Sunday, October 25, 2009

Aitäh! :D

Kirjutatud reedel.

Täna oli täitsa tore päev. :) Ühendasin meeldiva kasulikuga ja egoismi altruismiga ja lõin ühe hoobiga maha mitukümmend kärbest, viis varest ja kajakakarja.
Tegelt ei löönd. :D Mul hakkas praegu neist kujuteldavatest kajakatest ja varestest kahju, saad aru. :D Nii et võtan sõnad tagasi. Likvideerisin mitu muret ja tegin ühtlasi sõpsidel tuju heaks, ütleme siis nii. :)
Ehkki inimestel võis minust veits imelik mulje jääda... aga no ma olengi selline ekstsentriline vanaproua. (jumal küll, kuidas ma neid t-e ja s-e seal lugesin praegu, juhe nii koos, et ei tule grammatika meelde.)
Blong soovitas öelda vastuseks küsimusele "miks sul neid nii palju vaja on," et "laotan voodile ja aelen seal sees." :D

(Käisin just ema toas telekat vaiksemaks keeramas, aru ma ei saa, kuidas ta suudab üldse magama jääda nii valjus mölas. :D Ja täna polnudki tal mingit vene möllufilmi käimas, vaid saatekava oli juba lõppenud ja telekast tuli raadio. :) Mingi tädi vastas seal küsimusele "mida teha, kui koer hüppab." Esimese asjana ütles kohe etteheitvalt, et "noo, ju siis inimesed ise on õpetanud koera hüppama! Juba kutsikast peale..." ja hell pikk möla sellest, kuidas koera kasvatada. Loomulikult, loomulikult. Aga ei küsitud ju, et kuidas koera kasvatada, küsiti, et mida teha, kui koer hüppab. :D Ehk on leitud koer või varjupaigast võetud, mis sa, kuramus, kobised. :D Ikka kõigepealt mõistame hukka, ja siis alles vaatame, kas mõista ka või ei viitsigi.
Ma ise olen ka üsna must-valge tüüp, ma eristan küll kõikvõimalikke halli varjundeid ja tervet trobikonda teisigi värve, aga otsused kipuvad ikka langema vaid kahte kategooriasse. :D Okei, kolme. Kolmas on see, kui ma tunnistan, et ei tea kõiki fakte ja seetõttu ei saa otsust päris kindlalt anda. :D Sinna kuulub enamus situatsioone. :D Konkreetsed asjad ja inimesed on kohe esimesest hetkest täiesti selgelt paigas. :D
Hea näide tänasest päevast.

Suicide Blonde says:
uffff kuidas ma vaidlesin praegu isaga
täitsa ärritunud olen :D
aga no... ta pidi lõpuks alla andma
mul ON õigus, dämmit :D
isa ütles mul siukse lause:
"mis mees see on, kes ei peta."
nagu ... totaal wtf
mees on see, kel on aju enne ringi tõmmata ja siis alles valida. ja siis oma valikule kindlaks jääda. mitte siiasinna lipendada nagu leheke tuules.
kui naine osutub vastuvõetamatuks siiski hiljem millegipärast, siis tark mees ütleb "nägemist" ja läheb minema, mitte ei peta.
petmine on iseendale näkkusülitamine
aga noh... eks ta õigustab iseennast :D
hakkas mulle mingit alfaisase jura ajama ja et ürgajal seda ja teist.:D
loogish et on instinktid. aga Inimesel on ka mõistus, dämmit.
küsisin talt ka... et kui ta saaks teada, et minu mingi tüüp petaks mind täie rauaga, mina nutaks kodus... kas see oleks siis õige või. et "tõeline mees!"
läheks patsutaks õlale
sellepeale läks natuke tõsisemaks. ta pole vist nii seda mõelnudki

Sealt läks vaidlus sujuvalt edasi selleni, et isa arvas, et mehed ei saagi midagi teha, nad lihtsalt on sellised. Ehkki ta oli nõus möönma, et siiski mitte KÕIK mehed. Ma tunnen päris mitut, kes end ikka natuke rohkem hindavad. :)
Siis ta hakkas rääkima pedofiilidest ja vägistajatest ja et nad ei saagi ju midagi teha, mitte miski ei aita. Et nad on sellised saatuse poolt ja ainus asi, mis aitaks, on kuul pähe.
(Noh... mõnes mõttes nõustuks isegi, aga...) mis kuradi saatus?! Et siis... kõik pätid, kes on vangis, on pätid, sest see pidigi nii minema ja neil, vaesekestel, polnud mingit lootust juba algusest peale? No... mis siis minagi siin üritan, keegi hakkab pinda käima, äsan kohe noa rindu. Ju nii oli ette nähtud, mina pole süüdi.

Inimesel on ALATI valikuvõimalus. Oleneb asjaoludest, kas või mida keegi valib. Või mida väärtustab. Kunagi ühes metalifoorumis oli ühel tüübil siggyks, et "see pole oluline, kas sa oled inimese vastu viisakas enne seda, kui sa ta ära tapad."
Ja see ajas mind iga kord närvi. :D On ikka küll! Inimesel on mitu elust olulisematki asja, mida ära saab võtta.

Kõige raudsest ettemääratusest räägivad vaid nõrgad ja need, kes pole asja läbi mõelnud. :D Mina arvan, et hingel on saatus, ehk asjad, mis ta peab läbi tegema, aga inimesel mitte. Inimene teeb oma valikuid ise, selles elus, kuhu ta satub. Ja niikaua, kui valesti valib ja oma õppetundi kätte ei saa, teeb vigade parandust üha uuesti. Kordab klassi. :)

Kusjuures, ma tunnen päris mitmeid inimesi, kes on kedagi petnud. Kõik mehed. Ja ma ei arva üldse, et mehed olekski petjad, vaid mul on lihtsalt väga väärt sõbrantsid. :)
Aga ma ei mõista üldse hukka neid, kes petavad... kuni ma ei tea kõiki asjaolusid. Inimese elus juhtub igasugu asju, ja... Noh.. mina ei petaks, ütleme nii. Aga väga paljud ei taha teisele lihtsalt haiget teha, isegi kui armastust enam pole. Mina mõtlen alati seda, et kui armastust enam pole, siis respekti peaks ju ikka veel niipalju jätkuma, et seljataga ei susserda. Muidu teed mitmekordselt haiget.
Niru teema, eh? :)


Suicide Blonde says:
iuu, õues just üks nuuskas sõrmedega ja endale pihku kogemata :D

--


Kirjutatud laupäeval, või noh... ööl vastu pühapäeva.

Täna on ka hea päev olnud. :D
Ema lasi mingile sünnipäevale jalga ja tuleb alles pühapäeva hilisõhtul või esmaspäeva hommikul. Ja Joosep magab õnneks sügavalt ega lase end häirida sellest, et ülemisel korrusel käib mingi hell pralle. Kõik mehed, kusjuures. :D Häälte järgi võttes.
Naisi on tavaliselt alati kuulda. :D
Niru musamaitse on neil kah, paraku. Aga noh... kuna nad eriti tihti ei pidutse, siis las annavad aga takka. :D Mul valati täna juba niikuinii oma viis liitrit mett kõrva. :D Oleks kõik päevad sellised, küll oleks tore.

Today's fortune: We must be the change we wish to see.
Ma ei hakka küll muutuma täna enam. :D Aitab küll. Niigi ajan kõik segadusse. :D
Inks just käis msnis ja ütles, et on mu kingist sõltuvusse sattunud. =) See teeb nii rõõmsaks.

Super says:
mul on igal aastal õudne stress jõulukinkidega, ma tahan õudsalt kinkida kõigile, aga kunagi pole raha just siis või aega poodides seda õiget asja otsida
ja kinkimisrõõm on nii mõnna
mulle endale ei meeldi kinke saada, see ajab isegi nati tigedaks :D
aga teistele meeldib küll teha :D
tigedaks sellepärast, et ma sakin sajaga tänamises. ma ei täna inimesi eriti hea meelega. ega avalda armastust. :D sepe isaga olime mitu aastat juba koos elanud, kui lõpuks mokaotsast mainisin.
Inxu says:
:D mulle meeldib mõlemat- nii ise kinke saada, kui ka neid teha
Super says:
see on nii raske :D ma võin sada vastuteenet teha ja puha, aga mulle ei meeldi aitäh öelda
Inxu says:
ehh
Super says:
ega muid siukseid asju :D
Inxu says:
ma olen küll ära õppinud selle
Super says:
nagu margit logib sisse ja ütleb alati selle "kallid"
ja iga kord tunnen end nii lollilt, sest ma ei vasta :D
aga kuulda on ikka tore
ma olen kasvand ka siukses peres, kus keegi ei näidanud tundeid välja.
nii et harjumuse asi
kui tuleks keegi ja hakkaks ümberkoolitama, siis ehk saaks veel asja minust :D
ma sepele tahaks küll näidata, missugune tegelikult peaks olema perekond.
soe ja turvaline ja kus kõik armastavad üksteist
ja kallistavad ja musitavad :DDD täna just ajasin teda mööda korterit taga, et musi tahaks. :D
--

Super says:
ja hahaa, hea tekst on siin nurgas: hui has just signed in
oh neid hiinlasi, vigurväntasid, küll

--

Reedel kojutulles tulid mingid poisikesed bussipeatuses juurde ja küsisid kaks krooni. Andsin, sest ma olen nii palju näinud lapsi kioski juures sente kokku lugemas ja klapitamas. Alati olen mõelnud, et kui neil puudu jääb, siis annan juurde. Või vanainimestele poes, kes ei näe ega kuule ja loevad oma sente ja kroone aegluubis kassiirile. :) Mul on alati hea meel, kui ma satun selliste vanurite või siis hoopis väikeste lastega emade taha sappa seisma. Tekib võimalus teise närve rahustada ja näidata, et ei, kõik inimesed ei ole kurjad-mõistmatud ja kiirustavad närvihaiged. (Ehkki... let's face it, tegelikult ju olen. :D Hihii.)

Pärast hakkasin mõtlema, et kui lihtne neil tegelikult on sellisest käitumisest sõltuvusse sattuda. Kui inimesed annavadki raha. Raha noh. Sa küsid ja nad annavadki. Eriti lape. :D Et see võib väga jamaks harjumuseks saada. Joosepile kavatsen ma igatahes eneseuhkust õpetada. Ehkki... ma usun, et neil oli ikkagi mingi hädaolukord. :)
Nii et ikka ju annan... kui küsitakse. Muidu on nagu need piimamahakallajad. Samas võiks selle kõik lennukiga Aafrikasse saata ja inimesed ei surekski janusse. Ehk mõtlen liiga lihtsustatult, aga polegi ju midagi keerulist. Ise on inimesed kõik keeruliseks ajanud.

Uff. Järgmine nädal tuleb üsna raske, olen iga päev tööl. Reedeks lähen kindlasti kobades tööle. :D Polegi veel otsustanud, mida Joosepiga teha. Õnneks on ta juba terveks saanud ja puha, aga päris igaks päevaks nädalas ei taha teda küll lasteaeda viia. See ju talle samamoodi nagu töö. Eks näis, ehk võtan kaasa mõnipäev, või ehk kutsun G teda karauulitama. :) Endal ka lihtsam, kui ei pea ebainimlikel kellaaegadel tõusma ja ringiga läbi lasteaia tööle minema. Mõtle veel nende inimeste peale, kel lasteaed kaugemal on, kui 10 minuti tee. Päris karm. Mul on ikka vedanud. :D

Praegu arutlen siin omaette, et kas lähen Joosepi kaissu magamistuppa magama või läheks hoopis ema tuppa, saaks veel telekat vaadata, häälega, vahelduseks. :D Või jääks siiasamma diivanile. Tegelikult peaks Joosepile varsti ta oma toa tegema roosast toast, voodi ostma ja puha. Aga ma ei raatsi veel. :D Ta kasvab niikuinii liiga kiiresti.
Haaa, näe, kell on neli. :D Lähen vist siis ikka magama. :D

Ja kuramus, dvd-mängija pean ka poodi tagasi viima, enne kui garantii läbi saab.
Tuletage meelde...

Super says:
hahaha :D filmis praegu. "ta võtab nii vabalt, et lambad loevad õhtuti teda."

2 comments:

Unknown said...

Sinu rõõmuks ütlen, et sõltuvus süveneb:D

wonderwoman said...

(Y) :) No ma ju ütlesin, et über alles. :D