Sunday, May 4, 2008

Palju huvitavaid inimesi

Mu personal message MSNis oli eile õhtul : nii kurb, et armastust pole. :(
Ja sellepeale arenes vot selline lühike vestlus.

ss says:
ise oled süüdi selles
ss says:
alati otsid inimest kes on sinu välimuses supper aga ma loodan et leiad selle õige kuigi sry ma siiralt kahtlen selles
Broken says:
sa ei tea minust ju midagi
ss says:
kus juures tean küll ajapiku olen sinust pildi kokku panud
Broken says:
ah, mine persse.
Broken says:
välimus on kökimöki, tõmme peab olema
ss says:
ela jh välja ennast
Broken says:
sina elad
Broken says:
miks sa pead tulema osatama?
ss says:
ohh ei kus juures
ss says:
sest ma tahan
Broken says:
ma ei näe mingit põhjust, miks ma peaksin sinuga vaidlema, nii et ma ei tee seda
ss says:
ära tee jh
Broken says:
ela hästi

--

Block-delete. :)
Ma tõesti ei viitsinud temaga vaielda, olen seda teinud juba küll. Hakkasin temaga kunagi rate-päevil suhtlema, st tema hakkas minuga suhtlema, ja ma ütlesin talle kohe, et mul tema suhtes mingit tõmmet pole. Viisakamalt küll ütlesin. :D Ehk seetõttu käiski ta alati vihaga tüli norimas. Muul ajal oli ta täiesti normaalne ja ... noh, ehk siiski... pisut liiga hukkamõistev ja kindel igas oma arvamuseavalduses. Või ehk oli ta tõesti nagu üks mu sõbrants, kes ütles asju a la "see kampsun, mille ostmiseks sa viis kuud raha kõrvale panid, näeb välja nagu sitt su seljas. Mis on, ma ainult avaldan arvamust?!..."
Jeap... Mitte, et ma oleks kampsuneid ostnud, ma lihtsalt mõtlesin, et see näide demonstreeriks antud teemat hästi. :D

Aga jah... see on nagu need mehed, kellega juttu rääkides seks teemaks tuleb ja kui ütled, et seks meeldib, siis öeldakse "aga seksi siis minuga." Ja kui ütled, et see, et seks meeldib, ei tähenda, et ma valimatult igaühega seksiks, siis vihastatakse end seaks ja sõimatakse igasugu põnevate ja ebaloogiliste sõnadega. :D

Aga jah... Kas sina otsustad välimuse järgi? :)
Kui "ei" ütlesid, siis valetasid rämedalt. :D KÕIK otsustavad välimuse järgi, ka need, kellele välimus tegelikult esmatähtis polegi. Noh... kui tuleb kaks tüüpi tänaval vastu ja üks on puhas ja stiilselt riietatud ja teine on sandaalide ja haisvate sokkidega... Kumma sina valiksid? :)

Pähe ja südamesse ju kohe ei näe. Mõnel ei hakkagi kunagi nägema. Ja mõnel polegi seal midagi, mida näha.
Pealegi... nagu ma tigedikulegi ütlesin, tõmme peab olema. Kui tõmmet pole, siis polegi midagi. Maailm on täis neid ilueedisid, kes mulle põrmugi korda ei lähe, võimelgu või alasti mul nina all.
Ja tema suhtes ei olnud mul mingit tõmmet. Ta tegi küll ilusaid laule ja aitüma selle eest, mille ta oma sõnade kohaselt mulle kirjutas... ehkki... ega ma ju kindlalt ei tea, ehk ütles kõigile nii. :D
Aga... pean ütlema, ääääääärmiselt nõme see selline suhtumine... "mina ju võtaks su ära, kui mina ei kõlba, siis oled liiga pirtsakas ja jäädki üksi igaveseks."
Selline mees mõnitaks küllap oma naist kah, lihtsalt selleks, et tollel enesekindlust ei tekiks, et arvata, et ehk suudab ka parema mehe endale saada...

Ahh, noh, mul savi. :) Need, kes mind TEGELIKULT tunnevad (või need, kes seda blogi loevad :D ), teavad, et ma ei ole nii pealiskaudne, et "supper välimust" otsiks. (Või "supper" kahe p-ga kirjutaks. :P )
Minu peas näeb super välimus pealegi sootuks teistmoodi välja, kui enamuse inimeste peas, ma pakun. :) Aga attitude on tavaliselt see, mis mehe Meheks teeb. ;) Ja see seletamatu miski, mis paneb sind mõne tüübi juuresolekul end täisverelise naisena tundma, samas kui toatäied muid mehi, ükskõik siis, kui ilusaid, ei tekita mingeid erilisi vibratsioone.

Ohjah... Käesoleval ajal ei usu ma parema meelega üldse mingit armastust, kergem on suletud olekus olla. Eriti kuna ma ise pole kah mingi rabav kaunitar, tavaliselt hakkan ma meeldima meestele, kellega pikemalt koos pean viibima mingil põhjusel. Kasvan neile selga nagu sammal. Nagu ajuseen. :D Ma teen endale nii ilusaid komplimente, kas sa ei leia. :D
Kahju, et minu tuttavad ei tee Vallaliste Pidusid, kuhu kõik oma eksid ja muud vabad sõpsid kutsutaks ja vaadataks, et ehk leiab teise "vanade" hulgast endale miskit "uut." See oleks lõbus. :)

Pean endale sel suvel uue seksidiileri ka otsima. No... kord aastas kokku saada on liiga nutune, ma leian. :D Kurat küll. :D Saate siis aru, et närvid läbi. :DDD
Tahaks küll hoopis leida kedagi, keda armastada ka tohiks... Aga selliseid pole. Eriti veel selliseid, kes minusugust nurgelist vastu jaksaks armastada. :)
Seega otsin siis lihtsalt TÕMMEt. :D

Pealegi... ma ei ole kindel, kas ma suudakski veel mõnega koos elada. :) Inimesed on nii ärritavad. :D Näiteks mu emal on loll komme töölt koju helistada ja küsida, kas midagi oleks vaja tuua. Ja mina lähen vaatan külmkappi ja ütlen, et jah, piim sai otsa ja saia oleks ka vaja... Ja siis ema ütleb: "No jumal küll, mul pole ju raha!"

... Jeap, ärritav. :D

Jube küpsiseisu on. Tahaks küpsist... või kooki, mingit siukest... muretainast. :D
Mõnda seksikat ja kuival kondiitrit/pagarit/kokka ei tunne keegi? (A) :D

2 comments:

BM said...

supper... *drool*

wonderwoman said...

:D No ongi noh, kus ma siis supper meest otsin, kui siuksed kondised meeldivad nii kangesti...
Ehk mingi supi saaks, aga no...mis supper see oleks. Ikka praadi siis juba. Rämedalt tahaks shashlõkki.

Varsti panen orkutis endale "about me" alla, et kes toob shashlõkki, saab seksi vastu. Dämmit, kaks kärbest ühe hoobiga. :D
Ja ikka parem "about me" kui see, mis ma vahepeal mõtlesin, et "karvased naised pididki kirglikumad olema." :D