Friday, May 9, 2008

Who's Got a Match

Heeei! :) Täna on eriti huvitav päev olnud. Tööl oli väga väsitav, ja setõttu ei blogigi ehk üldse täna, lihtsalt seivin pisut mõtteid ja avaldan alles homme.
Või ehk postin ka täna... krt teab seda viitsimist. :)
Who's Got a Match on laul shoti bändilt Biffy Clyro, ilgelt kummitab juba mitu päeva. Vääääegade hea laul. (Y)

Lärju Manik says:
poiss jäi magama lõpuks ometi ja nüüd saaks blogida ja ma olen nii väsind
Lärju Manik says:
kirjutasin ühe lause ja haigutasin 54 korda ja ...ei jaksa kuidagi
Kuukiir says:
seega 10 lause jooksul jõuad sa haigutada 540 korda, 100 lause jooksul 5400 korda jne
Lärju Manik says:
jah, seepärast ma väsind olengi


--

Ja Sulev ennustas Leto Svetile kohta, ma panen siia üles, siis ei pea meelde jätma. (Nagu ma suudakski.)

Kuukiir says:
seitsmes koht paremalt, viies rida
Lärju Manik says:
ok, jätan meelde :D siis vaatame, kus tegelt on
Lärju Manik says:
(hea nali eks. :D "jätan meelde!" )
Kuukiir says:
nunuh
Kuukiir says:
ma sõin just muna - ma ei saanud aru
Lärju Manik says:
muna lähebki otse kõrva ja silma
Kuukiir says:
mul läks suhu
Lärju Manik says:
:D isver.
Lärju Manik says:
endal munad suus ja ikka kirjutab
Kuukiir says:
no sealt läks juba edasi - kurku
Lärju Manik says:
räägi lähemalt
Kuukiir says:
ei ulata
Lärju Manik says:
:D
Kuukiir says:
mul on niigi juba nina vastu ekraani
Lärju Manik says:
vaata et ekraani sisse ei hinga
Kuukiir says:
mul on tervislik ekraan - lsd
Lärju Manik says:
nagu minagi
Lärju Manik says:
LxxSxx xxxDxx (minu nimi.kopipeistija märge)
Kuukiir says:
ma peaks sind ohtrasti sissehingama hakkama
Lärju Manik says:
hinga pekki :D
Lärju Manik says:
siis on sümbioos

--

Enihau, nagu öeldud, täna oli põnev päev. Ma olen oma praeguses töökohas töötanud juuube pikka aega juba, ma ei mäletagi täpselt, kui kaua... noh, mingi 10 aastat tuleb ehk ära. Ja täna juhtus esmakordselt... noh... ma räägin ikka kronoloogilises järjestuses. :D
Raadiost tuli jube hea laul...see on see... üks hetk, käin siva guugeldan. :D



Et siis Killersi All These Things That I Have Done. :) Ja ma tahtsin raadiol volüümi tunduvalt kõvemaks keerata ja natuke ringi hüpata ruumis. Ja just siis anti alt kella ja mingi klient tuli. Noh... saad aru. :D Krdi töllmokk. Lasin ta siis uksest sisse ja ta polnud isegi mingi tavaklient, lihtsalt mingi tüüp tuli vaatama, mis meil seal on. Olin üsna tõrjuv. Või noh, mis nüüd tõrjuv, aga rõhutatult vaikne ja ei kippunud talle kohe üldse kaupa tutvustama. :D Tüüp ei lasknud end minust üldse häirida, näppis kõike ja rääkis vahetpidamata, väga vales eesti keeles. :D Ühtlasi tegi ta oma liigutuste taustaks multikahääli ja naeris aegajalt nagu hüään. Vaatasin teda ja mõtlesin, et ma pärast blogin temast, et mismoodi ei tohiks käituda. :D
Tal olid ilusad paksud juuksed. Nati halli oli ka, aga ta käitus ja rääkis ja riietus äärmiselt nooruslikult ja.. ma ei teagi... Siuke..lõbus sell. :) Silmad olid ka ilusad, halli ja rohelise segused ja kollaste täppidega. :D Mummudega. :D
Ma ainult korraks vaatasingi neid mummulisi silmi. Tal olid küüned ka lühikesed. :) Mulle pikkade küüntega mehed ei meeldi, kui isiklikumat laadi suhted kõne all on. :D Ja kere oli tal ka... päris... noh...
Noh... jah. :D

Mul on ainult üks kord varem meesklient meeldinud ja see oligi umbes 10 aastat tagasi, ja too tüüp meeldis lihtsalt niisama, sest ta oli selline... isase olemisega, konkreetne. Aga see tänane sell... :D ma ei teagi, mis see siis nüüd oli, kas lihtsalt sattus ta õigel hetkel uksest sisse tulema või meeldiski ta mulle päriselt.. aga kui ta oleks öelnud, et "kuule... kui õige...?" Siis ma oleks vastanud, et "jah, vaadake, kui mugav põrand meil siin on." :DDD

Ma ei näidanud vist ikka välja, mida ma mõtlesin... Mul on üsna hea pokkerinägu...eriti kui arvestada, et ma pole kunagi pokkerit mänginud. Kindlasti on mul ka väga viis keeglinägu, kui vaja peaks minema. :) Küll on mulle aga korduvalt öeldud, et ma "mõtlen liiga kõvasti," ehk siis saadan mingeid alateadlikke laineid välja, mille teine kinni püüab mingil... imeviisil. :D Igatahes tüüp kuidagi... kohmetus enne äraminemist ja lubas varsti tagasi tulla. :)))

Noh... ma loodan, et ta tuleb minu tööpäeval. :DDD

Aga jah, hämming missugune. :) Ma ei oleks arvanud, et... noh, ma ei oleks mitmeid asju arvanud. :D

Neljapäeva õhtul oli telekast see sõjafilm, "Peenike punane joon." Ma ei viitsi tshekkida originaalpealkirja, või seda, et kas ma üldse õigesti mäletan nime... sest mulle tundub, et see kõlab üsna õigesti. :D :P
Enivei... nii kurb film oli, ja samas mitte. Nagu... noh, see film mõjus samamoodi nagu seal ühes stseenis kirjeldati, kuidas mees vaatab surevat lindu ja mõtleb, et küll maailm on õudne koht, nii palju mõttetut valu ja piina... ja teine mees vaatab sama lindu ja mõtleb, et nii ülev. (Ma täpseid sõnu ei mäleta eks, aga see idee on... noh... see film mõjus mulle samamoodi.)
Ma tavaliselt väldin sõjafilme, sest ma ulun nagu hullumeelne, kohe kui keegi väheke kurvema näogi teeb, rääkimata siis suremisest või misiganes piinadest. Ühtlasi ärritab mind see, et ma kipun kõiki tegelasi poolkogemata mõistma, aga nii tore oleks, kui saaks kellegi kaela ajada kogu värgi, kui oleks keegi, keda süüdistada. :D Selles filmis oli ka, Nick Nolte tegelane, seal mingi ... pomo... (militaarvõhik, sa ju tead juba) ja saatis omaenese ambitsioonide pärast järjest noori kutte mõttetult surma. (Ma leian ka, et kui riskida, siis vähemalt asja pärast ja arukalt.) Ja noh, Nick Nolte meenutab mulle mu isa. :D Mistõttu ta ei saa ju paha tegelane olla, eksoleju. :D
Ehh... eks kõigil on omad head ja vead... Mulle meeldis see tüüp, kes vastu hakkas Nolte tegelasele. :)
Ma ei suudaks ka niimoodi, et kui ma ise näen, et see on vale tegutsemisviis ja kasu ei too, siis kuidas ma... Mis pagana käsk. :D Aga noh... on ju öeldudki, et naised ei ole head sõdurid, sest nad ei kuula sõna, ajavad ikka oma joru. :D Ja mina olen kuldjorutaja. :))))

Sõda, jah. Nii õudne tegelikult, et kuskil kaugel on mingid tüübid, kes otsustavad midagi ja nendest, kes kohapeal on ja tegelikult kõike teevad, ei sõltu midagi. Et isegi kui nad saaksid aru, kui tobe see kõik on, siis nad ei saa hüüda, et "ou, kuule! Tead, ma panin natuke võssa praegu, äkki alustaks uuesti?" Ei saa öelda, et "Anna andeks, ma ei tahtnud nii teha. Lepime ära."

