Tuesday, August 25, 2009

:)

G pani facebooki üles hella hunniku pilte Joosepist. :D Tuleb välja, et peale lapse karauulitamise ja koristamise oli tal veel aega ka Sepe ihufotograaf olla. :) Ilgelt lahedad pildid on ka, nägudemaailm on jälle avardunud. :D Poiss olevat rõõmuga poseerinud, teada värk, Joosep on uus Don Juan. Või Juan Carlos nagu G pakkus. :D

Z says:
t2na ma tegin mulgikapsaid ja sardelle ja b s6i mingi 20 sekundiga sellllise laari ja kysis juurde ja siis ma kysisin et kas k6ht ei valuta ja ta ytles et ei aga pool l2x ninna XD
--

Thunder Horse says:
hahaa, sepe on põrandal siruli ja järsku ütleb: Varbad! Varbad? Mis te räägite? Mis teie nimed on? Kas sina oled ema või? :D
Thunder Horse says:
nüüd paneb mu varvastele nimesid.
Moon Willow says:
irwwww
Moon Willow says:
sa just tuletasid mulle meelde, et ma peaks omale padja lähemale tõstma...
Thunder Horse says:
:D
Thunder Horse says:
suure varba nimi on orbet igatahes :D


Ise oleme haiged praegu, pean Juan Carlose ilmselt neljapäeval tööle kaasa võtma. Mul on kurk täitsa kinni, krigisen ainult. :D Kes õlitama tuleks? (A)
Kusjuures, ma ei leidnud salle üles (küllap on need suveks ära pandud mul kuskile...) ja kasutasime siis Joosepile väikseksjäänud sukapükse. :D Mis nendega ikka muud teha. Sidusin endale ja talle ka sukakad niimoodi kaela, et see peekoht jäi rinna peale ja siis jalaosad ringiga ümber kaela ja eest sõlme. Muidugi, meil kippus see hoopis nii välja nägema, et me olime habemete ja vuntsidega mehed. XD St sõlm liikus nina alla ja püksipee lõuale. Naerda on ainult valus. :D

Täna on üldse tuju hea, sest ma... noh, te teate juba, et mul on sadamiljon paranoiat. :D Igatahes avastasin täna netist midagi sellist, mis tegi niiniinii rõõmsaks, et... =) Rõõmsaks. Understatement of the year. :)
Ja siis tund aega hiljem saabus jälle kahtlus kohale. :D Aga äkki seda, aga äkki teist. Jajah. :) Trummipõrinat igatahes ei kosta. :P
Aga ma luban endale natuke aega sellist nägu nagu pealkirjas. Pärast teen korrektuure ja hakkan reaalseks tegelaseks jälle. :)

Praegu puhun teile ka roosat udu natuke. :)

No comments: