Friday, August 28, 2009

Rrrrrrough! Rrrrrrough!

Seda blogi ma postin juba mitu päeva, aga ei saa kuidagi valmis. Täna vajutan lihtsalt nupule ja jätkan siis millalgi, kui aega jälle on. :D

Jim Morrison says:
just dropped a knife
G says:
a man is coming over :D
Jim Morrison says:
no worries, i locked the door too :D

--

G says:
damn i just ate a boiled egg.. and it wasn't actually boiled.. it was totally uncooked :D
Jim Morrison says:
:D why'd you eat it then
G says:
cause I already peeled it :D so I had to eat it
G says:
and i was very hungry
G says:
so it was rather ok
Jim Morrison says:
XD excellent conversation

--
G says:
when is BM leaving, pretty soon, right?
Jim Morrison says:
i don't know.
Jim Morrison says:
ask her XD
G says:
ok, i thought you knew
G says:
damn, SISTER!!!:D :D
Jim Morrison says:
i know nothing :D
Jim Morrison says:
i operate on intuition alone XD no information
G says:
:D
Jim Morrison says:
besides, she's probably said it many times already
i just keep forgetting it

--

Jim Morrison says:
i wonder if he's there somewhere
Jim Morrison says:
i'd pee myself
Jim Morrison says:
very seductively

--

Jim Morrison says:
sepe on nii superpoeg
XD
Ma says:
noo
Jim Morrison says:
tulin just vannist, paljas ja tilkuv ja sepe seisab ukse peal vastas
vaatab ja ütleb: emme, sa oled niiiii ilus
awww :D
Ma says:
:D näed, sul pole meest vajagi
Jim Morrison says:
:D no on ikka küll

--

Morrison olin ma mingi facebooki testi järgi. :D

L took the What dead rock star are you? quiz and the result is Jim Morrison
You are brilliant and extroverted, but dark and disturbed. You enjoy fire, snakes and the occult. Stay away fom Paris unless you want to end up next to edgar allan poe. And try to keep it in your pants, ok?

Lõpp kõlab eriti minulikult. I'd certainly try to keep it in MY pants. :D I'd buy special XL-pants we could both wear simultaneously and never stop having sex. :D

Ja selline test.

L took the Who is meant to be your true love? quiz and the result is The Popular Kid
He/she may be surrounded by people every second but you're not there. They have been longing for another friend to come along and your name is in the stars. Start something good.

Ja pilt on juures torukübaraga kolmnurgast, üles on kirjutatud "Mr.Cool." :)
Something good sobiks mulle suurepäraselt. Aga mr. Cool on vist nati liiga jahe. Küllap minu süü, ma vana bastard jooksen ju minema koguaeg. :(
Ma olen nagu krdi hullumeelne, kinni tuleb hoida, küll ma siis rahunen ja paigale jään. :D Muidugi ainult juhul, kui see õige hoiab. :D Ülejäänd saaks kõik haledalt üle kupu. XD

Hahaa, ja siis tegin siukse testi.

L took the What 2009 song are you? quiz and the result is Kiss Me Thru The Phone - Soulja Boy Tell Em'
You are a very kind, fun loving person. People love to be around you. Especially to be going out with you because you shower them with gifts and you are a very good kisser. Your kisses are very passionate and the people love you. You're the oddly hot, sexy person who is really the UGLY person but people love you for your money.

XD XD XD Kurb nentida, aga raha mul kah pole. XD "The people" peavad ilmselt mu kirglike suudlustega ainult leppima. :D

L took the What kind of DESIRE are you? quiz and the result is Secret Desire!
Like all of the traits of Secret Desires, you tend to be wanting, wishing, strong, silent, bittersweet, complicated, sophisticated, a dreamer, and sometimes even inspired. It's usually secret desires that make us do some extreme things that no one would think we'd ever do.

See kõlab nüüd küll minulikult, või mis. :)
Deem, praegugi on mõtted mujal.

Today's fortune: Love conquers all.

:DDDD I wish! Orks meeldib mulle viimasel ajal, anna või andeks, et ta mäkra on mänginud nii pikalt. :)
Mul on mitu päeva juba selline igatsus kallal, et täitsa füüsiliselt on valus. Ta kere ajab mind nurruma, hõõruks end ta vastu nagu kass. Annaks pool kuningriiki... ehh, mis, võtke terve plönn, mis mul kuningriigiga ikka teha, selle eest, kui ta pea oleks praegu mu süles, saaks pai teha. (:D Kere oleks ka ikka pea küljes. :D Ainult pea oleks rohkem Blonde-Mafia rida. :D) Katsuks teda nagu pime, silitaks, õpiks selgeks. Tundmatu pill.

Hämmastav, kui palju erinevaid pilke ma olen juba kogunud. :) Teised tüübid niisama... vaatavad. :D Tema omad sööbivad ajju nagu hape.
Selline tunne nagu ta sisse oleks peidetud mingi asi, mille ma peaks leidma, et edasi elada. Nagu mingis videomängus. :D Pean avastama aarde, siis saan supervõimed ja lisapunkte. :D
Aga päriselt. Mis ta sees on? Miks see nii oluline tundub?
Kus on Hercule Poirot, kui teda vaja on?

ja eile leidsin orksist sellise albumi. :) Superlahedad asjad, mõnel on ikka andekust kuhjaga kaasa antud. Ja mõnusad leebed, üksi asi ei ole pealetükkiv ega häiriv. :) Tekitab kohe sellise... hea tunde, et tahaks ise ka midagi teha. =)

http://www.orkut.com/Main#Album.aspx?uid=10492400928618034384&aid=1214303577


R says:
ma ostsin pärnust sellise väikese ise tehtud punase raamatu
peopesa suurune
ja siis kirjutasin igale lehele mix Ta mulle meeldib ja viimasele lehele et kõige rohkem meeldib Ta mulle sest ma arvasin et selle raamatu iga lehe täitmine on raske, aga polnud.
ja tõesti polnud, ma olex veel sada asja võind kirjutada
Jim Morrison says:
:) sa oled nii armas
R says:
XD
vaat kes räägib. nunnumeeter ise
Jim Morrison says:
XD

Eile oli bussis väga totter olukord. Jooksis mingi onku bussile ja tuli ja võttis minu nina alt käsipuust kinni. Nagu... täpselt minu nina alt. Viis senti jäi ehk vahet. Mul oli hämming. Ma seisin veel näoga selle toru poole, ta ju nägi, et ma seal olin... Ja ta oli umbes minupikkune, nii et polnud nagu mingit loogilist põhjust, miks ta nii kõrgelt üldse kinni hoidma peaks. Buss oli suht tühi ka. Ja siis seisin seal paar hetke, töntsakas karvane rusikas nina all.
Siis eemaldusin. :D Otsustasin, et ju see siis mingi mehine egovärk on. Et mida lühem oled, seda kõrgemalt hoiad. :D Ehkki ma pole küll näinud kuskil trollides mehi rippumas.

Siis läksin postkontorisse, olin ise jube rahul, et saan sealtsamast kõrvalt Säästukast võtta neid pähkliga komme, mis Joosepile meeldivad. Läksin sinna ja postkontor oli ära kolinud. Ja säästukas oli remondis. :D
Mõtlesin omaette, et ahh, tühja kah, lähen jalgsi Magistrali, sinna uude postkontorisse. (Pidin Joosepile Põriseva Maailma ära tooma. :D Tema ajakiri.)
Poole tee peal vaatan, et vau, vana postkontor on ka lahti... ja astusin igaks juhuks sisse. Rõõmsa häälega, tead, naerul näoga. :D Et vau, teil siin ka lahti ja et ega te juhuslikult ei tea, kas mu pakk on äkki hoopis siin... Või kus. Täitsa juhuslikult astun, näe, sisse. :D Ja tädike ka naeratas ja ütles, et jah, ongi siin, kohe toon. :D
Ja tõigi. Ma proovisin seda ajakirja kotti panna, ei mahtunud. Vihmavarjud ja värgid kõik vaja kuskile ära mahutada... Ja siis ma jamasin seal, asjad kukkusid ja vihmavari takerdus juustesse ja ise pobisesin omaette. :D Kõik väga rõõmus, mul oli hea meel, et ma mööda ei läinud. :D
Ja siis ma hakkasin minema ja läksin algul vales suunas, siis komistasin VIIS korda vaiba taha ja uksepiidale ja oma jalgade otsa ja pillasin vihmavarju maha. Ja lõpetuseks jooksin vastu uksepiita. :D

Ma kujutasin ette, kui lõbus neil oli mind jälgida. :D Marita kunagi ütles, et ma olen nagu Bridget Jones. :D Eks vahel lööb välja neh. :D

Siis käisin poes, kohe sisseminnes on seal see õunapirnilett. Rahvast oli üksjagu, üks suur õun oli põrandal. Ja mingi onkel küürutas seal eemal, tigeda näoga. Teate küll neid onkleid, kes end ühiskonna sanitarideks peavad ja siis ise jube väsind on sellest, et kõiki vihkavad. :D Ma lugesin kohe välja, mis juhtuma hakkab. Ta tahtis selle õuna üles võtta ja siis ümbritsevatega õiendada, otseselt kellegi poole pöördumata, ofkoors. Teate küll, see selline valjuhäälne nentimine, et ooo, küll tänapäeva inimesed on hoolimatud ja kaabaklikud.
:) See kõik võttis mingi pool sekundit. Siis ma juba võtsin õuna ja panin tagasi alusele ja naeratasin onklile süüdimatut lapsenaeratust ja lasin jalga sama sujuvalt. :D Ma kujutan ette, kui nördind ta oli. :D

Nagu mul üks tuttav käib oma emale sellega närvidele, et kuulab ta sõna. :D (Mind ajaks ka närvi, tegelikult. :D Mul on üks siuke tüüp olnud, see on õudne, kui sadistlikuks ma võin minna, kui ma piire lükkama hakkan. :D Ta ei hakanudki kunagi vastu, ma pidin ta ise eemale ajama, muidu ma oleks ta maha löönd lõpuks. :D Kurat, mees peab ikka mees olema. Kuidas saab olla, et sul polegi oma arvamust. :D)
Aga jah, mulle tuli kohe Maleva-film meelde, kus eestlased tegelikult võitsid, aga orjasid sakslasi kiuste veel sajandeid, tehes nende eest meelega kõik töö ära, kättemaksuks! :D

Z says:
täna vaatasime P-ga mingit valimisplakatit sõpakal ja seal on see...pagan ta nimi ei tule meelde....suurelt, ja siis tema selja taga hull rahvamass. Ja siis P kysis et wtf need inimesed ta selja taga peavad olema. Ja siis ma lugesin loosungit: meest tunneb tegudest. Ja siis P ytles ehmunud häälega: issand, mis ta neile inimestele teinud on?
Z says:
XDXD

Ja mul tuli praegu meelde ühte filmi netist vaadata. Ma mäletan, kui ma selle kogumiku lühifilme amazonist tellisin. Vaatasin järjest, ja minu lemmiku tehtud film oli kuskil lõpupool. Ja filmid olid kõik sellised... kurjadest inimestest ja ropendasid ja kaklesid ja... Ühiskonna probleemidest.
Shiet, raadiost tuleb üks laul, mul jooksis juhe kohe kokku. XD
Uno momento.
Haa, Kingsi ka kohe sappa. (Y) Täna on küll hea päev. :)
Enivei... eee... Ahjaa. Ewani filmi nimi on Bone ja see on nagu... noh... sa pead ise vaatama. :D Aga pärast kõiki neid inglise eri aktsentidega õiendamisi ja rusikatega vehkimisi oli see nagu balsam hingele. Ehk tüüpiline Ewan. :) Kohe lisan lingi. Ja järgmises blogis panen selle teise klipi üles, mis mulle sellest kogumikust meeldis. :) Mis nutma ajas. :D




Ma armastan seda ARSE-i seal seinal. :D

L has opened a Fortune Cookie.
And it says : " If people are truly, madly, deeply in love with each other, they will find a way."


Kusjuures, kas on mõnda sellist suhet ka, kus mõlemad armastavad ühepalju? :D Alati on üks hellalt sees ja teisel on suht savi. :D Ma olen mõlemal poolel olnud.
Hmm... tegelikult, Sepe isaga olime me siiski üsna võrdsed. Aga kah... ikkagi kaldus ühele poole rohkem.

Ahjaa, ja ma tegin testi, et mis asend ma olen. :D Facebook on lõbus, seal on igast jura. Enivei, ma olin Rough Doggy-style. :D Hiihii. Ise oleks miskit muud eelistand tegelt. Aga noh.. kärab kah. :D See "rough" ajab naerma millegipärast, kõlab nagu doggy oleks pealegi veel valjuhäälne. :D Rough! Rough! Rrrrough!
Ühtlasi peaks vist mõtlema sellele, mida suvaliselt järgnevale Fortune Cookie kommentaarile pealesattuv inimene mõtleb... Ta ju ei tea, et see rough doggy mul üleüleüleeelmisest testist tuli. XD Aga noh... huu keerz. Elab üle. :P

L has opened a Fortune Cookie
And it says : " Take it easy "

L: " :D That's one of the best ways to take it. Besides rough doggy-style. :D "

No comments: