Thursday, May 8, 2008

Õpetus

Broken says:
mulle meeste juures tehislõhnad üldse ei istu
Broken says:
küpsistega ja singiga tuleb end hõõruda
Broken says:
ja päevitada liival, siis jääb liiva ja päikse ja higi lõhn juurde
Broken says:
ja siis hoida sõrmi natuke aega mootoriõlis
Broken says:
ja siis mähkuda pooleks tunniks tooresse puitu
Broken says:
ja siis ma vedelikustun lähedale sattudes
Kuukiir says:
:D
Broken says:
lihtne, eks
Kuukiir says:
jah, ma hakkasingi juba ennast vorstiga hõõruma
Broken says:
vorst on vale, singiga tuleb!
Broken says:
suitsusingiga veel eriti
Broken says:
lõkke ääres istumine annab ka üsna häid tulemusi
Kuukiir says:
ja kalamaksaõliga :D
Broken says:
kalamaksaõli on ka päris hea
Broken says:
ma olen üsna kalasõbralik inimene

4 comments:

BM said...

mulle piisab hugo bossist
ma pole nii nõudlik
:P

wonderwoman said...

Vana see Hugo Boss on?

(A)

BM said...

ma ei küsind
ma pole nii nõudlik :P

wonderwoman said...

Ma ikka, jah, eeldan, et liigutab iseseisvalt. :D