või mina ka ei tea... aga ma ei taha nii olla, kui tean, et ehk ta on kuri. :( See teeb hirmsasti haiget.

Ainus asi, mis mulle kohe pähe tuli, oli suvel ükskord, kui ma hommikul tööle jooksin, hiljaks olin jäänud juba, nagu ikka, ja keegi mees mulle tee peal vastu tuli ja... nagu.. kuidagi, käitus nagu oleks tuttav või... Ma ei tea, ma mõtlesin mingist sootuks muust asjast parasjagu, ja ma ei jälgi inimesi eriti, ja märkasin just, et sinna olid need lillepotid toodud, seega vaatasin neid lilli. Ja siis nägin silmanurgast, et ta jäi seisma ja vaatas mu poole. Vilksasin siis sinnapoole vaadata, aga päike paistis silma. :( Nägin ainult riideid, ja stiil tundus nii tuttav, et vaatasin veel pärast järele, et kes või mis... Ja siis ennast ajas naerma, et deem, ma näen "teda" ka igalpool. Teate ju küll... kui kõik seostub ja kõik meenutab ja muudkui näed teist igalpool, ehkki teda pole ligilähedalgi.
Kirjutasin veel siia blogissegi, et kummaline lugu, aga et ei kurda. Tähelepanu ju ikka tore. Ei arvanud sellest eriti midagi, naersin veel sõbrantsidega, et hakkan hulluks minema.

Ja nüüd mõtlen, et krt, aga äkki oligi ikka tema.
See nagu seletaks natukenegi... Kuigi... miks ta peaks.. Ehh, mina ei tea.
Ta võiks ju arvestada sellega, et ma olen krdi uimane pimekana. :(

Heh... ja järjekordne... kui ma saaks praegu muusikat lasta siia kõrvale, ma laseks teile lugu, mis mul raadiost tuleb just praegu. Ma olen selle loo juba ükskord varem siia pannud. Jap. How I wish...

Hakkangi vist hulluks minema ikka. :( Just tundus, et...
Aaaaah, nevermind. Ma ei tea ju enam, ei saa oma silmi usaldada.
Igatahes... palun ära ole kuri. Misiganes siis paha ma tegingi, see oli kogemata.
Palun ära ole kuri. :(

23 comments:

õ.v. said...

aahh?

wonderwoman said...

Mis aahh.
Pidin natuke südant kergendama, olgugi et waaayyy too late.

Ja kuidas sa siis nüüd ikkagi siin jälle oled, ise ütlesid, et pakkisid arvuti juba ära. :)

õ.v. said...

paigaldasin omale läpakale ka siiski proxy proge, ei mallanud nii pikalt eemal olla :) aga väga uimaselt toimib see mul siin läpakas miski pärast ja tuubi klippe üldse ei näita...

õ.v. said...

a, tahad sa sellest rääkida?

wonderwoman said...

Su arvutist? :)

Ehh, mis ma ikka räägin. Ma ei usu, et... Ma ei tea enam midagi.
Keegi ju ei uskunudki üldse, et... see päriselt üldse oli. Et minu vastu huvi tunti. Kõik ütlesid, et kujutan ette endale.
Ehkki ei kujutanud ju. :D Ma tunneks teda nagu. Siuke.. üleloomulik värk.
Aga tema ei pruukind ju nii tunda. Pealegi nagu jube imelik ka olla nii enesekindel, et arvata, et kõik, kes otsa vaatavad, kohe huvitatud on või... ma ei tea. Isegi kui tulebki tänaval vastu keegi, siis ei saa ju nagu... Uff. Seepärast ma olengi koguaeg öelnud, et minuga peab tulema ja ÜTLEMA. Kui ei ütle, siis ma ei usu. Või kinni võtma must või seisma mulle nii nina alla, et mul ei jääks mingit võimalust öelda endale, et see pole päriselt.

Seepärast ma paningi endale orksi iseloomustusse ka, et master of sabotage thyself techniques. Sest ma olengi selline. :(
Sina ju tead mind juba tükk aega.

Aga ma pole ju paha, krt.
Selle konkreetse isendi vastu eriti.
Aga noh... Ma ei tea ju. Küllap on asi ikkagi millegis muus.
Mul lihtsalt hinges piinas, tead.

Muide, kas sul on oma sünnipäevaks juba mingid plaanid tehtud? Marita läheb 13ndal opile, seega peaksin ise ka oma sünna millalgi varem ära pidama. Teeks mingi ühisürituse?

Unknown said...

Kuule neiu, kas see ignoreerimine ei alanud enne seda veidrat kohtumist...Peale üht teatud kontserti? Või õigemini juba alates sellest... ??? Ja ma ei saa aru, miks tema kuri peaks olema/on... Ise ju ka midagi ütlema ei tulnud. Ses suhtes olen ma samasugune nagu Sina- ainult tundmusest ja pilkudest ei aita. Välja on vaja öelda, et kuule, naine, ilgelt meeldid mulle! Ok, eelistatavalt mitte just sellise sõnastusega...Aga no krt, mees võiks ikka julgem olla!

6.v. said...

hm.. kas me siis r22gime minu arvutist v6i ei..?! et ma teaks ega peaks k2ima siin edasi tagasi nagu mingi sinisilmne loru...

ei, mul ei ole veel mingeid olulisi plaane. a mingi yrituse v6ib teha kyll. alati. ma elup6line yritaja. nii et ma olen k2pp.

wonderwoman said...

:D Siis on hästi. Ja mida sa oma arvutist rääkida tahaksid, lase aga tulla. :D Mitte et ma midagi aru saaks...
Mu enda arvuti pani just saba, tundub. Jälle. Sobin tehnikaga ülihästi kokku. :) Nagu see Valteri naljapilt, kus hellas arvutiterägastikus teadlasele piibuga päkapikk vastu tuleb. :)
Ja tore, teeme siis mingi... ürituse. :D

Inks, kle jah! Tshekkisin kuupäevi ja ta juba enne käitus imelikult. Phew. Noh.. siis ma ilmselt lihtsalt ei meeldi talle. :D Algul vaatas, et meeldib ja siis mõtles siva ringi. :D Anname andeks. No aga sõbralik võiks ju ikka olla. :D Ehk ta kardab, et ma hüppan vägisi kaela või midagi.

Või ehk abiellus vahepeal ja sai suurpere isaks. Ma ei tea ju. Pole suurem asi nuhk. :)
Või ma ei tea. Ehk oli asi selles, kui ma end maha lasin. Oli siuke juhus ükskord. :D Aga no see oli ka täielik sissepiiramine tookord. Ja ma ei suuda teda nii lähedalt vaadata ilma katsumata, see oli ehe narrimine. Et "mis ta nüüd teeb, vaatame, kuidas tshikil katus sõidab."
Kaabakad. :D

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
wonderwoman said...

Eieiei, Inks, ärme lähe nii detailseks. Kustutan su kommi ära, sorri. :)
Ja elan üle, ega's... pole ju maailmalõpp. :D

õ.v. said...

mis, tsensuur möllab?! appi, mis on saanud sõnavabadusest? inks räägi mulle ka, ma tahan kõike teada, DETAILE eriti.

wonderwoman said...

Ära usu teda, Inks, ta tegelt ei taha üldse midagi teada kogu asjast. :D
Ja tsenseerima peab vahel, kui ei taha teistele ebameeldivust valmistada.:)

Unknown said...

Ei usugi eriti:P Aga tsensuur on karm jah. Selles oli tal õigus:P Nagu nõukaajal... xD Mis detailidesse puutub, siis ei saa küll öelda, et minu kustutamisele läinud kommis neid väga olnud oleks. Seega ei jäänud keegi olulisest infost ilma. Pealegi, Lissel, ma arvan, et kui Sulle tundus, et keegi
oleks selle kommi tõttu tundnud ebamugavust or smht, siis oligi ikkagi hea, et ära kustutasid.

wonderwoman said...

:D Ja ära kasuta mu pärisnime koguaeg. :D
Oh teid.
Ja jah, ma arvasin, et seal oli liigset inffi. :) Ma tahan nii kirjutada, et inimene ise saaks aru, aga teised mitte. No pressure, nagu mu moto on. :D
Okei, tegelt ei ole see vist mu moto. :D Aga point jääb samaks.

õ.v. said...

aina huvitavamaks läheb...

kella keerasid?

p.s. 48h pärast olen ma juba poolel teel helsinki. naisss

wonderwoman said...

Keerasin. :)
Ja juba tuledki või? :O Kurask... ma pole veel sulle neid lubatud vürtsikilusid ostnudki. :D
Deem, ma lähen kontrollin üle, mis need teised asjad olid, mis ma lubasin. :D

õ.v. said...

i feel almost like married...

wonderwoman said...

Hahahaa. :D SEDA ma küll ei mäleta, et lubanud oleks. :P
Pealegi, arvestades et sa lahutet oled, siis polnudki vist nii tore.
Teeme siis nii, et tuled akna taha ja ma viskan sulle toidu. :D

õ.v. said...

now i definitely feel like married

Unknown said...

Paluks siis siia või orksi suurelt üles panna täpne kuupäev ja aadress, millal neid vürtsikilukarpe alla hakkab sadama. Siis tean, millal välja minnes kiivri pähe peab panema:P Ei tahaks seda ajunatukest kahjustada:D
P.S äkki viksad kuskile reeglid üles, et mida kommides öelda ei tohi? Ma selle nimevärgi peale ei tulnudki...See lihtsalt lipsas jutu sisse märkamatult:)

wonderwoman said...

No mul siuke nimi noh. Imelik. :)
Kõik ju teavad, et tegelikult on mu nimi hoopis Malle. Või oli see Rulle. Nii vara hommikul ei tulegi kohe meelde.

Unknown said...

Maiu!:D

wonderwoman said...

Mjäu! :D