Friday, May 23, 2008

Jälle juurovizhn!

Noh... kujuta ette mu üllatust eile õhtul, kui ema ütles, et "kümne minuti pärast algab eurovisioon." Alles ju oli... ja laupäeval pidi ju tulema!
Sel aastal eriti tihedalt... :D

Igatahes... vaatasin. Mõtlesin, et esimest vaatasin, siis peaks ju teist ka vaatama. :D Järjekindlus viib sihile. :D
Nõndaks... beibeparaad jätkus sama hooga (Tshehhi ja Ukraina), aga seekord oli huvitavaid beibesid ka. :D Eriti meeldis see Vodkalaulu tshikk, tema oli julge ja kaasahaarav, ehtne esineja. :) Millegipärast meenus Blong seda kuulates. :D Ehk siis Blonde-Mafia. Ehkki laul oli noh... eee... ütleme nii, et minu lapsepõlves võitsid laulud, kus räägiti maailmarahust ja armastusest ja sõprusest. :D
Veel olid huvitavad Rootsi (ebamaised ufosilmad ja mõnus meloodia...refrääni kohal :D) ja Bulgaaria (meloodia jäi kõrvu) näkk.
Täitsa mööda (minu kõrvade jaoks) olid Islandi peavalutechno, Küprose liigakeerulinelaul, kus ei eristanudki mingit meloodiat... ja sõnu oli ka liiga palju, sest tundus järjekindlalt, et ta ei jõua kõiki sõnu sellele mõeldud kohas öelda nii kiiresti, veel Leedu vananaisesoenguga nahkpüks ja Albaania, mis oli täiesti olematu. Mõtlen, et kui juba teha laul, siis oleks jube kena, kui sel oleks mõttega sõnad ja kaunis meloodia või vähemalt väga hea häälega esitaja...Albaanial polnud nagu midagi. Sama probleem oli Ungaril, ma olen alati arvanud, et kui üksi ja õhtukleidis laulma lähed, siis puudub sul eriline showelement, mistõttu pead publiku enda poole võitma väga tugeva tundelaenguga sõnade või kaasahaarava meloodiaga... Vot see Serbia laulujupp, mida seal ka kuulata lubati, tundus just selline olevat. Ungari laul oli aga igav, lihtsalt ilus lauluke.
Ahhh... eri mainimist väärib Makedoonia. :D Alguses vaatasin, et päris...huvitav, ja siis tuli see valge vestiga blond onu. :D Järsk ja tahtmatu reaktsioon oli "iuuuuuuuu" ja kiire telekast eemaldumine. :D
Ja ma ei saa üldse aru, miks nad mölisevad Eesti eurolaulu kallal, seal oli neid klounaadijaid teisigi, nagu Iiri muppet show, Hispaania keeletund ja Läti oma õllelauluga. Kusjuures..see õllelaul sai isegi edasi... samas kui palju jõulisem Vodkalaul ei saanud. Väga ebaloogiline. Mingi... peldikulemb hääletas korduvalt.

Portugali meredaam meeldis mulle, see korpulentne tädi oli seal peenikeste painduvate ja kõikuvate beibede vahel tõesti lahe, eriti see üks koht, kus ta kurja nägu tegi ja käe kaamera poole sirutas. :D Ma kujutasingi teda nii selgelt ette kui mingit merevahufuuriat. :D Väga vinge. Laul... noh... oleks ju võinud haaravam olla, aga tädi esitab seda sellegipoolest nii, et tundub nagu oleks väga võimas.

Nii ... ja jõudsimegi lauludeni, mis mulle erilist muljet avaldasid. Sinna liigitan ka Türgi kidrapopi, ehkki ma seda ei kuulnudki, nägin ainult hiljem kordusjupina seda kalasilmadega lauljat. Aga kitarridega mehed ei saa ju paska teha... Või ? :D Eks ma siis laupäeval kuulan. :)
Gruusia laul meeldis mu emale kõige rohkem. Ja mulle meeldis ka see laul üsnagi, point meeldis ka. Ja matrixiprillid. Aga mul tekib selline... vastumeelsus, kui eurokale saadetakse pime või rase või liiga noor või liiga vana või ühejalgne laulja. See on nagu... häältenorimine. :) Ja no see riietevahetamine... see on nii... nagu... kui pikk on üks laul? Paar minutit peaks ju suutma samades riietes olla. :D
Sama asi oli Horvaatia lauluga. Mõnusalt ladna lugu, selline mustlaslik ja lahe. Aga vaese vanaonu sealolek häiris mind natsa. Ma igatahes loodan, et talle meeldis ja tal oli tervis väga hea sel esinemise ajal. Laulja oli hästi muheda näoga ja millegipärast meenutas Ristiisa filme. :D Ja see tantsiv tädi oli ka ilus.

Nii... ja top kolm. Valgevene Hasta la Vista. Mulle on alati meeldinud, kui meestel kitsad püksid on. :D Ja laul oli kah, siuke... mida võiks vabalt kaasa laulda. Siuke... muu-maa-terminaator.
Taani. Taani kutil olid lahedad riided, aga ta ise oli esmapilgul nagu retsidivist. :D Ja siis, mida rohkem ma teda vaatasin, seda rohkem hakkas mulle tunduma, et ta on tegelikult David Hasselhoff. :D Laulu lõpuks oli juba päris lõbus. :D Aga jah, kuna ma itsitasin nagu segane, siis ei kuulnudki laulu korralikult, aga tundus, et oli igati pull ja mitte-igav laul. Sõnad olid eurokale kohaselt poindiga ja siiski mitteläilad. :) Aga Hasselhoff ajab kuradi moodi naerma. :D
Esimesel kohal oli minu jaoks Sveits. Tüüp tuli ja seisis nii... häbelikult lavanurgas ja muudkui naeratas ja naeratas. :D Ehk tegi sama asja nagu Dima Bilan, aga hulga peenemalt ja rafineeritumalt. :D Naised on aga teadupärast lollid, mistõttu tissinäitaja-Dima hääletati edasi ja Sveitsi nummipoiss jäi välja. :'( Selle üle olen ma kohe päris kurb. Eriti kuna mulle meeldis see laul ka.
Ja kuna see kutt meenutas mulle bussikat. Aga sellest me ei räägi.

Täna olin niigi jälle kurb. Iga hetk ilma tunneteta tundub hirmsa raiskamisena. Siis lähen tigedaks... mingidki tunded. :D
Isegi seksidiilerit ei taha varsti enam... kui ta niimoodi muneb jätkuvalt. Hakkabki lõpuks tunduma, et ta on mu sõber lihtsalt. Ja kui enam ei huvita, siis enam ei huvita. :( Võib-olla ongi juba käes see hetk... ei teagi. Nii nõme.. kui saaks lõpuks ometi kokku ja... oodatud kirepuhangu asemel suruks kätt ja ütleks, et kuule... eee... kuidas muidu läheb.

Ärkasin täna hommikul enne kella kuut. Krõbina peale. Rotid, raisk. Kevadeti ja sügiseti murravad nad majja, talvel ja suvel probleemi pole. Algas kogu see jama sellest, et me majas vahetati torusid. Ehitusmehed olid väga sõbralikud ja abivalmid, lõhkusid seina torude ümbert maha ja panid uued torud vanade asemele ja lahkusid. Seintesse jäid suuuuuured augud laiutama. Sealt need rotiraisad tuppa saavadki. Oleme üritanud küll parandada ja kinni toppida ja makrofleksigi lasta, aga... ei ole suurem asi ehitusmees, mis teha. Minu lemmik-ehitusvahend on teip. :D
Pealegi kardan, et kui kuumaveetoru ümber makrofleksi lasta, äkki läheb reo põlema?

Enihau... ma kardan neid rotte jubedalt. Ehkki mul on nooremana olnud rott. Ta oli loll nagu labidavars ja ükski loom pole mulle nii meeletult pinda käinud. Samasugused on need praegused, varahommikul ronivad kilekotihunnikusse ja eks sa siis ürita sõba silmale lasta.
Öösiti teen iga nati aja tagant silmad lahti ja tshekin, ega ükski neist mu poisiklutti ei piira. Krt teab, mis haigusi ja värke neil olla võib. :S Peaks neile väiksed mütsid ja sallid ja kampsunid kuduma. :D Tibatilluke teeserviis meil juba on. :D

Tööleminnes vaatasin bussis seda silti, kuhu on kirjutatud "Väljumiseks vajuta nupule" ja joonis oli juures, kollase ruudukesega, millel punane täpike peal.
Vaatasin siis seda kinnihoidmistoru ja see punane täpike oli hoopis kandiline. Hmm... ma ei tea noh... kas kandiline võib ka nupp olla? Või on ümmargune nupp ja kandiline klahv? :D
"Väljumiseks vajuta klahvile." :D
Noh... see on umbes sama stiili arutlus, kui et kas pöial on ka näpp, või on ainult sõrm. Minu arust on pöial sõrm, aga näpp mitte.

Uhh... teate, kui hea tee mul on. Ostke ka, Dilmah, see bergamotimaitseline, pange kaks kotikest tassi ja siis pange suhkrut ja pigistage sidrunit ka sisse ja see on niiiiii hea. :)

Nägin täna oma väikest õde...seda kõige väiksemat. Läksin isaga koos talle laulmisesse vastu. Tuli sealt kangialusest välja, üleni roosa ja mitmekihiline ja nägi mind ja naeratas nii laialt, et kõik ta pisikesed nummid hambad paistsid. :)
Ta on armas. Oli nii rõõmus, kui ütlesin, et Joosepiga neile pühapäeval külla läheme. :) Loodame, et kõik läheb ikka hästi ja et vihma ei ladista või midagi.

Noh... ma ütlen, et ei saja vihma. Eile käis mul töö juures mingi kaubatooja ja ütles mulle: "Võib ma panen oma auto natukeseks siia teie hoovi?" Mina ütlesin vastu et nojah...aga et ma ei tea neid reegleid ja värke, et kuhu tohib panna jne, mul endal pole autot, ei ole kursis. Sellepeale ta vaatas mulle otsa ja ütles: "No kuhu ma siis pargin, katusele?"
:D Noh, vabalt. :D Hämmastav, kuidas inimesed arvavad, et ma olen Universumi Direktor ja juhatan kontrolöride armeesid.
Aga sel mehel oli väga pisike ja punane nägu ja sellest ta pea koosneski. Küllap polnud ajule lihtsalt ruumi. Eile oli üldse pisikeste peade päev, tänaval sõitsin mööda ühest autost, mida juhtis umbkaudu kolmeaastane poisike... peaümbermõõdu järgi otsustades. Pikkuse järgi oli ta 35. :D Ehk minust pikem noh. :D

Ahjaa, ja täna käis üks klient...soomlane, vanem meesterahvas. Tund aega! seisis ja mudis ühte ja sama asja ja ei suutnud kuidagi otsustada, kas osta seda või mitte. Niiiiiii eemaletõukav, kui meesterahvas otsustada ei suuda.

Okei, ma siis lähen ja tshekin emale homseks bussiaegu. Ja üritan Joosepi joonistama panna... kaarte.. midagi kuulimat kui kapsaid soovitavalt. :D

Ja oleks tahtnud homses euroka finaalis näha Sveitsi, Soomet, Bosnia-Hertsegoviinat ja Prantsusmaad. Ja Iris Vesikut, kes oleks kogu värgi kinni pannud. :D Vesik oleks kindlalt edasi saanud. Heh, ülejäänd eurokas oleks ära jäetud pärast Vesiku kuulamist ja võitja kohe välja kuulutatud. :D Nii et... ehk on tõesti hea, et ta ei läinud. :D :P Nii palju targutamist oleks olemata jäänud. :D

Ilusat nädalavahetust, naabrid ja noorikud. :*

1 comment:

BM said...

väike õdeeeee :) ma näen oma tibu homme! Ja ta naeratabki nagu KOGUAEG. Tal ei ole kunagi paha tuju. Imetlusväärne.

Sveitsi tyyp oli tegelt pesueht Itaallane. Paulo Meneguzzi....mmm...:P
Ma hoian siis pöialt (mis on minuarust ka näpp) Iisraeli poisile Boazile!!!! <3

Ma tahtsin mingeid asju veel öelda, aga ma unustasin ära. Ma kommin hiljem, loen veel korra läbi.

PS. ma olen alati kapsastega kaarti tahtnud!