Üldiselt... mul on selline mõte, et kui sa oled oma elus armastanud... ma mõtlen armastanud mõnda meest, siis sa armastad ka teisi mehi, kui oled armastanud mõnda naist, siis armastad ka ülejäänud naisi ja kui lapsevanemaks saad, siis armastad paratamatult üldse kõiki. :D
Inimesed on ju nii sarnased. Ja kui sul endal on väike poeg kodus ja joob oma kalatassist kakaod ja tõstab pilgu üles ja naeratab, siis trollis trügides mõistad, et see alkohaisudes tige vanamehenäss oli ka kunagi selline väike vigurvänt, kelle ema teda vaadates tundis, et süda lõhkeb, kui kohe teda kallistada ei saa. :)

Mul on tunne, et mõtted jäävad kõik poolikuks täna, aga ma olen tegelikult jube väsinud. :) Ja tahtsin tegelikult veel Erisaatest rääkida, vaatate seda? Etv-st, reedel õhtuti, kuskil...kaheksa paiku, või pool kaheksa, ma ei teagi. :D Jube lahe saade. Neil on seal selline noorreporter nagu Johannes Naan ja ta meeldib mulle. :D Täna tegi jälle pulli, läks Ott Kiivikast intervjueerima ja poseerisid siis kahekesi peegli ees paljaste ülakehadega. Tuleb tunnistada, et mulle meeldis Naan rohkem. Ma ei saa aru, mis võlu on mehel, kel on suuremad tissid kui mul? :) Sorry, Ott, ma usun, et atleet..sus :D (atleetikaring :D) on õilis sport, aga silmailu see minu väsinud silmadele küll ei paku. Aga see pole antud teema juures üldse oluline. Tahtsin hoopis öelda, et Naan on sellele saatele väga oluline ja kui ma oleks mingi... tele..onu :D, siis ma paneks talle varakult käpa peale. Väga andekas kägujaaniajaja. Seekordseks ülepiiriminekuks (Ma olen Naanist siin varemgi rääkinud)oli see, et Kiivikas ise määris talle seda kreemi peale. :D No.. miks ometi. :D Väga nilbe, igaüks määrigu end ikka ise. :D Ja muidugi see peen nime valestiütlemine seal alguses, Oti näost oli siuke heatahtlik "anname lapsele andeks" meelehärm kohe näha. :D Väga (Y).

Naan riietub ka väga stiilselt. :D Minu jaoks sobib nagu rusikas silmaauku, ma olen orkutis ka sellises community's nagu "I love colours." :D Võta või meheks, eks. :D Tegelikult ta ei sobiks mulle, ma ei ulataks temani. :D Kael jääks kangeks.
Mu seksidiiler on ka pikk, minust 20 senti pikem, ja kui kuskil kahekesi vertikaalasendis oleme, siis mina näen ainult ta pluusi rinnaesist ja tema minu pealage. Väga põnev. :D

Hmm.. samas oleks selline mees väga hea, ei peaks raha kosmeetikale raiskama, ta ju niikuinii ei näe mind. :D Peab mõtlema... :D

Muide, orkuti community'test rääkides, ma avastasin alles hiljuti, et seal on selline koht nagu community of death. Ja lisainfis oli öeldud, et "sa liitud selle klubiga varem või hiljem niikuinii." :D
Päris spuuki. Suren ära ja siis liitun veel orkutis klubiga. Väljapääsu pole. :)

Mul silmalaud vajuvad järjekindlalt klaviatuurile ja segavad trükkimist, seega peaks vist lamamisasendi sisse võtma. Homme näeme. :) Ilusaid unenägusid. :)

No comments: